نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آلکسی تیمیا ارزیابی مدل تنظیم هیجانی اختلال اضطراب فراگیر در تبیین ادراک درد [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 27-38]

ا

  • ابراز وجود گرایش به تفکر انتقادی، عزت نفس، ابراز وجود، اضطراب اجتماعی و نگرانی در دانشجویان: ارائه یک مدل علیّ [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 155-166]
  • احساس تنهایی اثر طرح‌واره‌درمانی بر تاب‌آوری، احساس تنهایی و استقلال عاطفی فرزندان شبه خانواده [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 17-25]
  • اختلالات رفتاری تأثیر آموزش خوش‌بینی به روش قصه‌گویی بر اختلالات رفتاری دانش‌آموزان پسر پایه پنجم [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 85-96]
  • اختلالات عاطفی - رفتاری بررسی رابطه شخصیت تاریک مادران با اختلالات عاطفی - رفتاری دانش‌آموزان ابتدایی شهر اصفهان [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 39-49]
  • اختلال یادگیری اثربخشی بازسازی شناختی بر عملکردهای شناختی - توجهی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 63-72]
  • اختلال اضطراب اجتماعی اثربخشی تکنیک «آموزش تمرکز بر تکلیف» بر کاهش ترس از ارزیابی منفی افراد مبتلا به اضطراب اجتماعی [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 7-15]
  • اختلال کم‌توجهی – بیش‌فعالی بررسی تاثیر آموزش یادگیری مستقل برعملکرد تحصیلی در دانش‌آموزان مبتلا به اختلال کم‌توجهی – بیش‌فعالی [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 103-112]
  • اختلال وسواسی - اجباری بررسی سهم نسبی سازه‌های فراتشخیصی در پیش‌بینی اختلال وسواسی - اجباری در یک جمعیت بالینی: عدم تحمل بلاتکلیفی، همجوشی شناختی، عدم تحمل آشقتگی [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 167-177]
  • استرس اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی (MBSR) در کاهش استرس، اضطراب و افسردگی و افزایش خودکارآمدی در بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 7-15]
  • استرس ادراک‌شده رابطه ساده و چندگانه تکانشگری، استرس ادراک‌شده و شادکامی با اعتیاد به اینترنت در کاربران ایرانی 15 تا 28 ساله فیس‌بوک [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 145-156]
  • استقلال عاطفی اثر طرح‌واره‌درمانی بر تاب‌آوری، احساس تنهایی و استقلال عاطفی فرزندان شبه خانواده [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 17-25]
  • اشتیاق برقراری روابط پیش‌بینی‌کننده‌های اشتیاق برقراری روابط: شایستگی، حل مساله و حمایت (اجتماعی) [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 65-73]
  • اضطراب پیش‌بینی اضطراب امتحان دانش‌آموزان دبیرستانی بر اساس ابعاد کمال‌گرایی آنان [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 73-81]
  • اضطراب اثربخشی الگوی بالینی خلاقیت درمانی بر علایم جسمانی، اضطراب، افسردگی و کارکرد اجتماعی دانش‌آموزان [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 179-186]
  • اضطراب همبودی اختلال‌های اضطرابی و افسردگی: ظهور درمان فراتشخیصی شناختی رفتاری [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 215-238]
  • اضطراب اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی (MBSR) در کاهش استرس، اضطراب و افسردگی و افزایش خودکارآمدی در بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 7-15]
  • اضطراب اجتماعی گرایش به تفکر انتقادی، عزت نفس، ابراز وجود، اضطراب اجتماعی و نگرانی در دانشجویان: ارائه یک مدل علیّ [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 155-166]
  • اضطراب امتحان پیش‌بینی اضطراب امتحان دانش‌آموزان دبیرستانی بر اساس ابعاد کمال‌گرایی آنان [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 73-81]
  • اضطراب امتحان اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کمال‌گرایی و اضطراب امتحان دانشجویان [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 17-26]
  • اضطراب فراگیر ارزیابی مدل تنظیم هیجانی اختلال اضطراب فراگیر در تبیین ادراک درد [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 27-38]
  • اعتبار ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه‌ی بی‌رحمی - بی‌احساسی در نوجوانان پسر [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 201-211]
  • اعتبار ویژگی های روانسنجی نسخه فارسی مقیاس روابط موضوعی بل [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 193-204]
  • افسردگی اثربخشی الگوی بالینی خلاقیت درمانی بر علایم جسمانی، اضطراب، افسردگی و کارکرد اجتماعی دانش‌آموزان [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 179-186]
  • افسردگی همبودی اختلال‌های اضطرابی و افسردگی: ظهور درمان فراتشخیصی شناختی رفتاری [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 215-238]
  • افسردگی اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی (MBSR) در کاهش استرس، اضطراب و افسردگی و افزایش خودکارآمدی در بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 7-15]
  • افسردگی مقایسه‌ی مؤلفه‌های سلامت روان و افسردگی در کودکان عادی و همشیرهای کودک اوتیست [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 121-131]
  • الگوی ارتباطی خانواده در راستای حل مساله نقش میانجی‌گری نستوهی خانواده در رابطه با الگوی ارتباطی خانواده در راستای حل مسئله و به زیستی خانواده [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 137-143]
  • امید به زندگی نقش ویژگی های شخصیتی و امید به زندگی در پیش بینی سرسختی روانشناختی در بین دانشجویان با توجه به جنسیت [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 93-101]
  • امیدواری اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر خودارزشیابی مرکزی، بهزیستی روان‌شناختی و امیدواری بیماران مبتلا به صرع [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 37-50]

ب

  • بازداری هیجانی راهنمای به کارگیری راهبردهای تنظیم هیجانی در موقعیت های آزمایشی [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 229-237]
  • بازی‌درمانگری طراحی مدل تلفیقی بازی‌درمانگری خانوادگی برای درمان مشکلات برونی‌سازی‌شده کودکان: یک پژوهش کیفی [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 51-64]
  • بازی‌درمانگری خانوادگی طراحی مدل تلفیقی بازی‌درمانگری خانوادگی برای درمان مشکلات برونی‌سازی‌شده کودکان: یک پژوهش کیفی [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 51-64]
  • بازسازی شناختی اثربخشی بازسازی شناختی بر عملکردهای شناختی - توجهی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 63-72]
  • بیانگری هیجانی ارزیابی مدل تنظیم هیجانی اختلال اضطراب فراگیر در تبیین ادراک درد [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 27-38]
  • برون‌سازی بررسی نقش ابعاد شخصیتی مبتنی بر سیستم‌های مغزی/ رفتاری در اختلال‌های درون‌سازی و برون‌سازی نوجوانان [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 143-153]
  • به‌زیستی خانواده نقش میانجی‌گری نستوهی خانواده در رابطه با الگوی ارتباطی خانواده در راستای حل مسئله و به زیستی خانواده [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 137-143]
  • بهزیستی روانشناختی بررسی رابطه‌ی شادی و بهزیستی روان‌شناختی با نگرش به زمان در دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 179-188]
  • بهزیستی روان‌شناختی اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر خودارزشیابی مرکزی، بهزیستی روان‌شناختی و امیدواری بیماران مبتلا به صرع [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 37-50]

پ

  • پایایی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه‌ی بی‌رحمی - بی‌احساسی در نوجوانان پسر [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 201-211]
  • پذیرش راهنمای به کارگیری راهبردهای تنظیم هیجانی در موقعیت های آزمایشی [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 229-237]
  • پرسشنامه‌ی بی‌رحمی – بی‌احساسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه‌ی بی‌رحمی - بی‌احساسی در نوجوانان پسر [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 201-211]
  • پنج عامل بزرگ شخصیت پنج عامل بزرگ شخصیت، راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و موفقیت علمی دانش‌پژوهان جوان [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 167-178]

ت

  • تاب‌آوری اثر طرح‌واره‌درمانی بر تاب‌آوری، احساس تنهایی و استقلال عاطفی فرزندان شبه خانواده [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 17-25]
  • تاب‌آوری مقایسه سلامت روانی، تاب‌آوری و سرسختی روانی در افراد ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 157-166]
  • تاب‌آوری نقش تاب‌آوری و سرسختی روان‌شناختی در سلامت روانی افراد ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 27-36]
  • تحلیل اکتشافی بررسی ویژگی‌های روانسنجی و ساختار عامل تأییدی پرسشنامه خودکارآمدی مقابله‌ای [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 215-226]
  • ترس از ارزیابی منفی اثربخشی تکنیک «آموزش تمرکز بر تکلیف» بر کاهش ترس از ارزیابی منفی افراد مبتلا به اضطراب اجتماعی [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 7-15]
  • تعالی پس از آسیب پیش‌بینی تعالی پس از آسیب بر اساس گشودگی به تجربه و درک از خود با میانجی‌گری حمایت اجتماعی در جانبازان مبتلا به اختلال استرس پس از حادثه: مدل‌یابی معادلات ساختاری [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 83-91]
  • تعلل‌ورزی نقش تعلل‌ورزی و کنترل عواطف در پیش‌بینی واکنش‌پذیری بین فردی سالمندان [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 51-61]
  • تکانشگری رابطه ساده و چندگانه تکانشگری، استرس ادراک‌شده و شادکامی با اعتیاد به اینترنت در کاربران ایرانی 15 تا 28 ساله فیس‌بوک [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 145-156]
  • تکنیک «آموزش تمرکز بر تکلیف» اثربخشی تکنیک «آموزش تمرکز بر تکلیف» بر کاهش ترس از ارزیابی منفی افراد مبتلا به اضطراب اجتماعی [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 7-15]
  • تنظیم هیجان ارزیابی مدل تنظیم هیجانی اختلال اضطراب فراگیر در تبیین ادراک درد [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 27-38]
  • تنظیم هیجان ارتباط تنظیم هیجان و منبع کنترل با خودکنترلی شناختی در افراد وابسته به مواد [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 75-84]

ج

  • جامعه‌مدار ) پیش‌بینی اضطراب امتحان دانش‌آموزان دبیرستانی بر اساس ابعاد کمال‌گرایی آنان [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 73-81]
  • جوانان رابطه ساده و چندگانه تکانشگری، استرس ادراک‌شده و شادکامی با اعتیاد به اینترنت در کاربران ایرانی 15 تا 28 ساله فیس‌بوک [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 145-156]

ح

  • حافظه مقایسه حافظه رویدادی و معنایی در مبتلایان و غیر مبتلایان به صرع لوب گیجگاهی [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 127-136]
  • حافظه رویدادی مقایسه حافظه رویدادی و معنایی در مبتلایان و غیر مبتلایان به صرع لوب گیجگاهی [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 127-136]
  • حافظه معنایی مقایسه حافظه رویدادی و معنایی در مبتلایان و غیر مبتلایان به صرع لوب گیجگاهی [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 127-136]
  • حل مساله اجتماعی پیش‌بینی‌کننده‌های اشتیاق برقراری روابط: شایستگی، حل مساله و حمایت (اجتماعی) [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 65-73]
  • حمایت اجتماعی پیش‌بینی تعالی پس از آسیب بر اساس گشودگی به تجربه و درک از خود با میانجی‌گری حمایت اجتماعی در جانبازان مبتلا به اختلال استرس پس از حادثه: مدل‌یابی معادلات ساختاری [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 83-91]
  • حمایت اجتماعی پیش‌بینی‌کننده‌های اشتیاق برقراری روابط: شایستگی، حل مساله و حمایت (اجتماعی) [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 65-73]
  • حمایت سازمانی رابطه هوش هیجانی، حمایت سازمانی ادراک شده و رضایت شغلی کارکنان دانشگاه گیلان [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 111-119]

خ

  • خیانت زناشویی نقش صفات بنیادی شخصیت در پیش‌بینی مولفه‌های خیانت زناشویی از دیدگاه دانشجویان [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 97-109]
  • خانواده‌درمانگری طراحی مدل تلفیقی بازی‌درمانگری خانوادگی برای درمان مشکلات برونی‌سازی‌شده کودکان: یک پژوهش کیفی [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 51-64]
  • خلاقیت‌درمانی اثربخشی الگوی بالینی خلاقیت درمانی بر علایم جسمانی، اضطراب، افسردگی و کارکرد اجتماعی دانش‌آموزان [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 179-186]
  • خودارزشیابی مرکزی اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر خودارزشیابی مرکزی، بهزیستی روان‌شناختی و امیدواری بیماران مبتلا به صرع [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 37-50]
  • خودشیفتگی سه‌گانه تاریک شخصیت در افراد مجرم و غیر مجرم: خودشیفتگی، ماکیاولیسم و جامعه‌ستیزی [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 113-126]
  • خودکارآمدی اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی (MBSR) در کاهش استرس، اضطراب و افسردگی و افزایش خودکارآمدی در بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 7-15]
  • خودکنترلی شناختی ارتباط تنظیم هیجان و منبع کنترل با خودکنترلی شناختی در افراد وابسته به مواد [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 75-84]
  • خوش‌بینی تأثیر آموزش خوش‌بینی به روش قصه‌گویی بر اختلالات رفتاری دانش‌آموزان پسر پایه پنجم [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 85-96]

د

  • دانش‌آموزان بررسی رابطه شخصیت تاریک مادران با اختلالات عاطفی - رفتاری دانش‌آموزان ابتدایی شهر اصفهان [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 39-49]
  • دانش‌آموزان پیش‌بینی اضطراب امتحان دانش‌آموزان دبیرستانی بر اساس ابعاد کمال‌گرایی آنان [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 73-81]
  • دانش‌آموزان اثربخشی الگوی بالینی خلاقیت درمانی بر علایم جسمانی، اضطراب، افسردگی و کارکرد اجتماعی دانش‌آموزان [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 179-186]
  • دانش‌آموزان دوره ابتدایی تأثیر آموزش خوش‌بینی به روش قصه‌گویی بر اختلالات رفتاری دانش‌آموزان پسر پایه پنجم [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 85-96]
  • دانش‌پژوهان جوان پنج عامل بزرگ شخصیت، راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و موفقیت علمی دانش‌پژوهان جوان [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 167-178]
  • درد ارزیابی مدل تنظیم هیجانی اختلال اضطراب فراگیر در تبیین ادراک درد [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 27-38]
  • درک از خود پیش‌بینی تعالی پس از آسیب بر اساس گشودگی به تجربه و درک از خود با میانجی‌گری حمایت اجتماعی در جانبازان مبتلا به اختلال استرس پس از حادثه: مدل‌یابی معادلات ساختاری [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 83-91]
  • درمان فراتشخیصی همبودی اختلال‌های اضطرابی و افسردگی: ظهور درمان فراتشخیصی شناختی رفتاری [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 215-238]
  • درون‌سازی بررسی نقش ابعاد شخصیتی مبتنی بر سیستم‌های مغزی/ رفتاری در اختلال‌های درون‌سازی و برون‌سازی نوجوانان [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 143-153]
  • دیگرمدار پیش‌بینی اضطراب امتحان دانش‌آموزان دبیرستانی بر اساس ابعاد کمال‌گرایی آنان [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 73-81]

ذ

  • ذهن‌آگاهی اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی (MBSR) در کاهش استرس، اضطراب و افسردگی و افزایش خودکارآمدی در بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 7-15]

ر

  • رابطه زناشویی نقش صفات بنیادی شخصیت در پیش‌بینی مولفه‌های خیانت زناشویی از دیدگاه دانشجویان [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 97-109]
  • راهبردهای یادگیری خودتنظیمی پنج عامل بزرگ شخصیت، راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و موفقیت علمی دانش‌پژوهان جوان [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 167-178]
  • راهبردهای تنظیم هیجانی راهنمای به کارگیری راهبردهای تنظیم هیجانی در موقعیت های آزمایشی [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 229-237]
  • رضایت شغلی رابطه هوش هیجانی، حمایت سازمانی ادراک شده و رضایت شغلی کارکنان دانشگاه گیلان [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 111-119]
  • روایی ویژگی های روانسنجی نسخه فارسی مقیاس روابط موضوعی بل [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 193-204]
  • روابط موضوعی ویژگی های روانسنجی نسخه فارسی مقیاس روابط موضوعی بل [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 193-204]
  • روایی و پایایی بررسی ویژگی‌های روانسنجی و ساختار عامل تأییدی پرسشنامه خودکارآمدی مقابله‌ای [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 215-226]

س

  • ساختار عاملی ویژگی های روانسنجی نسخه فارسی مقیاس روابط موضوعی بل [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 193-204]
  • ساختار عاملی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس حساسیت و گرایش به تجربه چندش در نمونه ایرانی [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 205-214]
  • ساختار عاملی بررسی ویژگی‌های روانسنجی و ساختار عامل تأییدی پرسشنامه خودکارآمدی مقابله‌ای [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 215-226]
  • سالمندان نقش تعلل‌ورزی و کنترل عواطف در پیش‌بینی واکنش‌پذیری بین فردی سالمندان [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 51-61]
  • سرسختی روانی مقایسه سلامت روانی، تاب‌آوری و سرسختی روانی در افراد ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 157-166]
  • سرسختی روان‌شناختی نقش ویژگی های شخصیتی و امید به زندگی در پیش بینی سرسختی روانشناختی در بین دانشجویان با توجه به جنسیت [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 93-101]
  • سرسختی روان‌شناختی نقش تاب‌آوری و سرسختی روان‌شناختی در سلامت روانی افراد ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 27-36]
  • سرکوب فکر راهنمای به کارگیری راهبردهای تنظیم هیجانی در موقعیت های آزمایشی [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 229-237]
  • سیستم بازداری رفتاری بررسی نقش ابعاد شخصیتی مبتنی بر سیستم‌های مغزی/ رفتاری در اختلال‌های درون‌سازی و برون‌سازی نوجوانان [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 143-153]
  • سیستم فعال‌ساز رفتاری بررسی نقش ابعاد شخصیتی مبتنی بر سیستم‌های مغزی/ رفتاری در اختلال‌های درون‌سازی و برون‌سازی نوجوانان [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 143-153]
  • سلامت روان مقایسه‌ی مؤلفه‌های سلامت روان و افسردگی در کودکان عادی و همشیرهای کودک اوتیست [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 121-131]
  • سلامت روان اثربخشی گروه‌درمانی عقلانی هیجانی رفتاری بر کنش‌های اجرایی و سلامت روان مادران کودکان مبتلا به نقص توجه - بیش‌فعالی [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 133-142]
  • سلامت روانی مقایسه سلامت روانی، تاب‌آوری و سرسختی روانی در افراد ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 157-166]
  • سلامت روانی نقش تاب‌آوری و سرسختی روان‌شناختی در سلامت روانی افراد ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 27-36]
  • سه گانه تاریک شخصیت سه‌گانه تاریک شخصیت در افراد مجرم و غیر مجرم: خودشیفتگی، ماکیاولیسم و جامعه‌ستیزی [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 113-126]

ش

  • شادی بررسی رابطه‌ی شادی و بهزیستی روان‌شناختی با نگرش به زمان در دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 179-188]
  • شادکامی رابطه ساده و چندگانه تکانشگری، استرس ادراک‌شده و شادکامی با اعتیاد به اینترنت در کاربران ایرانی 15 تا 28 ساله فیس‌بوک [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 145-156]
  • شایستگی اجتماعی پیش‌بینی‌کننده‌های اشتیاق برقراری روابط: شایستگی، حل مساله و حمایت (اجتماعی) [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 65-73]
  • شبکه اجتماعی فیس‌بوک رابطه ساده و چندگانه تکانشگری، استرس ادراک‌شده و شادکامی با اعتیاد به اینترنت در کاربران ایرانی 15 تا 28 ساله فیس‌بوک [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 145-156]
  • شبه خانواده اثر طرح‌واره‌درمانی بر تاب‌آوری، احساس تنهایی و استقلال عاطفی فرزندان شبه خانواده [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 17-25]
  • شخصیت تاریک بررسی رابطه شخصیت تاریک مادران با اختلالات عاطفی - رفتاری دانش‌آموزان ابتدایی شهر اصفهان [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 39-49]
  • شناخت درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر خودارزشیابی مرکزی، بهزیستی روان‌شناختی و امیدواری بیماران مبتلا به صرع [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 37-50]

ص

  • صرع مقایسه حافظه رویدادی و معنایی در مبتلایان و غیر مبتلایان به صرع لوب گیجگاهی [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 127-136]
  • صرع اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر خودارزشیابی مرکزی، بهزیستی روان‌شناختی و امیدواری بیماران مبتلا به صرع [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 37-50]
  • صرع لوب گیجگاهی مقایسه حافظه رویدادی و معنایی در مبتلایان و غیر مبتلایان به صرع لوب گیجگاهی [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 127-136]
  • صفات بنیادی شخصیت نقش صفات بنیادی شخصیت در پیش‌بینی مولفه‌های خیانت زناشویی از دیدگاه دانشجویان [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 97-109]

ض

  • ضد اجتماعی سه‌گانه تاریک شخصیت در افراد مجرم و غیر مجرم: خودشیفتگی، ماکیاولیسم و جامعه‌ستیزی [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 113-126]

ط

  • طرح‌واره‌درمانی اثر طرح‌واره‌درمانی بر تاب‌آوری، احساس تنهایی و استقلال عاطفی فرزندان شبه خانواده [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 17-25]

ع

  • عدم تحمل بلاتکلیفی بررسی سهم نسبی سازه‌های فراتشخیصی در پیش‌بینی اختلال وسواسی - اجباری در یک جمعیت بالینی: عدم تحمل بلاتکلیفی، همجوشی شناختی، عدم تحمل آشقتگی [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 167-177]
  • عدم تحمل پریشانی بررسی سهم نسبی سازه‌های فراتشخیصی در پیش‌بینی اختلال وسواسی - اجباری در یک جمعیت بالینی: عدم تحمل بلاتکلیفی، همجوشی شناختی، عدم تحمل آشقتگی [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 167-177]
  • عزت نفس گرایش به تفکر انتقادی، عزت نفس، ابراز وجود، اضطراب اجتماعی و نگرانی در دانشجویان: ارائه یک مدل علیّ [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 155-166]
  • عملکرد اجتماعی اثربخشی الگوی بالینی خلاقیت درمانی بر علایم جسمانی، اضطراب، افسردگی و کارکرد اجتماعی دانش‌آموزان [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 179-186]
  • عملکرد تحصیلی بررسی تاثیر آموزش یادگیری مستقل برعملکرد تحصیلی در دانش‌آموزان مبتلا به اختلال کم‌توجهی – بیش‌فعالی [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 103-112]

ف

  • فراخلق ارزیابی مدل تنظیم هیجانی اختلال اضطراب فراگیر در تبیین ادراک درد [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 27-38]

ق

  • قصه‌گویی تأثیر آموزش خوش‌بینی به روش قصه‌گویی بر اختلالات رفتاری دانش‌آموزان پسر پایه پنجم [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 85-96]

ک

  • کارکنان دانشگاه گیلان رابطه هوش هیجانی، حمایت سازمانی ادراک شده و رضایت شغلی کارکنان دانشگاه گیلان [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 111-119]
  • کمال گرایی اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کمال‌گرایی و اضطراب امتحان دانشجویان [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 17-26]
  • کمال‌گرایی ( خودمدار پیش‌بینی اضطراب امتحان دانش‌آموزان دبیرستانی بر اساس ابعاد کمال‌گرایی آنان [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 73-81]
  • کنترل عاطفه ارزیابی مدل تنظیم هیجانی اختلال اضطراب فراگیر در تبیین ادراک درد [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 27-38]
  • کنترل عواطف نقش تعلل‌ورزی و کنترل عواطف در پیش‌بینی واکنش‌پذیری بین فردی سالمندان [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 51-61]
  • کنش‌های اجرایی اثربخشی گروه‌درمانی عقلانی هیجانی رفتاری بر کنش‌های اجرایی و سلامت روان مادران کودکان مبتلا به نقص توجه - بیش‌فعالی [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 133-142]

گ

  • گرایش تفکر انتقادی گرایش به تفکر انتقادی، عزت نفس، ابراز وجود، اضطراب اجتماعی و نگرانی در دانشجویان: ارائه یک مدل علیّ [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 155-166]
  • گروه‌درمانی عقلانی هیجانی رفتاری اثربخشی گروه‌درمانی عقلانی هیجانی رفتاری بر کنش‌های اجرایی و سلامت روان مادران کودکان مبتلا به نقص توجه - بیش‌فعالی [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 133-142]
  • گروه درمانی مبتنی بر پذیرش و تعهد اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کمال‌گرایی و اضطراب امتحان دانشجویان [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 17-26]
  • گشودگی به تجربه پیش‌بینی تعالی پس از آسیب بر اساس گشودگی به تجربه و درک از خود با میانجی‌گری حمایت اجتماعی در جانبازان مبتلا به اختلال استرس پس از حادثه: مدل‌یابی معادلات ساختاری [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 83-91]

م

  • ماکیاولیسم سه‌گانه تاریک شخصیت در افراد مجرم و غیر مجرم: خودشیفتگی، ماکیاولیسم و جامعه‌ستیزی [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 113-126]
  • مدل علیّ گرایش به تفکر انتقادی، عزت نفس، ابراز وجود، اضطراب اجتماعی و نگرانی در دانشجویان: ارائه یک مدل علیّ [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 155-166]
  • مشکلات برونی‌سازی‌شده طراحی مدل تلفیقی بازی‌درمانگری خانوادگی برای درمان مشکلات برونی‌سازی‌شده کودکان: یک پژوهش کیفی [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 51-64]
  • مقیاس بهزیستی شخصی بزرگ‌سالان اعتبار یابی و رواسازی مقیاس بهزیستی شخصی بزرگسالان (PWI-A) [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 189-199]
  • مقیاس حساسیت و گرایش به تجربه چندش بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس حساسیت و گرایش به تجربه چندش در نمونه ایرانی [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 205-214]
  • مقیاس خودکارآمدی مقابله‌ای بررسی ویژگی‌های روانسنجی و ساختار عامل تأییدی پرسشنامه خودکارآمدی مقابله‌ای [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 215-226]
  • مقیاس روابط موضوعی بل ویژگی های روانسنجی نسخه فارسی مقیاس روابط موضوعی بل [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 193-204]
  • مقیاس کیفیت زندگی اعتبار یابی و رواسازی مقیاس بهزیستی شخصی بزرگسالان (PWI-A) [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 189-199]
  • منبع کنترل ارتباط تنظیم هیجان و منبع کنترل با خودکنترلی شناختی در افراد وابسته به مواد [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 75-84]
  • موفقیت علمی پنج عامل بزرگ شخصیت، راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و موفقیت علمی دانش‌پژوهان جوان [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 167-178]
  • مولتیپل اسکلروزیس (ام. ‌اس.) اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی (MBSR) در کاهش استرس، اضطراب و افسردگی و افزایش خودکارآمدی در بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 7-15]

ن

  • نارسایی شناختی اثربخشی بازسازی شناختی بر عملکردهای شناختی - توجهی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 63-72]
  • نستوهی خانواده نقش میانجی‌گری نستوهی خانواده در رابطه با الگوی ارتباطی خانواده در راستای حل مسئله و به زیستی خانواده [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 137-143]
  • نقص توجه – بیش‌فعالی اثربخشی گروه‌درمانی عقلانی هیجانی رفتاری بر کنش‌های اجرایی و سلامت روان مادران کودکان مبتلا به نقص توجه - بیش‌فعالی [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 133-142]
  • نگرانی گرایش به تفکر انتقادی، عزت نفس، ابراز وجود، اضطراب اجتماعی و نگرانی در دانشجویان: ارائه یک مدل علیّ [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 155-166]
  • نگرش به زمان بررسی رابطه‌ی شادی و بهزیستی روان‌شناختی با نگرش به زمان در دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 179-188]
  • نوجوانان رابطه ساده و چندگانه تکانشگری، استرس ادراک‌شده و شادکامی با اعتیاد به اینترنت در کاربران ایرانی 15 تا 28 ساله فیس‌بوک [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 145-156]

و

  • وابستگی به مواد ارتباط تنظیم هیجان و منبع کنترل با خودکنترلی شناختی در افراد وابسته به مواد [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 75-84]
  • واکنش‌پذیری بین فردی نقش تعلل‌ورزی و کنترل عواطف در پیش‌بینی واکنش‌پذیری بین فردی سالمندان [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 51-61]
  • ورزش مقایسه سلامت روانی، تاب‌آوری و سرسختی روانی در افراد ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 157-166]
  • ورزش نقش تاب‌آوری و سرسختی روان‌شناختی در سلامت روانی افراد ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 27-36]
  • ویژگی‌های روان‌سنجی اعتبار یابی و رواسازی مقیاس بهزیستی شخصی بزرگسالان (PWI-A) [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 189-199]
  • ویژگی‌های روان‌سنجی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس حساسیت و گرایش به تجربه چندش در نمونه ایرانی [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 205-214]
  • ویژگی‌های شخصیتی نقش ویژگی های شخصیتی و امید به زندگی در پیش بینی سرسختی روانشناختی در بین دانشجویان با توجه به جنسیت [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 93-101]

ه

  • همبودی همبودی اختلال‌های اضطرابی و افسردگی: ظهور درمان فراتشخیصی شناختی رفتاری [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 215-238]
  • همجوشی شناختی بررسی سهم نسبی سازه‌های فراتشخیصی در پیش‌بینی اختلال وسواسی - اجباری در یک جمعیت بالینی: عدم تحمل بلاتکلیفی، همجوشی شناختی، عدم تحمل آشقتگی [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 167-177]
  • همشیرهای کودک اوتیست مقایسه‌ی مؤلفه‌های سلامت روان و افسردگی در کودکان عادی و همشیرهای کودک اوتیست [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 121-131]
  • هوش هیجانی رابطه هوش هیجانی، حمایت سازمانی ادراک شده و رضایت شغلی کارکنان دانشگاه گیلان [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 111-119]

ی

  • یادگیری مستقل بررسی تاثیر آموزش یادگیری مستقل برعملکرد تحصیلی در دانش‌آموزان مبتلا به اختلال کم‌توجهی – بیش‌فعالی [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 103-112]