نمایه نویسندگان

آ

  • آبنیکی، الهام نقش تعلل‌ورزی و کنترل عواطف در پیش‌بینی واکنش‌پذیری بین فردی سالمندان [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 51-61]
  • آزادی، زهرا بررسی تاثیر آموزش یادگیری مستقل برعملکرد تحصیلی در دانش‌آموزان مبتلا به اختلال کم‌توجهی – بیش‌فعالی [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 103-112]
  • آزادفلاح، پرویز ویژگی های روانسنجی نسخه فارسی مقیاس روابط موضوعی بل [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 193-204]
  • آگیلار-وفایی، ماریا ای. نقش میانجی‌گری نستوهی خانواده در رابطه با الگوی ارتباطی خانواده در راستای حل مسئله و به زیستی خانواده [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 137-143]

ا

  • ابراهیمی جمارانی، محیا نقش میانجی‌گری نستوهی خانواده در رابطه با الگوی ارتباطی خانواده در راستای حل مسئله و به زیستی خانواده [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 137-143]
  • ابوالقاسمی، عباس نقش تعلل‌ورزی و کنترل عواطف در پیش‌بینی واکنش‌پذیری بین فردی سالمندان [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 51-61]
  • احمدی، فرزانه پیش‌بینی‌کننده‌های اشتیاق برقراری روابط: شایستگی، حل مساله و حمایت (اجتماعی) [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 65-73]
  • احمدی خویی، شاهپور سه‌گانه تاریک شخصیت در افراد مجرم و غیر مجرم: خودشیفتگی، ماکیاولیسم و جامعه‌ستیزی [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 113-126]
  • ارشدی، نسرین ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه‌ی بی‌رحمی - بی‌احساسی در نوجوانان پسر [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 201-211]
  • استادیان خانی، زهرا پیش‌بینی‌کننده‌های اشتیاق برقراری روابط: شایستگی، حل مساله و حمایت (اجتماعی) [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 65-73]
  • اسدی مجره، سامره ارزیابی مدل تنظیم هیجانی اختلال اضطراب فراگیر در تبیین ادراک درد [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 27-38]
  • اصغری مقدم، محمدعلی اثربخشی تکنیک «آموزش تمرکز بر تکلیف» بر کاهش ترس از ارزیابی منفی افراد مبتلا به اضطراب اجتماعی [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 7-15]
  • اکبری، مهدی همبودی اختلال‌های اضطرابی و افسردگی: ظهور درمان فراتشخیصی شناختی رفتاری [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 215-238]
  • اکبری، مهدی بررسی سهم نسبی سازه‌های فراتشخیصی در پیش‌بینی اختلال وسواسی - اجباری در یک جمعیت بالینی: عدم تحمل بلاتکلیفی، همجوشی شناختی، عدم تحمل آشقتگی [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 167-177]
  • اکرمی، ناهید بررسی تاثیر آموزش یادگیری مستقل برعملکرد تحصیلی در دانش‌آموزان مبتلا به اختلال کم‌توجهی – بیش‌فعالی [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 103-112]
  • امیری، سهراب بررسی نقش ابعاد شخصیتی مبتنی بر سیستم‌های مغزی/ رفتاری در اختلال‌های درون‌سازی و برون‌سازی نوجوانان [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 143-153]
  • امیری، محسن بررسی ویژگی‌های روانسنجی و ساختار عامل تأییدی پرسشنامه خودکارآمدی مقابله‌ای [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 215-226]

ب

  • بیات، مریم طراحی مدل تلفیقی بازی‌درمانگری خانوادگی برای درمان مشکلات برونی‌سازی‌شده کودکان: یک پژوهش کیفی [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 51-64]
  • بشارت، محمدعلی طراحی مدل تلفیقی بازی‌درمانگری خانوادگی برای درمان مشکلات برونی‌سازی‌شده کودکان: یک پژوهش کیفی [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 51-64]
  • بهرامیان، سیده فاطمه بررسی ویژگی‌های روانسنجی و ساختار عامل تأییدی پرسشنامه خودکارآمدی مقابله‌ای [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 215-226]

پ

  • پالیزیان، آرزو ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه‌ی بی‌رحمی - بی‌احساسی در نوجوانان پسر [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 201-211]
  • پرافکند، بابک ارتباط تنظیم هیجان و منبع کنترل با خودکنترلی شناختی در افراد وابسته به مواد [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 75-84]
  • پیرخائفی، علیرضا اثربخشی الگوی بالینی خلاقیت درمانی بر علایم جسمانی، اضطراب، افسردگی و کارکرد اجتماعی دانش‌آموزان [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 179-186]
  • پسندیده، محمدمهدی اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی (MBSR) در کاهش استرس، اضطراب و افسردگی و افزایش خودکارآمدی در بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 7-15]
  • پورشریفی، حمید ارزیابی مدل تنظیم هیجانی اختلال اضطراب فراگیر در تبیین ادراک درد [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 27-38]
  • پورطالب، نرگس پیش‌بینی اضطراب امتحان دانش‌آموزان دبیرستانی بر اساس ابعاد کمال‌گرایی آنان [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 73-81]

ت

  • تاجیک، حسین رابطه ساده و چندگانه تکانشگری، استرس ادراک‌شده و شادکامی با اعتیاد به اینترنت در کاربران ایرانی 15 تا 28 ساله فیس‌بوک [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 145-156]
  • تاجیک‌زاده، فخری اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر خودارزشیابی مرکزی، بهزیستی روان‌شناختی و امیدواری بیماران مبتلا به صرع [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 37-50]
  • تقی‌نژاد، محدثه بررسی رابطه شخصیت تاریک مادران با اختلالات عاطفی - رفتاری دانش‌آموزان ابتدایی شهر اصفهان [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 39-49]

ج

  • جراره، جمشید پنج عامل بزرگ شخصیت، راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و موفقیت علمی دانش‌پژوهان جوان [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 167-178]
  • جمهری، فرهاد پیش‌بینی تعالی پس از آسیب بر اساس گشودگی به تجربه و درک از خود با میانجی‌گری حمایت اجتماعی در جانبازان مبتلا به اختلال استرس پس از حادثه: مدل‌یابی معادلات ساختاری [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 83-91]

ح

  • حجازی، مسعود مقایسه سلامت روانی، تاب‌آوری و سرسختی روانی در افراد ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 157-166]
  • حجازی، مسعود نقش تاب‌آوری و سرسختی روان‌شناختی در سلامت روانی افراد ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 27-36]
  • حیدری، اسحاق ارتباط تنظیم هیجان و منبع کنترل با خودکنترلی شناختی در افراد وابسته به مواد [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 75-84]
  • حیدری‌راد، حدیث ارتباط تنظیم هیجان و منبع کنترل با خودکنترلی شناختی در افراد وابسته به مواد [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 75-84]
  • حسینی، عبدالحمید اثربخشی الگوی بالینی خلاقیت درمانی بر علایم جسمانی، اضطراب، افسردگی و کارکرد اجتماعی دانش‌آموزان [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 179-186]
  • حسینلو، عاطفه پیش‌بینی تعالی پس از آسیب بر اساس گشودگی به تجربه و درک از خود با میانجی‌گری حمایت اجتماعی در جانبازان مبتلا به اختلال استرس پس از حادثه: مدل‌یابی معادلات ساختاری [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 83-91]

د

  • دلاور کسمایی، حسین مقایسه حافظه رویدادی و معنایی در مبتلایان و غیر مبتلایان به صرع لوب گیجگاهی [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 127-136]
  • دوستار، محمد رابطه هوش هیجانی، حمایت سازمانی ادراک شده و رضایت شغلی کارکنان دانشگاه گیلان [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 111-119]

ر

  • رجبی، مهتاب اعتبار یابی و رواسازی مقیاس بهزیستی شخصی بزرگسالان (PWI-A) [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 189-199]
  • رحیمیان بوگر، اسحق رابطه ساده و چندگانه تکانشگری، استرس ادراک‌شده و شادکامی با اعتیاد به اینترنت در کاربران ایرانی 15 تا 28 ساله فیس‌بوک [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 145-156]
  • رسول‌زاده طباطبایی، سیدکاظم طراحی مدل تلفیقی بازی‌درمانگری خانوادگی برای درمان مشکلات برونی‌سازی‌شده کودکان: یک پژوهش کیفی [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 51-64]
  • رسول‌زاده طباطبایی، کاظم نقش میانجی‌گری نستوهی خانواده در رابطه با الگوی ارتباطی خانواده در راستای حل مسئله و به زیستی خانواده [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 137-143]
  • رشید، خسرو بررسی رابطه‌ی شادی و بهزیستی روان‌شناختی با نگرش به زمان در دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 179-188]
  • رضایی، زهرا گرایش به تفکر انتقادی، عزت نفس، ابراز وجود، اضطراب اجتماعی و نگرانی در دانشجویان: ارائه یک مدل علیّ [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 155-166]
  • رضوی، عبدالحمید پنج عامل بزرگ شخصیت، راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و موفقیت علمی دانش‌پژوهان جوان [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 167-178]
  • رعنایی، زهرا اثربخشی گروه‌درمانی عقلانی هیجانی رفتاری بر کنش‌های اجرایی و سلامت روان مادران کودکان مبتلا به نقص توجه - بیش‌فعالی [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 133-142]
  • رفیعی، زهرا بررسی نقش ابعاد شخصیتی مبتنی بر سیستم‌های مغزی/ رفتاری در اختلال‌های درون‌سازی و برون‌سازی نوجوانان [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 143-153]
  • رمضانی، فریدون مقایسه سلامت روانی، تاب‌آوری و سرسختی روانی در افراد ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 157-166]
  • رمضانی، فریدون نقش تاب‌آوری و سرسختی روان‌شناختی در سلامت روانی افراد ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 27-36]
  • رمضانی، فریدون رابطه هوش هیجانی، حمایت سازمانی ادراک شده و رضایت شغلی کارکنان دانشگاه گیلان [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 111-119]
  • روشن چسلی، رسول همبودی اختلال‌های اضطرابی و افسردگی: ظهور درمان فراتشخیصی شناختی رفتاری [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 215-238]

ز

  • زنجانی، زهرا بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس حساسیت و گرایش به تجربه چندش در نمونه ایرانی [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 205-214]

س

  • سپهریان آذر، فیروزه ارزیابی مدل تنظیم هیجانی اختلال اضطراب فراگیر در تبیین ادراک درد [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 27-38]
  • سلطانی‌نژاد، زهرا اعتبار یابی و رواسازی مقیاس بهزیستی شخصی بزرگسالان (PWI-A) [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 189-199]
  • سلیمانی، اسماعیل اثربخشی بازسازی شناختی بر عملکردهای شناختی - توجهی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 63-72]
  • سلیمانی، اسماعیل بررسی نقش ابعاد شخصیتی مبتنی بر سیستم‌های مغزی/ رفتاری در اختلال‌های درون‌سازی و برون‌سازی نوجوانان [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 143-153]
  • سلیمانی، مهران نقش صفات بنیادی شخصیت در پیش‌بینی مولفه‌های خیانت زناشویی از دیدگاه دانشجویان [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 97-109]
  • سلیمانی‌فر، امید گرایش به تفکر انتقادی، عزت نفس، ابراز وجود، اضطراب اجتماعی و نگرانی در دانشجویان: ارائه یک مدل علیّ [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 155-166]

ش

  • شاکری نیا، ایرج رابطه هوش هیجانی، حمایت سازمانی ادراک شده و رضایت شغلی کارکنان دانشگاه گیلان [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 111-119]
  • شاهی، مرجان اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر خودارزشیابی مرکزی، بهزیستی روان‌شناختی و امیدواری بیماران مبتلا به صرع [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 37-50]
  • شعبانی، فرزانه گرایش به تفکر انتقادی، عزت نفس، ابراز وجود، اضطراب اجتماعی و نگرانی در دانشجویان: ارائه یک مدل علیّ [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 155-166]
  • شعیری، محمدرضا اثربخشی تکنیک «آموزش تمرکز بر تکلیف» بر کاهش ترس از ارزیابی منفی افراد مبتلا به اضطراب اجتماعی [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 7-15]
  • شعیری، محمدرضا اعتبار یابی و رواسازی مقیاس بهزیستی شخصی بزرگسالان (PWI-A) [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 189-199]
  • شعیری، محمدرضا بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس حساسیت و گرایش به تجربه چندش در نمونه ایرانی [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 205-214]
  • شعیری، محمدرضا راهنمای به کارگیری راهبردهای تنظیم هیجانی در موقعیت های آزمایشی [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 229-237]
  • شمسی، عبدالحسین بررسی رابطه شخصیت تاریک مادران با اختلالات عاطفی - رفتاری دانش‌آموزان ابتدایی شهر اصفهان [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 39-49]
  • شهیدی، عنایت‌اله نقش ویژگی های شخصیتی و امید به زندگی در پیش بینی سرسختی روانشناختی در بین دانشجویان با توجه به جنسیت [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 93-101]

ص

  • صالحی، مجتبی سه‌گانه تاریک شخصیت در افراد مجرم و غیر مجرم: خودشیفتگی، ماکیاولیسم و جامعه‌ستیزی [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 113-126]
  • صالح‌زاده عین آباد، زهرا راهنمای به کارگیری راهبردهای تنظیم هیجانی در موقعیت های آزمایشی [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 229-237]
  • صمدی، مریم بررسی رابطه شخصیت تاریک مادران با اختلالات عاطفی - رفتاری دانش‌آموزان ابتدایی شهر اصفهان [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 39-49]

ط

  • طالع پسند، سیاش رابطه ساده و چندگانه تکانشگری، استرس ادراک‌شده و شادکامی با اعتیاد به اینترنت در کاربران ایرانی 15 تا 28 ساله فیس‌بوک [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 145-156]
  • طاهر، محبوبه نقش تعلل‌ورزی و کنترل عواطف در پیش‌بینی واکنش‌پذیری بین فردی سالمندان [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 51-61]

ظ

  • ظهرابی، شیما اثربخشی تکنیک «آموزش تمرکز بر تکلیف» بر کاهش ترس از ارزیابی منفی افراد مبتلا به اضطراب اجتماعی [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 7-15]

ع

  • عابدی، احمد بررسی تاثیر آموزش یادگیری مستقل برعملکرد تحصیلی در دانش‌آموزان مبتلا به اختلال کم‌توجهی – بیش‌فعالی [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 103-112]
  • عباسپور، ساره مقایسه‌ی مؤلفه‌های سلامت روان و افسردگی در کودکان عادی و همشیرهای کودک اوتیست [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 121-131]
  • عیسی‌زادگان، علی ارزیابی مدل تنظیم هیجانی اختلال اضطراب فراگیر در تبیین ادراک درد [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 27-38]
  • عسگری، علی طراحی مدل تلفیقی بازی‌درمانگری خانوادگی برای درمان مشکلات برونی‌سازی‌شده کودکان: یک پژوهش کیفی [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 51-64]
  • علیزاده، گلاویژ بررسی رابطه‌ی شادی و بهزیستی روان‌شناختی با نگرش به زمان در دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 179-188]
  • علمردانی صومعه، سجاد ارتباط تنظیم هیجان و منبع کنترل با خودکنترلی شناختی در افراد وابسته به مواد [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 75-84]
  • علوی، زینب تأثیر آموزش خوش‌بینی به روش قصه‌گویی بر اختلالات رفتاری دانش‌آموزان پسر پایه پنجم [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 85-96]

غ

  • غضنفری، فیروزه تأثیر آموزش خوش‌بینی به روش قصه‌گویی بر اختلالات رفتاری دانش‌آموزان پسر پایه پنجم [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 85-96]
  • غلامی فشارکی، محمد بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس حساسیت و گرایش به تجربه چندش در نمونه ایرانی [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 205-214]
  • غنایی چمن‌آباد، علی اثربخشی گروه‌درمانی عقلانی هیجانی رفتاری بر کنش‌های اجرایی و سلامت روان مادران کودکان مبتلا به نقص توجه - بیش‌فعالی [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 133-142]

ف

  • فتی، لادن بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس حساسیت و گرایش به تجربه چندش در نمونه ایرانی [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 205-214]
  • فدایی مقدم، ملیحه پیش‌بینی‌کننده‌های اشتیاق برقراری روابط: شایستگی، حل مساله و حمایت (اجتماعی) [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 65-73]
  • فراهانی، حجت‌اله ویژگی های روانسنجی نسخه فارسی مقیاس روابط موضوعی بل [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 193-204]
  • فرهادی، مریم اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی (MBSR) در کاهش استرس، اضطراب و افسردگی و افزایش خودکارآمدی در بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 7-15]
  • فولادی، نگار نقش ویژگی های شخصیتی و امید به زندگی در پیش بینی سرسختی روانشناختی در بین دانشجویان با توجه به جنسیت [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 93-101]

ق

  • قدم‌پور، عزت‌اله تأثیر آموزش خوش‌بینی به روش قصه‌گویی بر اختلالات رفتاری دانش‌آموزان پسر پایه پنجم [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 85-96]
  • قربانی، فاطمه ارتباط تنظیم هیجان و منبع کنترل با خودکنترلی شناختی در افراد وابسته به مواد [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 75-84]
  • قربانی، نیما ویژگی های روانسنجی نسخه فارسی مقیاس روابط موضوعی بل [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 193-204]
  • قمرانی، امیر بررسی رابطه شخصیت تاریک مادران با اختلالات عاطفی - رفتاری دانش‌آموزان ابتدایی شهر اصفهان [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 39-49]

ک

  • کریمی، سارا نقش صفات بنیادی شخصیت در پیش‌بینی مولفه‌های خیانت زناشویی از دیدگاه دانشجویان [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 97-109]
  • کرمان ساروی، پونه مقایسه حافظه رویدادی و معنایی در مبتلایان و غیر مبتلایان به صرع لوب گیجگاهی [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 127-136]
  • کیمیایی، سیدعلی اثربخشی گروه‌درمانی عقلانی هیجانی رفتاری بر کنش‌های اجرایی و سلامت روان مادران کودکان مبتلا به نقص توجه - بیش‌فعالی [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 133-142]

گ

  • گل‌محمدی، کریم اثربخشی تکنیک «آموزش تمرکز بر تکلیف» بر کاهش ترس از ارزیابی منفی افراد مبتلا به اضطراب اجتماعی [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 7-15]
  • گودینی، علی‌اکبر اثربخشی الگوی بالینی خلاقیت درمانی بر علایم جسمانی، اضطراب، افسردگی و کارکرد اجتماعی دانش‌آموزان [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 179-186]

م

  • مجرد، آرزو نقش تعلل‌ورزی و کنترل عواطف در پیش‌بینی واکنش‌پذیری بین فردی سالمندان [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 51-61]
  • محمدپور، سمانه اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر خودارزشیابی مرکزی، بهزیستی روان‌شناختی و امیدواری بیماران مبتلا به صرع [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 37-50]
  • میری، سمانه اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کمال‌گرایی و اضطراب امتحان دانشجویان [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 17-26]
  • مرادی، آزاده بررسی رابطه‌ی شادی و بهزیستی روان‌شناختی با نگرش به زمان در دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 179-188]
  • مرادحاصلی، مستانه اثر طرح‌واره‌درمانی بر تاب‌آوری، احساس تنهایی و استقلال عاطفی فرزندان شبه خانواده [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 17-25]
  • میرنسب، میرمحمود پیش‌بینی اضطراب امتحان دانش‌آموزان دبیرستانی بر اساس ابعاد کمال‌گرایی آنان [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 73-81]
  • مروتی، ذکراله بررسی ویژگی‌های روانسنجی و ساختار عامل تأییدی پرسشنامه خودکارآمدی مقابله‌ای [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 215-226]
  • مسگریان، فاطمه ویژگی های روانسنجی نسخه فارسی مقیاس روابط موضوعی بل [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 193-204]
  • میکائیلی منیع، فرزانه سه‌گانه تاریک شخصیت در افراد مجرم و غیر مجرم: خودشیفتگی، ماکیاولیسم و جامعه‌ستیزی [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 113-126]
  • منصوری، احمد اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کمال‌گرایی و اضطراب امتحان دانشجویان [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 17-26]
  • منصوری، احمد اثربخشی گروه‌درمانی عقلانی هیجانی رفتاری بر کنش‌های اجرایی و سلامت روان مادران کودکان مبتلا به نقص توجه - بیش‌فعالی [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 133-142]
  • مهرابی‌زاده هنرمند، مهناز ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه‌ی بی‌رحمی - بی‌احساسی در نوجوانان پسر [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 201-211]
  • مهری‌نژاد، ابوالقاسم مقایسه حافظه رویدادی و معنایی در مبتلایان و غیر مبتلایان به صرع لوب گیجگاهی [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 127-136]
  • موسوی، سیده فاطمه مقایسه‌ی مؤلفه‌های سلامت روان و افسردگی در کودکان عادی و همشیرهای کودک اوتیست [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 121-131]

ن

  • نامور، هومن پیش‌بینی تعالی پس از آسیب بر اساس گشودگی به تجربه و درک از خود با میانجی‌گری حمایت اجتماعی در جانبازان مبتلا به اختلال استرس پس از حادثه: مدل‌یابی معادلات ساختاری [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 83-91]
  • نائینیان، محمدرضا اعتبار یابی و رواسازی مقیاس بهزیستی شخصی بزرگسالان (PWI-A) [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 189-199]
  • نیک‌آذین، امیر اعتبار یابی و رواسازی مقیاس بهزیستی شخصی بزرگسالان (PWI-A) [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 189-199]
  • نیکوبخت، نجمه گرایش به تفکر انتقادی، عزت نفس، ابراز وجود، اضطراب اجتماعی و نگرانی در دانشجویان: ارائه یک مدل علیّ [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 155-166]

و

  • واحد چوکده، حسین رابطه هوش هیجانی، حمایت سازمانی ادراک شده و رضایت شغلی کارکنان دانشگاه گیلان [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 111-119]

ی

  • یارمحمدی واصل، مسیب اثر طرح‌واره‌درمانی بر تاب‌آوری، احساس تنهایی و استقلال عاطفی فرزندان شبه خانواده [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 17-25]
  • یعقوبی، حمید بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس حساسیت و گرایش به تجربه چندش در نمونه ایرانی [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 205-214]
  • یوسفی، رحیم نقش صفات بنیادی شخصیت در پیش‌بینی مولفه‌های خیانت زناشویی از دیدگاه دانشجویان [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 97-109]
  • یوسفی افراشته، مجید بررسی ویژگی‌های روانسنجی و ساختار عامل تأییدی پرسشنامه خودکارآمدی مقابله‌ای [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 215-226]