نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش مهارت‌های زندگی بررسی تأثیر آموزش مهارت‌های زندگی بر میزان استرس و شیوه‌های مقابله با استرس نوجوانان مراکز شبه‌خانواده [دوره 7، شماره 1، 1388، صفحه 21-28]

ا

  • احساس گناه بررسی رابطه همجوشی فکر-عمل، احساس مسئولیت وگناه با ابعاد مختلف علایم وسواس در دانشجویان دانشگاه شیراز [دوره 7، شماره 2، 1388، صفحه 69-82]
  • احساس مسؤولیت بررسی رابطه همجوشی فکر-عمل، احساس مسئولیت وگناه با ابعاد مختلف علایم وسواس در دانشجویان دانشگاه شیراز [دوره 7، شماره 2، 1388، صفحه 69-82]
  • اختلال نافرمانی مقابله‌‌ای تأثیر آموزش برنامه فرزندپروری مثبت (3P) بر کاهش علائم کودکان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابله‌ای [دوره 7، شماره 1، 1388، صفحه 29-38]
  • اختلال وسواس فکری –عملی بررسی رابطه همجوشی فکر-عمل، احساس مسئولیت وگناه با ابعاد مختلف علایم وسواس در دانشجویان دانشگاه شیراز [دوره 7، شماره 2، 1388، صفحه 69-82]
  • اختلال وسواسی- اجباری مقایسه اثربخشی درمان شناختی‌‌رفتاری، مواجهه‌سازی و جلوگیری از پاسخ و فلئوکزتین در بهبود مبتلایان به اختلال وسواسی-اجباری [دوره 7، شماره 1، 1388، صفحه 39-50]
  • استرس بررسی تأثیر آموزش مهارت‌های زندگی بر میزان استرس و شیوه‌های مقابله با استرس نوجوانان مراکز شبه‌خانواده [دوره 7، شماره 1، 1388، صفحه 21-28]
  • اضطراب مقایسه میزان اضطراب در پایگاه‌های هویت [دوره 7، شماره 2، 1388، صفحه 9-20]
  • اضطراب اجتماعی بررسی رابطه بین عزت‌نفس و اضطراب اجتماعی در دانشجویان دوره کارشناسی [دوره 7، شماره 2، 1388، صفحه 49-58]
  • اضطراب جدایی اثربخشی کتاب درمانی گروهی بر میزان اضطراب جدایی و افسردگی در کودکان والدین طلاق گرفته [دوره 7، شماره 2، 1388، صفحه 1-8]
  • اعتبار تعیین اعتبار و روایی پرسشنامه تجربه سوگ (GEQ) در نمونه ایرانی [دوره 7، شماره 2، 1388، صفحه 35-48]
  • اعتیاد بررسی اثربخشی درمان گروهی شناختی- رفتاری در پیشگیری از عود و بهبود سلامت روانی افراد معتاد [دوره 7، شماره 1، 1388، صفحه 1-12]
  • اعتیاد رابطه مولفه‌های خانوادگی با نگرش به مواد مخدر در بین دانش‌آموزان مقطع متوسطه شهر تهران [دوره 7، شماره 2، 1388، صفحه 21-34]
  • افسردگی اثربخشی آموزش ذهن‌‌آگاهی بر کاهش نشخوار فکری و افسردگی دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 7، شماره 1، 1388، صفحه 13-20]
  • افسردگی اثربخشی کتاب درمانی گروهی بر میزان اضطراب جدایی و افسردگی در کودکان والدین طلاق گرفته [دوره 7، شماره 2، 1388، صفحه 1-8]

ب

  • برنامۀ فرزندپروری مثبت تأثیر آموزش برنامه فرزندپروری مثبت (3P) بر کاهش علائم کودکان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابله‌ای [دوره 7، شماره 1، 1388، صفحه 29-38]

پ

  • پایگاه‌های هویت مقایسه میزان اضطراب در پایگاه‌های هویت [دوره 7، شماره 2، 1388، صفحه 9-20]
  • پرسشنامه تجربه سوگ تعیین اعتبار و روایی پرسشنامه تجربه سوگ (GEQ) در نمونه ایرانی [دوره 7، شماره 2، 1388، صفحه 35-48]
  • پیشگیری از عود بررسی اثربخشی درمان گروهی شناختی- رفتاری در پیشگیری از عود و بهبود سلامت روانی افراد معتاد [دوره 7، شماره 1، 1388، صفحه 1-12]

ت

  • تهران رابطه مولفه‌های خانوادگی با نگرش به مواد مخدر در بین دانش‌آموزان مقطع متوسطه شهر تهران [دوره 7، شماره 2، 1388، صفحه 21-34]

خ

  • خدمات روان‌شناختی نقش نگرش و آگاهی دانشجویان از مسائل و خدمات روان‌شناختی در مراجعه به مراکز مشاوره دانشجویی [دوره 7، شماره 1، 1388، صفحه 51-60]
  • خوشبینی اثربخشی تقویت مهارت‌های مثبت‌اندیشی به شیوه گروهی بر منبع کنترل دانش‌آموزان دبیرستانی شهر گرگان [دوره 7، شماره 2، 1388، صفحه 59-68]

د

  • دانش‌آموز رابطه مولفه‌های خانوادگی با نگرش به مواد مخدر در بین دانش‌آموزان مقطع متوسطه شهر تهران [دوره 7، شماره 2، 1388، صفحه 21-34]
  • دانشجو نقش نگرش و آگاهی دانشجویان از مسائل و خدمات روان‌شناختی در مراجعه به مراکز مشاوره دانشجویی [دوره 7، شماره 1، 1388، صفحه 51-60]
  • دانشجویان مقایسه میزان اضطراب در پایگاه‌های هویت [دوره 7، شماره 2، 1388، صفحه 9-20]
  • دانشجویان اصفهان اثربخشی آموزش ذهن‌‌آگاهی بر کاهش نشخوار فکری و افسردگی دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 7، شماره 1، 1388، صفحه 13-20]
  • درمان گروهی شناختی- رفتاری بررسی اثربخشی درمان گروهی شناختی- رفتاری در پیشگیری از عود و بهبود سلامت روانی افراد معتاد [دوره 7، شماره 1، 1388، صفحه 1-12]

ذ

  • ذهن‌‌آگاهی اثربخشی آموزش ذهن‌‌آگاهی بر کاهش نشخوار فکری و افسردگی دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 7، شماره 1، 1388، صفحه 13-20]

ر

  • رفتار درمانی‌شناختی مقایسه اثربخشی درمان شناختی‌‌رفتاری، مواجهه‌سازی و جلوگیری از پاسخ و فلئوکزتین در بهبود مبتلایان به اختلال وسواسی-اجباری [دوره 7، شماره 1، 1388، صفحه 39-50]
  • روایی تعیین اعتبار و روایی پرسشنامه تجربه سوگ (GEQ) در نمونه ایرانی [دوره 7، شماره 2، 1388، صفحه 35-48]

س

  • سبک‌های مقابله‌‌ای بررسی ارتباط ویژگی‌های شخصیتی (اختلالات شخصیت) و سبک‌های حل مسأله در زندانیان مجرم [دوره 7، شماره 1، 1388، صفحه 61-69]
  • سلامت روانی بررسی اثربخشی درمان گروهی شناختی- رفتاری در پیشگیری از عود و بهبود سلامت روانی افراد معتاد [دوره 7، شماره 1، 1388، صفحه 1-12]

ش

  • شیوه مقابله اجتناب‌‌مدار بررسی تأثیر آموزش مهارت‌های زندگی بر میزان استرس و شیوه‌های مقابله با استرس نوجوانان مراکز شبه‌خانواده [دوره 7، شماره 1، 1388، صفحه 21-28]
  • شیوه مقابله مسأله‌مدار بررسی تأثیر آموزش مهارت‌های زندگی بر میزان استرس و شیوه‌های مقابله با استرس نوجوانان مراکز شبه‌خانواده [دوره 7، شماره 1، 1388، صفحه 21-28]
  • شیوه مقابله هیجان‌‌مدار بررسی تأثیر آموزش مهارت‌های زندگی بر میزان استرس و شیوه‌های مقابله با استرس نوجوانان مراکز شبه‌خانواده [دوره 7، شماره 1، 1388، صفحه 21-28]

ع

  • عزت‌نفس بررسی رابطه بین عزت‌نفس و اضطراب اجتماعی در دانشجویان دوره کارشناسی [دوره 7، شماره 2، 1388، صفحه 49-58]

ف

  • فلئوکزتی مقایسه اثربخشی درمان شناختی‌‌رفتاری، مواجهه‌سازی و جلوگیری از پاسخ و فلئوکزتین در بهبود مبتلایان به اختلال وسواسی-اجباری [دوره 7، شماره 1، 1388، صفحه 39-50]

ک

  • کتاب درمانی اثربخشی کتاب درمانی گروهی بر میزان اضطراب جدایی و افسردگی در کودکان والدین طلاق گرفته [دوره 7، شماره 2، 1388، صفحه 1-8]
  • کودکان طلاق اثربخشی کتاب درمانی گروهی بر میزان اضطراب جدایی و افسردگی در کودکان والدین طلاق گرفته [دوره 7، شماره 2، 1388، صفحه 1-8]

م

  • مثبت‌اندیشی اثربخشی تقویت مهارت‌های مثبت‌اندیشی به شیوه گروهی بر منبع کنترل دانش‌آموزان دبیرستانی شهر گرگان [دوره 7، شماره 2، 1388، صفحه 59-68]
  • مجرم بررسی ارتباط ویژگی‌های شخصیتی (اختلالات شخصیت) و سبک‌های حل مسأله در زندانیان مجرم [دوره 7، شماره 1، 1388، صفحه 61-69]
  • مشاوره نقش نگرش و آگاهی دانشجویان از مسائل و خدمات روان‌شناختی در مراجعه به مراکز مشاوره دانشجویی [دوره 7، شماره 1، 1388، صفحه 51-60]
  • منبع کنترل بیرونی اثربخشی تقویت مهارت‌های مثبت‌اندیشی به شیوه گروهی بر منبع کنترل دانش‌آموزان دبیرستانی شهر گرگان [دوره 7، شماره 2، 1388، صفحه 59-68]
  • منبع کنترل درونی اثربخشی تقویت مهارت‌های مثبت‌اندیشی به شیوه گروهی بر منبع کنترل دانش‌آموزان دبیرستانی شهر گرگان [دوره 7، شماره 2، 1388، صفحه 59-68]
  • مواجهه‌سازی وجلوگیری از پاسخ مقایسه اثربخشی درمان شناختی‌‌رفتاری، مواجهه‌سازی و جلوگیری از پاسخ و فلئوکزتین در بهبود مبتلایان به اختلال وسواسی-اجباری [دوره 7، شماره 1، 1388، صفحه 39-50]
  • مواد مخدر رابطه مولفه‌های خانوادگی با نگرش به مواد مخدر در بین دانش‌آموزان مقطع متوسطه شهر تهران [دوره 7، شماره 2، 1388، صفحه 21-34]

ن

  • نشخوارفکری اثربخشی آموزش ذهن‌‌آگاهی بر کاهش نشخوار فکری و افسردگی دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 7، شماره 1، 1388، صفحه 13-20]
  • نگرش نقش نگرش و آگاهی دانشجویان از مسائل و خدمات روان‌شناختی در مراجعه به مراکز مشاوره دانشجویی [دوره 7، شماره 1، 1388، صفحه 51-60]
  • نگرش رابطه مولفه‌های خانوادگی با نگرش به مواد مخدر در بین دانش‌آموزان مقطع متوسطه شهر تهران [دوره 7، شماره 2، 1388، صفحه 21-34]

و

  • ویژگی‌های شخصیتی بررسی ارتباط ویژگی‌های شخصیتی (اختلالات شخصیت) و سبک‌های حل مسأله در زندانیان مجرم [دوره 7، شماره 1، 1388، صفحه 61-69]

ه

  • همجوشی فکر –عمل بررسی رابطه همجوشی فکر-عمل، احساس مسئولیت وگناه با ابعاد مختلف علایم وسواس در دانشجویان دانشگاه شیراز [دوره 7، شماره 2، 1388، صفحه 69-82]