نویسنده = %D8%B5%D8%BA%D8%B1%DB%8C %D8%A7%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%87%DB%8C%D9%85%DB%8C %D9%82%D9%88%D8%A7%D9%85
اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد برباورهای انگیزشی و افق زمانی دانشجویان دارای رفتارهای خودشکن تحصیلی

دوره 17، شماره 2، مهر 1398، صفحه 31-45

10.22070/cpap.2020.2906

سمیه حداد رنجبر؛ اسماعیل سعدی‌پور؛ فریبرز درتاج؛ علی دلاور؛ صغری ابراهیمی قوام


تأثیر آموزش مهارتهای ابراز وجود در افزایش جرأت ورزی و عزت نفس دانش آموزان کم جرأت دختر پایه سوم تا پنجم ابتدایی شهر تهران

دوره 10، شماره 2، بهمن 1391، صفحه 77-90

یاسر رضاپور میرصالح؛ پریسا ابوترابی کاشانی؛ صغری ابراهیمی قوام