نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزمون رورشاخ مقایسه نتایج پاسخ‌دهی به آزمون رورشاخ در نمونه 13 ساله غیر بالینی شهر قم با نمونه مشابه آن در نظام جامع اکسنر (2003) [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 147-157]

ا

  • استفادة پرخطر از اینترنت نقش واسطه‌ای خودکنترلی پایین در رابطه بین ویژگی‌های شخصیت و استفاده پرخطر و مشکل‌آفرین از اینترنت در دانشجویان دختر و پسر [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 41-55]
  • اضطراب تحلیل شبکه در پژوهش های روانشناختی همراه با کاربست و تفسیر نرم افزار R [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 193-200]
  • اضطراب اجتماعی روابط ساختاری نشانه‌های اضطراب اجتماعی با کمال‌گرایی در دانشجویان: نقش واسطه‌ای ذهن‌آگاهی [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 109-119]
  • اضطراب فراگیر نقش میانجی نگرانی و نشخوار فکری در رابطه بین سیستم‌های مغزی رفتاری و اختلال اضطراب فراگیر در دانشجویان [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 121-130]
  • اعتبار بررسی ساختار عاملی تأییدی، روایی و اعتبار شاخص احتمال پاداش در دانش آموزان مقطع متوسط دوم شهر تهران [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 181-191]
  • اعتبارسنجی اعتبارسنجی نسخه کوتاه پرسشنامه شخصیت شناسی زاکرمن، کولمن، آلوجا (ZKA-PQ/SF) [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 159-180]
  • التیام از خیانت زناشویی مدل فراتشخیصی التیام از خیانت زناشویی با تأکید بر نقش فراشناخت‌ها، طرح‌واره‌ها، صمیمیت، کارآمدی هیجانی و بخشش [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 27-39]

ب

  • بخشش مدل فراتشخیصی التیام از خیانت زناشویی با تأکید بر نقش فراشناخت‌ها، طرح‌واره‌ها، صمیمیت، کارآمدی هیجانی و بخشش [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 27-39]
  • برنامه فرزندپروری مثبت اثربخشی برنامه فرزندپروری مثبت بر خودکارآمدی و سبک والدگری مادران کودکان با اختلالات درونی‌سازی شده و برونی‌سازی شده [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 93-107]
  • بوتسترپ تحلیل شبکه در پژوهش های روانشناختی همراه با کاربست و تفسیر نرم افزار R [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 193-200]

پ

  • پایایی ویژگی‌های روان‌سنجی (پایایی و روایی) پرسشنامه ارزش‌های عملی [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 131-146]

ت

  • تحلیل شبکه تحلیل شبکه در پژوهش های روانشناختی همراه با کاربست و تفسیر نرم افزار R [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 193-200]
  • تحلیل عاملی ویژگی‌های روان‌سنجی (پایایی و روایی) پرسشنامه ارزش‌های عملی [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 131-146]
  • توانمندی‌های منشی ویژگی‌های روان‌سنجی (پایایی و روایی) پرسشنامه ارزش‌های عملی [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 131-146]

خ

  • خودکارآمدی والدگری اثربخشی برنامه فرزندپروری مثبت بر خودکارآمدی و سبک والدگری مادران کودکان با اختلالات درونی‌سازی شده و برونی‌سازی شده [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 93-107]
  • خودکنترلی پایین نقش واسطه‌ای خودکنترلی پایین در رابطه بین ویژگی‌های شخصیت و استفاده پرخطر و مشکل‌آفرین از اینترنت در دانشجویان دختر و پسر [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 41-55]

ذ

  • ذهن‌آگاهی روابط ساختاری نشانه‌های اضطراب اجتماعی با کمال‌گرایی در دانشجویان: نقش واسطه‌ای ذهن‌آگاهی [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 109-119]

ر

  • رضایت زناشویی ارتباط بین ابعاد روابط موضوعی و رضایت زناشویی [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 81-92]
  • رفتار آسیب به خود مقایسه مزاج عاطفی و هیجانی در دانش آموزان با و بدون رفتارهای آسیب به خود [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 67-79]
  • رفتارهای فرزندپروری بررسی اثربخشی فرزندپروری ذهن‌آگاه در کاهش مشکلات برونی‌‏سازی کودکان پسر دبستانی و رفتارهای فرزندپروری مادران آنها [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 1-13]
  • روایی ویژگی‌های روان‌سنجی (پایایی و روایی) پرسشنامه ارزش‌های عملی [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 131-146]
  • روایی بررسی ساختار عاملی تأییدی، روایی و اعتبار شاخص احتمال پاداش در دانش آموزان مقطع متوسط دوم شهر تهران [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 181-191]
  • روابط موضوعی ارتباط بین ابعاد روابط موضوعی و رضایت زناشویی [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 81-92]
  • روان‌پویشی ارتباط بین ابعاد روابط موضوعی و رضایت زناشویی [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 81-92]
  • روش تحقیق بررسی اثربخشی درمان شناختی خوان‌داری، دیداری، شنیداری بر عملکرد شناختی با توجه به جنسیت و سبک یادگیری [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 15-25]
  • روش درمان شناختی بررسی اثربخشی درمان شناختی خوان‌داری، دیداری، شنیداری بر عملکرد شناختی با توجه به جنسیت و سبک یادگیری [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 15-25]

ز

  • زاکرمن.کولمن.آلوجا اعتبارسنجی نسخه کوتاه پرسشنامه شخصیت شناسی زاکرمن، کولمن، آلوجا (ZKA-PQ/SF) [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 159-180]

س

  • ساختار عاملی بررسی ساختار عاملی تأییدی، روایی و اعتبار شاخص احتمال پاداش در دانش آموزان مقطع متوسط دوم شهر تهران [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 181-191]
  • سالمندان زن بررسی تاثیر فناوری آموزشی دیجیتال بر بهبود کیفیت زندگی سالمندان زن شهر کرج [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 57-65]
  • سبک یادگیری بررسی اثربخشی درمان شناختی خوان‌داری، دیداری، شنیداری بر عملکرد شناختی با توجه به جنسیت و سبک یادگیری [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 15-25]
  • سبک والدگری اثربخشی برنامه فرزندپروری مثبت بر خودکارآمدی و سبک والدگری مادران کودکان با اختلالات درونی‌سازی شده و برونی‌سازی شده [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 93-107]
  • سیستم بازداری رفتاری نقش میانجی نگرانی و نشخوار فکری در رابطه بین سیستم‌های مغزی رفتاری و اختلال اضطراب فراگیر در دانشجویان [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 121-130]

ش

  • شاخص احتمال پاداش بررسی ساختار عاملی تأییدی، روایی و اعتبار شاخص احتمال پاداش در دانش آموزان مقطع متوسط دوم شهر تهران [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 181-191]
  • شبکه‌های روان‌شناختی تحلیل شبکه در پژوهش های روانشناختی همراه با کاربست و تفسیر نرم افزار R [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 193-200]
  • شخصیت شناسی اعتبارسنجی نسخه کوتاه پرسشنامه شخصیت شناسی زاکرمن، کولمن، آلوجا (ZKA-PQ/SF) [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 159-180]

ص

  • صمیمیت مدل فراتشخیصی التیام از خیانت زناشویی با تأکید بر نقش فراشناخت‌ها، طرح‌واره‌ها، صمیمیت، کارآمدی هیجانی و بخشش [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 27-39]

ط

  • طرح‌واره ناسازگار اولیه مدل فراتشخیصی التیام از خیانت زناشویی با تأکید بر نقش فراشناخت‌ها، طرح‌واره‌ها، صمیمیت، کارآمدی هیجانی و بخشش [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 27-39]

ع

  • عملکرد شناختی بررسی اثربخشی درمان شناختی خوان‌داری، دیداری، شنیداری بر عملکرد شناختی با توجه به جنسیت و سبک یادگیری [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 15-25]

ف

  • فراتشخیص مدل فراتشخیصی التیام از خیانت زناشویی با تأکید بر نقش فراشناخت‌ها، طرح‌واره‌ها، صمیمیت، کارآمدی هیجانی و بخشش [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 27-39]
  • فراشناخت مدل فراتشخیصی التیام از خیانت زناشویی با تأکید بر نقش فراشناخت‌ها، طرح‌واره‌ها، صمیمیت، کارآمدی هیجانی و بخشش [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 27-39]
  • فرافکنی مقایسه نتایج پاسخ‌دهی به آزمون رورشاخ در نمونه 13 ساله غیر بالینی شهر قم با نمونه مشابه آن در نظام جامع اکسنر (2003) [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 147-157]
  • فرزندپروری ذهن‌آگاه بررسی اثربخشی فرزندپروری ذهن‌آگاه در کاهش مشکلات برونی‌‏سازی کودکان پسر دبستانی و رفتارهای فرزندپروری مادران آنها [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 1-13]
  • فضایل ویژگی‌های روان‌سنجی (پایایی و روایی) پرسشنامه ارزش‌های عملی [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 131-146]
  • فناوری آموزشی دیجیتال بررسی تاثیر فناوری آموزشی دیجیتال بر بهبود کیفیت زندگی سالمندان زن شهر کرج [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 57-65]

ک

  • کارآمدی هیجانی مدل فراتشخیصی التیام از خیانت زناشویی با تأکید بر نقش فراشناخت‌ها، طرح‌واره‌ها، صمیمیت، کارآمدی هیجانی و بخشش [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 27-39]
  • کیفیت زندگی بررسی تاثیر فناوری آموزشی دیجیتال بر بهبود کیفیت زندگی سالمندان زن شهر کرج [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 57-65]
  • کمال‌گرایی روابط ساختاری نشانه‌های اضطراب اجتماعی با کمال‌گرایی در دانشجویان: نقش واسطه‌ای ذهن‌آگاهی [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 109-119]

م

  • مادران کودکان با اختلالات درونی سازی شده و برونی سازی شده اثربخشی برنامه فرزندپروری مثبت بر خودکارآمدی و سبک والدگری مادران کودکان با اختلالات درونی‌سازی شده و برونی‌سازی شده [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 93-107]
  • مدل میانجیگری تعدیل شده نقش واسطه‌ای خودکنترلی پایین در رابطه بین ویژگی‌های شخصیت و استفاده پرخطر و مشکل‌آفرین از اینترنت در دانشجویان دختر و پسر [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 41-55]
  • مردان و زنان ارتباط بین ابعاد روابط موضوعی و رضایت زناشویی [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 81-92]
  • مزاج عاطفی مقایسه مزاج عاطفی و هیجانی در دانش آموزان با و بدون رفتارهای آسیب به خود [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 67-79]
  • مزاج هیجانی مقایسه مزاج عاطفی و هیجانی در دانش آموزان با و بدون رفتارهای آسیب به خود [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 67-79]
  • مشکلات برونی‏سازی بررسی اثربخشی فرزندپروری ذهن‌آگاه در کاهش مشکلات برونی‌‏سازی کودکان پسر دبستانی و رفتارهای فرزندپروری مادران آنها [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 1-13]

ن

  • نرم‌افزار R تحلیل شبکه در پژوهش های روانشناختی همراه با کاربست و تفسیر نرم افزار R [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 193-200]
  • نشخوار فکری نقش میانجی نگرانی و نشخوار فکری در رابطه بین سیستم‌های مغزی رفتاری و اختلال اضطراب فراگیر در دانشجویان [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 121-130]
  • نظام جامع اکسنر مقایسه نتایج پاسخ‌دهی به آزمون رورشاخ در نمونه 13 ساله غیر بالینی شهر قم با نمونه مشابه آن در نظام جامع اکسنر (2003) [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 147-157]
  • نگرانی نقش میانجی نگرانی و نشخوار فکری در رابطه بین سیستم‌های مغزی رفتاری و اختلال اضطراب فراگیر در دانشجویان [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 121-130]

و

  • ویژگی‌های شخصیتی نقش واسطه‌ای خودکنترلی پایین در رابطه بین ویژگی‌های شخصیت و استفاده پرخطر و مشکل‌آفرین از اینترنت در دانشجویان دختر و پسر [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 41-55]