ا
-
احساس امنیت
ویژگیهای روانسنجی مقیاس احساس امنیت تهران (TFSS) [دوره 6، شماره 1، 1387، صفحه 49-60]
-
اختلال بیشفعالی
مقایسه اثربخشی نوروفیدبک، ریتالین و درمان ترکیبی در کاهش علائم کودکان مبتلا به اختلال بیشفعالی/کمبود توجه (ADHD) [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 71-84]
-
استرس
بررسی مقدماتی اعتبار و پایایی مقیاسهای افسردگی، اضطراب و استرس (DASS) در نمونههای غیربالینی [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 23-38]
-
اضطراب
بررسی مقدماتی اعتبار و پایایی مقیاسهای افسردگی، اضطراب و استرس (DASS) در نمونههای غیربالینی [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 23-38]
-
اضطراب
ویژگیهای روانسنجی مقیاسهای سیستم بازداری و فعالسازی رفتار در دانشجویان دانشگاه شیراز [دوره 6، شماره 1، 1387، صفحه 61-68]
-
اعتبار
بررسی مقدماتی اعتبار و پایایی مقیاسهای افسردگی، اضطراب و استرس (DASS) در نمونههای غیربالینی [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 23-38]
-
اعتبار
بررسی مجدد پایایی و اعتبار مقیاس حرمت خود روزنبرگ در ایران [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 49-56]
-
اعتبار
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس حافظه وکسلر (نسخه سوم WMS-III) در دانشجویان [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 57-70]
-
اعتبار
بررسی پایایی و اعتبار مقیاس مشکلات بینشخصی *(IIP-127) [دوره 6، شماره 1، 1387، صفحه 13-20]
-
اعتبار
اعتباریابی مقدماتی نسخه تجدیدنظرشده پرسشنامه حالت صفت بیان خشم در جمعیت دانشجویی [دوره 6، شماره 1، 1387، صفحه 21-34]
-
اعتبار
بررسی اعتبار، پایایی و هنجاریابی مقیاس هیجانخواهی زاکرمن با تغییرات بسته به فرهنگ [دوره 6، شماره 1، 1387، صفحه 35-48]
-
اعتبار
ویژگیهای روانسنجی مقیاسهای سیستم بازداری و فعالسازی رفتار در دانشجویان دانشگاه شیراز [دوره 6، شماره 1، 1387، صفحه 61-68]
-
اعتبار همزمان با درجهبندی معلم
بررسی ویژگیهای روانسنجی خردهآزمونهای حافظه میکر در دانشآموزان مقطع ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1387، صفحه 69-81]
-
اعتباریابی
بررسی مقدماتی اعتبار و پایایی ابزاری جدید برای اندازهگیری بهداشت روانی [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 39-48]
-
افسردگی
بررسی مقدماتی اعتبار و پایایی مقیاسهای افسردگی، اضطراب و استرس (DASS) در نمونههای غیربالینی [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 23-38]
-
افسردگی
ویژگیهای روانسنجی مقیاسهای سیستم بازداری و فعالسازی رفتار در دانشجویان دانشگاه شیراز [دوره 6، شماره 1، 1387، صفحه 61-68]
-
امنیت
ویژگیهای روانسنجی مقیاس احساس امنیت تهران (TFSS) [دوره 6، شماره 1، 1387، صفحه 49-60]
-
اندازهگیری بهداشت روانی
بررسی مقدماتی اعتبار و پایایی ابزاری جدید برای اندازهگیری بهداشت روانی [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 39-48]
-
انواع نارساخوانی
بررسی ویژگیهای خواندن و نوشتن و طبقهبندی نارساخوانهای رشدی فارسی زبان [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 15-22]
ب
-
بازداری
ویژگیهای روانسنجی مقیاسهای سیستم بازداری و فعالسازی رفتار در دانشجویان دانشگاه شیراز [دوره 6، شماره 1، 1387، صفحه 61-68]
-
بهداشت روانی
بررسی مقدماتی اعتبار و پایایی ابزاری جدید برای اندازهگیری بهداشت روانی [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 39-48]
-
بهداشت روانی مثبت و منفی
بررسی مقدماتی اعتبار و پایایی ابزاری جدید برای اندازهگیری بهداشت روانی [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 39-48]
-
بیان خشم
اعتباریابی مقدماتی نسخه تجدیدنظرشده پرسشنامه حالت صفت بیان خشم در جمعیت دانشجویی [دوره 6، شماره 1، 1387، صفحه 21-34]
-
بینایی
بررسی ویژگیهای روانسنجی خردهآزمونهای حافظه میکر در دانشآموزان مقطع ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1387، صفحه 69-81]
پ
-
پایایی
بررسی مقدماتی اعتبار و پایایی مقیاسهای افسردگی، اضطراب و استرس (DASS) در نمونههای غیربالینی [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 23-38]
-
پایایی
بررسی مجدد پایایی و اعتبار مقیاس حرمت خود روزنبرگ در ایران [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 49-56]
-
پایایی
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس حافظه وکسلر (نسخه سوم WMS-III) در دانشجویان [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 57-70]
-
پایایی
بررسی پایایی و اعتبار مقیاس مشکلات بینشخصی *(IIP-127) [دوره 6، شماره 1، 1387، صفحه 13-20]
-
پایایی
اعتباریابی مقدماتی نسخه تجدیدنظرشده پرسشنامه حالت صفت بیان خشم در جمعیت دانشجویی [دوره 6، شماره 1، 1387، صفحه 21-34]
-
پایایی
بررسی اعتبار، پایایی و هنجاریابی مقیاس هیجانخواهی زاکرمن با تغییرات بسته به فرهنگ [دوره 6، شماره 1، 1387، صفحه 35-48]
-
پایایی
ویژگیهای روانسنجی مقیاسهای سیستم بازداری و فعالسازی رفتار در دانشجویان دانشگاه شیراز [دوره 6، شماره 1، 1387، صفحه 61-68]
-
پرسشنامه سلامت عمومی
هنجاریابی پرسشنامه سلامت عمومی (GHQ) بر روی دانشجویان دانشگاه شیراز [دوره 6، شماره 1، 1387، صفحه 1-12]
ت
-
تحلیل عوامل
بررسی مقدماتی اعتبار و پایایی ابزاری جدید برای اندازهگیری بهداشت روانی [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 39-48]
-
تنیدگی
مقایسه تأثیر سبکهای رهبری مدیران بر میزان تنیدگی کارکنان ادارات دولتی با توجه به نوع شخصیت آنان [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 1-14]
-
تهران
ویژگیهای روانسنجی مقیاس احساس امنیت تهران (TFSS) [دوره 6، شماره 1، 1387، صفحه 49-60]
ح
-
حافظه نظامهای نمادی
بررسی ویژگیهای روانسنجی خردهآزمونهای حافظه میکر در دانشآموزان مقطع ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1387، صفحه 69-81]
-
حافظه واحدهای نمادی
بررسی ویژگیهای روانسنجی خردهآزمونهای حافظه میکر در دانشآموزان مقطع ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1387، صفحه 69-81]
خ
-
خردهمقیاسهای اولیه
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس حافظه وکسلر (نسخه سوم WMS-III) در دانشجویان [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 57-70]
-
خشم
اعتباریابی مقدماتی نسخه تجدیدنظرشده پرسشنامه حالت صفت بیان خشم در جمعیت دانشجویی [دوره 6، شماره 1، 1387، صفحه 21-34]
-
خطاهای خواندن و نوشتن
بررسی ویژگیهای خواندن و نوشتن و طبقهبندی نارساخوانهای رشدی فارسی زبان [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 15-22]
د
-
دارو درمانی
مقایسه اثربخشی نوروفیدبک، ریتالین و درمان ترکیبی در کاهش علائم کودکان مبتلا به اختلال بیشفعالی/کمبود توجه (ADHD) [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 71-84]
-
دانشجویان دانشگاه شیراز
هنجاریابی پرسشنامه سلامت عمومی (GHQ) بر روی دانشجویان دانشگاه شیراز [دوره 6، شماره 1، 1387، صفحه 1-12]
س
-
ساختار هوش
بررسی ویژگیهای روانسنجی خردهآزمونهای حافظه میکر در دانشآموزان مقطع ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1387، صفحه 69-81]
-
سبک رهبری استبدادی- استثماری
مقایسه تأثیر سبکهای رهبری مدیران بر میزان تنیدگی کارکنان ادارات دولتی با توجه به نوع شخصیت آنان [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 1-14]
-
سبک رهبری استبدادی- خیرخواهانه
مقایسه تأثیر سبکهای رهبری مدیران بر میزان تنیدگی کارکنان ادارات دولتی با توجه به نوع شخصیت آنان [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 1-14]
-
سبک رهبری مشارکتی
مقایسه تأثیر سبکهای رهبری مدیران بر میزان تنیدگی کارکنان ادارات دولتی با توجه به نوع شخصیت آنان [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 1-14]
-
سبک رهبری مشاورهای
مقایسه تأثیر سبکهای رهبری مدیران بر میزان تنیدگی کارکنان ادارات دولتی با توجه به نوع شخصیت آنان [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 1-14]
ش
-
شاخصهای اولیه
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس حافظه وکسلر (نسخه سوم WMS-III) در دانشجویان [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 57-70]
-
شخصیت A
مقایسه تأثیر سبکهای رهبری مدیران بر میزان تنیدگی کارکنان ادارات دولتی با توجه به نوع شخصیت آنان [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 1-14]
-
شخصیت B
مقایسه تأثیر سبکهای رهبری مدیران بر میزان تنیدگی کارکنان ادارات دولتی با توجه به نوع شخصیت آنان [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 1-14]
-
شنوایی
بررسی ویژگیهای روانسنجی خردهآزمونهای حافظه میکر در دانشآموزان مقطع ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1387، صفحه 69-81]
ف
-
فعالسازی
ویژگیهای روانسنجی مقیاسهای سیستم بازداری و فعالسازی رفتار در دانشجویان دانشگاه شیراز [دوره 6، شماره 1، 1387، صفحه 61-68]
ک
-
کنترل خشم
اعتباریابی مقدماتی نسخه تجدیدنظرشده پرسشنامه حالت صفت بیان خشم در جمعیت دانشجویی [دوره 6، شماره 1، 1387، صفحه 21-34]
م
-
مقیاس احساس امنیت
ویژگیهای روانسنجی مقیاس احساس امنیت تهران (TFSS) [دوره 6، شماره 1، 1387، صفحه 49-60]
-
مقیاس حافظه وکسلر نسخه سوم
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس حافظه وکسلر (نسخه سوم WMS-III) در دانشجویان [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 57-70]
-
مقیاس حرمت خود روزنبرگ
بررسی مجدد پایایی و اعتبار مقیاس حرمت خود روزنبرگ در ایران [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 49-56]
-
مقیاس مشکلات بینشخصی
بررسی پایایی و اعتبار مقیاس مشکلات بینشخصی *(IIP-127) [دوره 6، شماره 1، 1387، صفحه 13-20]
-
مقیاس هیجانخواهی زاکرمن
بررسی اعتبار، پایایی و هنجاریابی مقیاس هیجانخواهی زاکرمن با تغییرات بسته به فرهنگ [دوره 6، شماره 1، 1387، صفحه 35-48]
ن
-
نارساخوانی رشدی
بررسی ویژگیهای خواندن و نوشتن و طبقهبندی نارساخوانهای رشدی فارسی زبان [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 15-22]
-
نوروفیدبک
مقایسه اثربخشی نوروفیدبک، ریتالین و درمان ترکیبی در کاهش علائم کودکان مبتلا به اختلال بیشفعالی/کمبود توجه (ADHD) [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 71-84]
ه
-
هنجاریابی
هنجاریابی پرسشنامه سلامت عمومی (GHQ) بر روی دانشجویان دانشگاه شیراز [دوره 6، شماره 1، 1387، صفحه 1-12]
-
هنجاریابی
بررسی اعتبار، پایایی و هنجاریابی مقیاس هیجانخواهی زاکرمن با تغییرات بسته به فرهنگ [دوره 6، شماره 1، 1387، صفحه 35-48]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد