نمایه کلیدواژه ها

ا

  • اختلالات رفتاری مقایسه توانایی‌های هماهنگی دیداری - حرکتی، دقت و توجه، هوش، اختلالات یادگیری و اختلالات رفتاری کودکان نارس و عادی [دوره 4، شماره 2، 1385، صفحه 1-10]
  • اختلال یادگیری مقایسه توانایی‌های هماهنگی دیداری - حرکتی، دقت و توجه، هوش، اختلالات یادگیری و اختلالات رفتاری کودکان نارس و عادی [دوره 4، شماره 2، 1385، صفحه 1-10]
  • اختلال سلوک بررسی کارایی بازی درمانی رفتاری شناختی روی پرخاشگری کودکان مبتلا به اختلال سلوک [دوره 4، شماره 2، 1385، صفحه 75-84]
  • ایران ساخت و اعتباریابی فرم‌کوتاه «مقیاس استرس پلیس ایران» (IPSS-A) به‌وسیله تحلیل عوامل [دوره 4، شماره 1، 1385، صفحه 37-48]
  • ارزیابی تناسب بررسی اثربخشی درمان شناختی – رفتاری مبتنی بر الگوی 8 مرحله‌ای کش بر تصویر بدنی منفی دختران دانشجو [دوره 4، شماره 2، 1385، صفحه 11-22]
  • ارزیابی وضع ظاهری بررسی اثربخشی درمان شناختی – رفتاری مبتنی بر الگوی 8 مرحله‌ای کش بر تصویر بدنی منفی دختران دانشجو [دوره 4، شماره 2، 1385، صفحه 11-22]
  • استرس ساخت و اعتباریابی فرم‌کوتاه «مقیاس استرس پلیس ایران» (IPSS-A) به‌وسیله تحلیل عوامل [دوره 4، شماره 1، 1385، صفحه 37-48]
  • اشتغال اشتغال زنان و ضرورت کنترل فشارهای ناشی از کار خانگی [دوره 4، شماره 2، 1385، صفحه 33-52]
  • اضطراب بررسی رابطه سبک‌های مقابله‌ای و سلامت روانی در دانش آموزان دبیرستانی [دوره 4، شماره 2، 1385، صفحه 23-32]
  • اعتیاد استفاده از رویکرد نشر اطلاعات در برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد در میان نوجوانان [دوره 4، شماره 1، 1385، صفحه 1-10]
  • اعتبار پایایی و اعتبار مقیاس سلامت روانی ‌(MHI) [دوره 4، شماره 1، 1385، صفحه 11-16]
  • اعتبار بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی «پرسشنامه شخصیتی 5 عاملی نئو» (NEO-FFI) [دوره 4، شماره 1، 1385، صفحه 27-36]
  • افسردگی بررسی رابطه سبک‌های مقابله‌ای و سلامت روانی در دانش آموزان دبیرستانی [دوره 4، شماره 2، 1385، صفحه 23-32]

ب

  • بازی درمانی رفتاری شناختی بررسی کارایی بازی درمانی رفتاری شناختی روی پرخاشگری کودکان مبتلا به اختلال سلوک [دوره 4، شماره 2، 1385، صفحه 75-84]
  • بحران هویت بررسی رابطه کارایی خانواده و دینداری با بحران هویت [دوره 4، شماره 1، 1385، صفحه 17-26]
  • برنامه‌های پیشگیری استفاده از رویکرد نشر اطلاعات در برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد در میان نوجوانان [دوره 4، شماره 1، 1385، صفحه 1-10]

پ

  • پایایی پایایی و اعتبار مقیاس سلامت روانی ‌(MHI) [دوره 4، شماره 1، 1385، صفحه 11-16]
  • پایایی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی «پرسشنامه شخصیتی 5 عاملی نئو» (NEO-FFI) [دوره 4، شماره 1، 1385، صفحه 27-36]
  • پایایی و اعتبار ساخت‌ عاملی و ویژگی‌های‌روان‌سنجی «مقیاس بازخورد نسبت به بیماری» (IAS) در نمونه‌های ایرانی [دوره 4، شماره 1، 1385، صفحه 57-70]
  • پرخاشگری بررسی کارایی بازی درمانی رفتاری شناختی روی پرخاشگری کودکان مبتلا به اختلال سلوک [دوره 4، شماره 2، 1385، صفحه 75-84]
  • پرسشنامه روابط چندبعدی خود – بدن بررسی اثربخشی درمان شناختی – رفتاری مبتنی بر الگوی 8 مرحله‌ای کش بر تصویر بدنی منفی دختران دانشجو [دوره 4، شماره 2، 1385، صفحه 11-22]
  • پلیس ساخت و اعتباریابی فرم‌کوتاه «مقیاس استرس پلیس ایران» (IPSS-A) به‌وسیله تحلیل عوامل [دوره 4، شماره 1، 1385، صفحه 37-48]

ت

  • تصویربدنی منفی بررسی اثربخشی درمان شناختی – رفتاری مبتنی بر الگوی 8 مرحله‌ای کش بر تصویر بدنی منفی دختران دانشجو [دوره 4، شماره 2، 1385، صفحه 11-22]
  • توجه مقایسه توانایی‌های هماهنگی دیداری - حرکتی، دقت و توجه، هوش، اختلالات یادگیری و اختلالات رفتاری کودکان نارس و عادی [دوره 4، شماره 2، 1385، صفحه 1-10]

ح

  • حرمت خود بررسی رابطه ساخت ارزشی خانواده با حرمت خودِ دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 2، 1385، صفحه 53-64]

خ

  • خانواده اشتغال زنان و ضرورت کنترل فشارهای ناشی از کار خانگی [دوره 4، شماره 2، 1385، صفحه 33-52]

د

  • دانش‌آموز بررسی رابطه ساخت ارزشی خانواده با حرمت خودِ دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 2، 1385، صفحه 53-64]
  • درمان شناختی – رفتاری بررسی اثربخشی درمان شناختی – رفتاری مبتنی بر الگوی 8 مرحله‌ای کش بر تصویر بدنی منفی دختران دانشجو [دوره 4، شماره 2، 1385، صفحه 11-22]
  • دینداری بررسی رابطه کارایی خانواده و دینداری با بحران هویت [دوره 4، شماره 1، 1385، صفحه 17-26]

ر

  • راهبردهای مقابله‌ای بررسی رابطه سبک‌های مقابله‌ای و سلامت روانی در دانش آموزان دبیرستانی [دوره 4، شماره 2، 1385، صفحه 23-32]
  • رضایت از نواحی بدنی بررسی اثربخشی درمان شناختی – رفتاری مبتنی بر الگوی 8 مرحله‌ای کش بر تصویر بدنی منفی دختران دانشجو [دوره 4، شماره 2، 1385، صفحه 11-22]
  • رویکرد رفتاری ـ شناختی و رویکرد رفتاری تأثیر آموزش گروهی عزت‌نفس بر میزان سازگاری اجتماعی دانشجویان [دوره 4، شماره 1، 1385، صفحه 49-56]
  • رویکرد نشر اطلاعات استفاده از رویکرد نشر اطلاعات در برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد در میان نوجوانان [دوره 4، شماره 1، 1385، صفحه 1-10]

ز

  • زنان اشتغال زنان و ضرورت کنترل فشارهای ناشی از کار خانگی [دوره 4، شماره 2، 1385، صفحه 33-52]

س

  • ساخت ارزشی خانواده بررسی رابطه ساخت ارزشی خانواده با حرمت خودِ دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 2، 1385، صفحه 53-64]
  • ساخت عاملی ساخت‌ عاملی و ویژگی‌های‌روان‌سنجی «مقیاس بازخورد نسبت به بیماری» (IAS) در نمونه‌های ایرانی [دوره 4، شماره 1، 1385، صفحه 57-70]
  • سازگاری اجتماعی تأثیر آموزش گروهی عزت‌نفس بر میزان سازگاری اجتماعی دانشجویان [دوره 4، شماره 1، 1385، صفحه 49-56]
  • سبک‌های مقابله‌ای بررسی رابطه سبک‌های مقابله‌ای و سلامت روانی در دانش آموزان دبیرستانی [دوره 4، شماره 2، 1385، صفحه 23-32]

ع

  • عزت‌نفس تأثیر آموزش گروهی عزت‌نفس بر میزان سازگاری اجتماعی دانشجویان [دوره 4، شماره 1، 1385، صفحه 49-56]

ک

  • کارایی خانواده بررسی رابطه کارایی خانواده و دینداری با بحران هویت [دوره 4، شماره 1، 1385، صفحه 17-26]
  • کودک بررسی کارایی بازی درمانی رفتاری شناختی روی پرخاشگری کودکان مبتلا به اختلال سلوک [دوره 4، شماره 2، 1385، صفحه 75-84]

گ

  • گرایش به تناسب بررسی اثربخشی درمان شناختی – رفتاری مبتنی بر الگوی 8 مرحله‌ای کش بر تصویر بدنی منفی دختران دانشجو [دوره 4، شماره 2، 1385، صفحه 11-22]
  • گرایش به ظاهر بررسی اثربخشی درمان شناختی – رفتاری مبتنی بر الگوی 8 مرحله‌ای کش بر تصویر بدنی منفی دختران دانشجو [دوره 4، شماره 2، 1385، صفحه 11-22]

م

ن

  • نارسی مقایسه توانایی‌های هماهنگی دیداری - حرکتی، دقت و توجه، هوش، اختلالات یادگیری و اختلالات رفتاری کودکان نارس و عادی [دوره 4، شماره 2، 1385، صفحه 1-10]
  • ناکارآمدی اجتماعی بررسی رابطه سبک‌های مقابله‌ای و سلامت روانی در دانش آموزان دبیرستانی [دوره 4، شماره 2، 1385، صفحه 23-32]
  • نظام ارزشی بررسی رابطه ساخت ارزشی خانواده با حرمت خودِ دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 2، 1385، صفحه 53-64]
  • نقش‌های چندگانه اشتغال زنان و ضرورت کنترل فشارهای ناشی از کار خانگی [دوره 4، شماره 2، 1385، صفحه 33-52]
  • نوجوان بررسی رابطه کارایی خانواده و دینداری با بحران هویت [دوره 4، شماره 1، 1385، صفحه 17-26]

و

  • وزن ذهنی بررسی اثربخشی درمان شناختی – رفتاری مبتنی بر الگوی 8 مرحله‌ای کش بر تصویر بدنی منفی دختران دانشجو [دوره 4، شماره 2، 1385، صفحه 11-22]

ه

  • هماهنگی دیداری - حرکتی مقایسه توانایی‌های هماهنگی دیداری - حرکتی، دقت و توجه، هوش، اختلالات یادگیری و اختلالات رفتاری کودکان نارس و عادی [دوره 4، شماره 2، 1385، صفحه 1-10]
  • هویت بررسی رابطه کارایی خانواده و دینداری با بحران هویت [دوره 4، شماره 1، 1385، صفحه 17-26]
  • هوش مقایسه توانایی‌های هماهنگی دیداری - حرکتی، دقت و توجه، هوش، اختلالات یادگیری و اختلالات رفتاری کودکان نارس و عادی [دوره 4، شماره 2، 1385، صفحه 1-10]