• صفحه اصلی
  • مرور مقاله‌ها
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • بر اساس موضوعات
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه ها
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشریه
    • اهداف و چشم انداز
    • اعضای هیات تحریریه
    • اصول اخلاقی نشریه
    • پایگاه‌های نمایه‌کننده
    • پیوندهای مفید
    • پرسش‌های متداول
    • فرایند پذیرش مقالات
    • اطلاعات آماری نشریه
    • اخبار و اعلانات
  • برای نویسندگان
    • راهنمای نگارش مقاله
    • پرسش‌های متداول نویسندگان
    • راهنمای مشابهت‌یابی مقاله
  • برای داوران
    • فهرست داوران
    • پرسش‌های متداول داوران
    • شرایط و ضوابط داوری
  • تماس با ما
  • ورود به سامانه
    • ورود به سامانه
    • ثبت نام
  • English
نویسنده = حسنعلی ویسکرمی
تعداد مقالات: 1
اثربخشی آموزش خود - دلسوزی شناختی بر تاب‌آوری و خودکارآمدی دانش‌آموزان دختر مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر

دوره 17، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 111-121

10.22070/cpap.2020.2889

لیلا منصوری؛ حسنعلی ویسکرمی؛ فاطمه رضایی

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1.32 MB

روانشناسی بالینی و شخصیت
  • مقالات آماده انتشار
  • شماره جاری

شماره‌های پیشین نشریه

دوره 19 (1400)
دوره 18 (1399)
دوره 17 (1398)
دوره 16 (1397)
دوره 15 (1396)
دوره 14 (1395)
دوره 13 (1394)
دوره 12 (1393)
دوره 11 (1392)
دوره 10 (1391)
دوره 9 (1390)
دوره 8 (1389)
دوره 7 (1388)
دوره 6 (1387)
دوره 5 (1386)
دوره 4 (1385)
دوره 3 (1384)
دوره 2 (1383)
دوره 1 (1382)

دسترسی سریع

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • استخراج به پایگاه‌های علمی
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • اشتراک نسخه چاپی نشریه
  • نقشه سایت

آخرین اخبار

  • مشابهت‌یابی مقاله‌های نشریه در سامانه همانندجوی ایرانداک 1399-09-25
  • کسب رتبه «ب» در ارزیابی کمیسیون نشریات علمی وزارت علوم در سال 1398 1399-07-01

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

  • © سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب