نمایه کلیدواژه ها

ا

  • احساس امنیت ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس احساس امنیت تهران (TFSS) [دوره 6، شماره 1، 1387، صفحه 49-60]
  • اختلال بیش‌فعالی مقایسه اثربخشی نوروفیدبک، ریتالین و درمان ترکیبی در کاهش علائم کودکان مبتلا به اختلال بیش‌فعالی/کمبود توجه (ADHD) [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 71-84]
  • استرس بررسی مقدماتی اعتبار و پایایی مقیاس‌های افسردگی، اضطراب و استرس (DASS) در نمونه‌های غیربالینی [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 23-38]
  • اضطراب بررسی مقدماتی اعتبار و پایایی مقیاس‌های افسردگی، اضطراب و استرس (DASS) در نمونه‌های غیربالینی [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 23-38]
  • اضطراب ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس‌های سیستم بازداری و فعال‌سازی رفتار در دانشجویان دانشگاه شیراز [دوره 6، شماره 1، 1387، صفحه 61-68]
  • اعتبار بررسی مقدماتی اعتبار و پایایی مقیاس‌های افسردگی، اضطراب و استرس (DASS) در نمونه‌های غیربالینی [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 23-38]
  • اعتبار بررسی مجدد پایایی و اعتبار مقیاس حرمت خود روزنبرگ در ایران [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 49-56]
  • اعتبار بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس حافظه وکسلر (نسخه سوم WMS-III) در دانشجویان [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 57-70]
  • اعتبار بررسی پایایی و اعتبار مقیاس مشکلات بین‌‌شخصی *(IIP-127) [دوره 6، شماره 1، 1387، صفحه 13-20]
  • اعتبار اعتباریابی مقدماتی نسخه تجدیدنظر‌‌شده پرسشنامه حالت صفت بیان خشم در جمعیت دانشجویی [دوره 6، شماره 1، 1387، صفحه 21-34]
  • اعتبار بررسی اعتبار، پایایی و هنجاریابی مقیاس هیجان‌خواهی زاکرمن با تغییرات بسته به فرهنگ [دوره 6، شماره 1، 1387، صفحه 35-48]
  • اعتبار ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس‌های سیستم بازداری و فعال‌سازی رفتار در دانشجویان دانشگاه شیراز [دوره 6، شماره 1، 1387، صفحه 61-68]
  • اعتباریابی بررسی مقدماتی اعتبار و پایایی ابزاری جدید برای اندازه‌گیری بهداشت روانی [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 39-48]
  • اعتبار همزمان با درجه‌بندی معلم بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی خرده‌آزمون‌های حافظه میکر در دانش‌آموزان مقطع ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1387، صفحه 69-81]
  • افسردگی بررسی مقدماتی اعتبار و پایایی مقیاس‌های افسردگی، اضطراب و استرس (DASS) در نمونه‌های غیربالینی [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 23-38]
  • افسردگی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس‌های سیستم بازداری و فعال‌سازی رفتار در دانشجویان دانشگاه شیراز [دوره 6، شماره 1، 1387، صفحه 61-68]
  • امنیت ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس احساس امنیت تهران (TFSS) [دوره 6، شماره 1، 1387، صفحه 49-60]
  • اندازه‌گیری بهداشت روانی بررسی مقدماتی اعتبار و پایایی ابزاری جدید برای اندازه‌گیری بهداشت روانی [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 39-48]
  • انواع نارساخوانی بررسی ویژگی‌های خواندن و نوشتن و طبقه‌بندی نارساخوان‌های رشدی فارسی زبان [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 15-22]

ب

  • بازداری ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس‌های سیستم بازداری و فعال‌سازی رفتار در دانشجویان دانشگاه شیراز [دوره 6، شماره 1، 1387، صفحه 61-68]
  • بیان خشم اعتباریابی مقدماتی نسخه تجدیدنظر‌‌شده پرسشنامه حالت صفت بیان خشم در جمعیت دانشجویی [دوره 6، شماره 1، 1387، صفحه 21-34]
  • بینایی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی خرده‌آزمون‌های حافظه میکر در دانش‌آموزان مقطع ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1387، صفحه 69-81]
  • بهداشت روانی بررسی مقدماتی اعتبار و پایایی ابزاری جدید برای اندازه‌گیری بهداشت روانی [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 39-48]
  • بهداشت روانی مثبت و منفی بررسی مقدماتی اعتبار و پایایی ابزاری جدید برای اندازه‌گیری بهداشت روانی [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 39-48]

پ

  • پایایی بررسی مقدماتی اعتبار و پایایی مقیاس‌های افسردگی، اضطراب و استرس (DASS) در نمونه‌های غیربالینی [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 23-38]
  • پایایی بررسی مجدد پایایی و اعتبار مقیاس حرمت خود روزنبرگ در ایران [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 49-56]
  • پایایی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس حافظه وکسلر (نسخه سوم WMS-III) در دانشجویان [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 57-70]
  • پایایی بررسی پایایی و اعتبار مقیاس مشکلات بین‌‌شخصی *(IIP-127) [دوره 6، شماره 1، 1387، صفحه 13-20]
  • پایایی اعتباریابی مقدماتی نسخه تجدیدنظر‌‌شده پرسشنامه حالت صفت بیان خشم در جمعیت دانشجویی [دوره 6، شماره 1، 1387، صفحه 21-34]
  • پایایی بررسی اعتبار، پایایی و هنجاریابی مقیاس هیجان‌خواهی زاکرمن با تغییرات بسته به فرهنگ [دوره 6، شماره 1، 1387، صفحه 35-48]
  • پایایی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس‌های سیستم بازداری و فعال‌سازی رفتار در دانشجویان دانشگاه شیراز [دوره 6، شماره 1، 1387، صفحه 61-68]
  • پرسشنامه سلامت عمومی هنجاریابی پرسشنامه سلامت عمومی (GHQ) بر روی دانشجویان دانشگاه شیراز [دوره 6، شماره 1، 1387، صفحه 1-12]

ت

  • تحلیل عوامل بررسی مقدماتی اعتبار و پایایی ابزاری جدید برای اندازه‌گیری بهداشت روانی [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 39-48]
  • تنیدگی مقایسه تأثیر سبک‌‌های رهبری مدیران بر میزان تنیدگی کارکنان ادارات دولتی با توجه به نوع شخصیت آنان [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 1-14]
  • تهران ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس احساس امنیت تهران (TFSS) [دوره 6، شماره 1، 1387، صفحه 49-60]

ح

  • حافظه نظام‌های نمادی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی خرده‌آزمون‌های حافظه میکر در دانش‌آموزان مقطع ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1387، صفحه 69-81]
  • حافظه واحدهای نمادی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی خرده‌آزمون‌های حافظه میکر در دانش‌آموزان مقطع ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1387، صفحه 69-81]

خ

  • خرده‌‌مقیاس‌های اولیه بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس حافظه وکسلر (نسخه سوم WMS-III) در دانشجویان [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 57-70]
  • خشم اعتباریابی مقدماتی نسخه تجدیدنظر‌‌شده پرسشنامه حالت صفت بیان خشم در جمعیت دانشجویی [دوره 6، شماره 1، 1387، صفحه 21-34]
  • خطاهای خواندن و نوشتن بررسی ویژگی‌های خواندن و نوشتن و طبقه‌بندی نارساخوان‌های رشدی فارسی زبان [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 15-22]

د

  • دارو درمانی مقایسه اثربخشی نوروفیدبک، ریتالین و درمان ترکیبی در کاهش علائم کودکان مبتلا به اختلال بیش‌فعالی/کمبود توجه (ADHD) [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 71-84]
  • دانشجویان دانشگاه شیراز هنجاریابی پرسشنامه سلامت عمومی (GHQ) بر روی دانشجویان دانشگاه شیراز [دوره 6، شماره 1، 1387، صفحه 1-12]

س

  • ساختار هوش بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی خرده‌آزمون‌های حافظه میکر در دانش‌آموزان مقطع ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1387، صفحه 69-81]
  • سبک رهبری استبدادی- استثماری مقایسه تأثیر سبک‌‌های رهبری مدیران بر میزان تنیدگی کارکنان ادارات دولتی با توجه به نوع شخصیت آنان [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 1-14]
  • سبک رهبری استبدادی- خیرخواهانه مقایسه تأثیر سبک‌‌های رهبری مدیران بر میزان تنیدگی کارکنان ادارات دولتی با توجه به نوع شخصیت آنان [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 1-14]
  • سبک رهبری مشارکتی مقایسه تأثیر سبک‌‌های رهبری مدیران بر میزان تنیدگی کارکنان ادارات دولتی با توجه به نوع شخصیت آنان [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 1-14]
  • سبک رهبری مشاوره‌ای مقایسه تأثیر سبک‌‌های رهبری مدیران بر میزان تنیدگی کارکنان ادارات دولتی با توجه به نوع شخصیت آنان [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 1-14]

ش

  • شاخص‌های اولیه بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس حافظه وکسلر (نسخه سوم WMS-III) در دانشجویان [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 57-70]
  • شخصیت A مقایسه تأثیر سبک‌‌های رهبری مدیران بر میزان تنیدگی کارکنان ادارات دولتی با توجه به نوع شخصیت آنان [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 1-14]
  • شخصیت B مقایسه تأثیر سبک‌‌های رهبری مدیران بر میزان تنیدگی کارکنان ادارات دولتی با توجه به نوع شخصیت آنان [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 1-14]
  • شنوایی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی خرده‌آزمون‌های حافظه میکر در دانش‌آموزان مقطع ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1387، صفحه 69-81]

ف

  • فعال‌سازی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس‌های سیستم بازداری و فعال‌سازی رفتار در دانشجویان دانشگاه شیراز [دوره 6، شماره 1، 1387، صفحه 61-68]

ک

  • کنترل خشم اعتباریابی مقدماتی نسخه تجدیدنظر‌‌شده پرسشنامه حالت صفت بیان خشم در جمعیت دانشجویی [دوره 6، شماره 1، 1387، صفحه 21-34]

م

ن

  • نارساخوانی رشدی بررسی ویژگی‌های خواندن و نوشتن و طبقه‌بندی نارساخوان‌های رشدی فارسی زبان [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 15-22]
  • نوروفیدبک مقایسه اثربخشی نوروفیدبک، ریتالین و درمان ترکیبی در کاهش علائم کودکان مبتلا به اختلال بیش‌فعالی/کمبود توجه (ADHD) [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 71-84]

و

ه

  • هنجاریابی هنجاریابی پرسشنامه سلامت عمومی (GHQ) بر روی دانشجویان دانشگاه شیراز [دوره 6، شماره 1، 1387، صفحه 1-12]
  • هنجاریابی بررسی اعتبار، پایایی و هنجاریابی مقیاس هیجان‌خواهی زاکرمن با تغییرات بسته به فرهنگ [دوره 6، شماره 1، 1387، صفحه 35-48]