نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش شناختی- رفتاری اثربخشی آموزش رویکرد شناختی- رفتاری عزت نفس بر پرخاشگری نوجوانان پسرمقطع دبیرستان شهرکرد [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 33-42]
  • آموزش گروهی اثربخشی آموزش گروهی برنامه غنی سازی زناشویی (سبک اولسون) بر افزایش رضامندی زنان متأهل [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 1-10]

ا

  • ادراک از جو تحصیلی رابطه ادراک دانشجویان شاهد از جو تحصیلی، ویژگی‌های فردی و خانوادگی آن‌ها با سازگاری اجتماعی [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 85-94]
  • ازدواج های فامیلی تعارض زناشویی، رضایت زناشویی و رضایت جنسی: مقایسه زنان دارای ازدواج‌های فامیلی و غیرفامیلی [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 11-22]
  • استرس شغلی مقایسه سلامت عمومی، استرس شغلی و فرسودگی شغلی معلمان مدارس استثنایی و عادی [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 53-64]
  • اضطراب اثربخشی درمان گروهی مبتنی بر مدل فراشناختی ذهن آگاهی انفصالی بر اضطراب و فشارخون بیماران زن مبتلا به فشارخون [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 47-62]
  • اضطراب اجتماعی «مقیاس تصویر خودمنفی» (NSPS) : ساخت عاملی و ویژگی‌های روانسنجی [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 123-142]
  • اعتبار بررسی مقدماتی پایایی و اعتبار مقیاس بهزیستی شخصی (کیفیت زندگی) - نسخه دانش آموزان (PWI-SC) [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 119-128]
  • اعتبار سازه «مقیاس تصویر خودمنفی» (NSPS) : ساخت عاملی و ویژگی‌های روانسنجی [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 123-142]
  • اعتبار و پایایی بررسی ویژگی‌های روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه صبحگاهی ـ شامگاهی (MEQ) [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 109-122]
  • اﻋﺘﺒﺎرﯾﺎﺑﯽ اعتباریابی پرسشنامه تمایل جنسی هالبرت (HISD) [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 107-118]

ب

  • بخشش طراحی و آزمون الگوی علی رابطه بین سبک‌های مقابله و عاطفه مثبت ومنفی با بخشش در دانشجویان [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 99-108]
  • برنامه‌ی آموزش مبتنی بر الویز اثر بخشی برنامه‌ی آموزش مبتنی بر الویز بر میزان رفتارهای پسندیده اجتماعی کودکان پسر زورگو [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 65-74]

پ

  • پایایی «مقیاس تصویر خودمنفی» (NSPS) : ساخت عاملی و ویژگی‌های روانسنجی [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 123-142]
  • پایایی بررسی مقدماتی پایایی و اعتبار مقیاس بهزیستی شخصی (کیفیت زندگی) - نسخه دانش آموزان (PWI-SC) [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 119-128]
  • پرخاشگری نوجوانان اثربخشی آموزش رویکرد شناختی- رفتاری عزت نفس بر پرخاشگری نوجوانان پسرمقطع دبیرستان شهرکرد [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 33-42]
  • پرسشنامه صبحگاهی ـ شامگاهی بررسی ویژگی‌های روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه صبحگاهی ـ شامگاهی (MEQ) [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 109-122]
  • پیشرفت تحصیلی رابطه هوش هیجانی، شیوه‌های مقابله با استرس و هوش عمومی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پیش دانشگاهی [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 23-32]

ت

  • تعارض زناشویی تعارض زناشویی، رضایت زناشویی و رضایت جنسی: مقایسه زنان دارای ازدواج‌های فامیلی و غیرفامیلی [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 11-22]
  • تعارض کار-خانواده آزمون اثر غیرمستقیم تعارض کار-خانواده بر خشنودی زندگی – یک الگوی چند میانجیگر [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 75-86]
  • تعلل رابطه سلامت عمومی و تعلل ورزی [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 35-46]
  • توجه پیش‌بینی سانحه‌پذیری از خطاهای توجه در رانندگان [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 63-74]
  • تیپ شخصیتی D بررسی رابطه بین تیپ شخصیتی D، سبک‌های مقابله و سلامت عمومی [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 43-52]

ج

  • جامعه‌سنجی مقایسه ویژگیهای شخصیت در دانش‌آموزان دختر محبوب و منزوی دبیرستانی [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 13-22]

چ

  • چرخه شبانه روزی بررسی ویژگی‌های روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه صبحگاهی ـ شامگاهی (MEQ) [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 109-122]

ح

  • حادثه پذیری پیش‌بینی سانحه‌پذیری از خطاهای توجه در رانندگان [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 63-74]
  • حل مسئله و مقابله مقایسه درمانگری مبتنی بر مهارت‌های حل مسئله و مقابله‌ با شناخت درمانگری مدیریت وزن در کاهش شاخص توده بدنی و بهبود سبک زندگی کارآمد وزن [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 1-12]
  • حوادث رانندگی پیش‌بینی سانحه‌پذیری از خطاهای توجه در رانندگان [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 63-74]

خ

  • خشنودی از خانواده آزمون اثر غیرمستقیم تعارض کار-خانواده بر خشنودی زندگی – یک الگوی چند میانجیگر [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 75-86]
  • خشنودی از زندگی آزمون اثر غیرمستقیم تعارض کار-خانواده بر خشنودی زندگی – یک الگوی چند میانجیگر [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 75-86]
  • خشنودی شغلی آزمون اثر غیرمستقیم تعارض کار-خانواده بر خشنودی زندگی – یک الگوی چند میانجیگر [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 75-86]
  • خودپنداره و سلامت روان تأثیر آموزش مؤلفه های هوش هیجانی بر ارتقاء سلامت روان و خودپنداره دانشجویان دختر ورزشکار [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 75-84]

د

  • دانش آموزان دختر رابطه سلامت عمومی و تعلل ورزی [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 35-46]
  • دانش‌آموز دبیرستانی مقایسه ویژگیهای شخصیت در دانش‌آموزان دختر محبوب و منزوی دبیرستانی [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 13-22]
  • دانشجویان تأثیر مهارت‌های زندگی بر سلامت عمومی دانشجویان [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 23-34]
  • دانشجویان شاهد رابطه ادراک دانشجویان شاهد از جو تحصیلی، ویژگی‌های فردی و خانوادگی آن‌ها با سازگاری اجتماعی [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 85-94]

ر

  • راهبردهای مقابله با استرس رابطه هوش هیجانی، شیوه‌های مقابله با استرس و هوش عمومی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پیش دانشگاهی [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 23-32]
  • رضامندی زناشوئی زنان اثربخشی آموزش گروهی برنامه غنی سازی زناشویی (سبک اولسون) بر افزایش رضامندی زنان متأهل [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 1-10]
  • رضایت از سهمیه شاهد رابطه ادراک دانشجویان شاهد از جو تحصیلی، ویژگی‌های فردی و خانوادگی آن‌ها با سازگاری اجتماعی [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 85-94]
  • رضایت جنسی تعارض زناشویی، رضایت زناشویی و رضایت جنسی: مقایسه زنان دارای ازدواج‌های فامیلی و غیرفامیلی [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 11-22]
  • رضایت زناشویی تعارض زناشویی، رضایت زناشویی و رضایت جنسی: مقایسه زنان دارای ازدواج‌های فامیلی و غیرفامیلی [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 11-22]
  • رفتارهای پسندیده اجتماعی و زورگویی اثر بخشی برنامه‌ی آموزش مبتنی بر الویز بر میزان رفتارهای پسندیده اجتماعی کودکان پسر زورگو [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 65-74]
  • روایی و پایایی اعتباریابی پرسشنامه تمایل جنسی هالبرت (HISD) [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 107-118]
  • ریخت‌های شبانه‌روزی بررسی ویژگی‌های روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه صبحگاهی ـ شامگاهی (MEQ) [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 109-122]

ز

  • زنان متأهل رابطه عملکرد جنسی با سازگاری زناشویی در زنان متأهل [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 87-98]

س

  • ساخت عاملی «مقیاس تصویر خودمنفی» (NSPS) : ساخت عاملی و ویژگی‌های روانسنجی [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 123-142]
  • سازگاری اجتماعی رابطه ادراک دانشجویان شاهد از جو تحصیلی، ویژگی‌های فردی و خانوادگی آن‌ها با سازگاری اجتماعی [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 85-94]
  • سازگاری زناشویی رابطه عملکرد جنسی با سازگاری زناشویی در زنان متأهل [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 87-98]
  • سبک زندگی کارآمد وزن مقایسه درمانگری مبتنی بر مهارت‌های حل مسئله و مقابله‌ با شناخت درمانگری مدیریت وزن در کاهش شاخص توده بدنی و بهبود سبک زندگی کارآمد وزن [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 1-12]
  • سبک‌های مقابله طراحی و آزمون الگوی علی رابطه بین سبک‌های مقابله و عاطفه مثبت ومنفی با بخشش در دانشجویان [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 99-108]
  • سبک‌های مقابله و سلامت عمومی بررسی رابطه بین تیپ شخصیتی D، سبک‌های مقابله و سلامت عمومی [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 43-52]
  • سلامت عمومی تأثیر مهارت‌های زندگی بر سلامت عمومی دانشجویان [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 23-34]
  • سلامت عمومی رابطه سلامت عمومی و تعلل ورزی [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 35-46]
  • سلامت عمومی مقایسه سلامت عمومی، استرس شغلی و فرسودگی شغلی معلمان مدارس استثنایی و عادی [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 53-64]

ش

  • شاخص تمایل جنسی هالبرت اعتباریابی پرسشنامه تمایل جنسی هالبرت (HISD) [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 107-118]
  • شاخص توده بدنی مقایسه درمانگری مبتنی بر مهارت‌های حل مسئله و مقابله‌ با شناخت درمانگری مدیریت وزن در کاهش شاخص توده بدنی و بهبود سبک زندگی کارآمد وزن [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 1-12]
  • شخصیت آیا می توان از NEO-FFI برای سنجش پنج عامل اصلی شخصیت در ایران بهره برد؟ [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 95-106]
  • شناخت درمانگری مقایسه درمانگری مبتنی بر مهارت‌های حل مسئله و مقابله‌ با شناخت درمانگری مدیریت وزن در کاهش شاخص توده بدنی و بهبود سبک زندگی کارآمد وزن [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 1-12]

ع

  • عاطفه مثبت طراحی و آزمون الگوی علی رابطه بین سبک‌های مقابله و عاطفه مثبت ومنفی با بخشش در دانشجویان [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 99-108]
  • عاطفه منفی طراحی و آزمون الگوی علی رابطه بین سبک‌های مقابله و عاطفه مثبت ومنفی با بخشش در دانشجویان [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 99-108]
  • عدم مشارکت شوهران در برنامه ارتقا روابط زناشوئی اثربخشی آموزش گروهی برنامه غنی سازی زناشویی (سبک اولسون) بر افزایش رضامندی زنان متأهل [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 1-10]
  • عزت نفس اثربخشی آموزش رویکرد شناختی- رفتاری عزت نفس بر پرخاشگری نوجوانان پسرمقطع دبیرستان شهرکرد [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 33-42]
  • عملکرد جنسی رابطه عملکرد جنسی با سازگاری زناشویی در زنان متأهل [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 87-98]

غ

  • غنی سازی زناشوئی اثربخشی آموزش گروهی برنامه غنی سازی زناشویی (سبک اولسون) بر افزایش رضامندی زنان متأهل [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 1-10]

ف

  • فرسودگی شغلی مقایسه سلامت عمومی، استرس شغلی و فرسودگی شغلی معلمان مدارس استثنایی و عادی [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 53-64]
  • فشارخون اثربخشی درمان گروهی مبتنی بر مدل فراشناختی ذهن آگاهی انفصالی بر اضطراب و فشارخون بیماران زن مبتلا به فشارخون [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 47-62]

ک

گ

  • گروه درمانی اثربخشی درمان گروهی مبتنی بر مدل فراشناختی ذهن آگاهی انفصالی بر اضطراب و فشارخون بیماران زن مبتلا به فشارخون [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 47-62]

م

  • مدل پنج عاملی آیا می توان از NEO-FFI برای سنجش پنج عامل اصلی شخصیت در ایران بهره برد؟ [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 95-106]
  • مدل فراشناختی ذهن آگاهی انفصالی اثربخشی درمان گروهی مبتنی بر مدل فراشناختی ذهن آگاهی انفصالی بر اضطراب و فشارخون بیماران زن مبتلا به فشارخون [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 47-62]
  • مقیاس بهزیستی شخصی- نسخه دانش آموزان (PWI-SC) بررسی مقدماتی پایایی و اعتبار مقیاس بهزیستی شخصی (کیفیت زندگی) - نسخه دانش آموزان (PWI-SC) [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 119-128]
  • مقیاس تصویر خود منفی «مقیاس تصویر خودمنفی» (NSPS) : ساخت عاملی و ویژگی‌های روانسنجی [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 123-142]
  • مقیاس کیفیت زندگی بررسی مقدماتی پایایی و اعتبار مقیاس بهزیستی شخصی (کیفیت زندگی) - نسخه دانش آموزان (PWI-SC) [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 119-128]

ن

  • نوجوان محبوب مقایسه ویژگیهای شخصیت در دانش‌آموزان دختر محبوب و منزوی دبیرستانی [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 13-22]
  • نوجوان منزوی مقایسه ویژگیهای شخصیت در دانش‌آموزان دختر محبوب و منزوی دبیرستانی [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 13-22]

و

  • ویژگیهای شخصیت مقایسه ویژگیهای شخصیت در دانش‌آموزان دختر محبوب و منزوی دبیرستانی [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 13-22]
  • ویژگی‌های فردی رابطه ادراک دانشجویان شاهد از جو تحصیلی، ویژگی‌های فردی و خانوادگی آن‌ها با سازگاری اجتماعی [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 85-94]

ه

  • هوش عمومی رابطه هوش هیجانی، شیوه‌های مقابله با استرس و هوش عمومی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پیش دانشگاهی [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 23-32]
  • هوش هیجانی رابطه هوش هیجانی، شیوه‌های مقابله با استرس و هوش عمومی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پیش دانشگاهی [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 23-32]
  • هوش هیجانی تأثیر آموزش مؤلفه های هوش هیجانی بر ارتقاء سلامت روان و خودپنداره دانشجویان دختر ورزشکار [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 75-84]