نمایه کلیدواژه ها

آ

ا

  • ابعاد کمال‌گرایی مقایسه اضطراب صفت - حالت و ابعاد کمال‌گرایی مادران کودکان مبتلا به اختلالات اضطرابی و کودکان سالم [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 25-36]
  • اختلال اضطراب اجتماعی بررسی اثر بخشی برنامه کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی (MBSR) بر کاهش نشانه‌های افراد مبتلا به اضطراب اجتماعی [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 37-50]
  • اختلال اضطراب اجتماعی مقایسه اثربخشی و ماندگاری سه روش درمان در اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 15-31]
  • اختلال سلوک ارتباط ابعاد سرشت و منش با بازداری پاسخ در دانش‌آموزان پسر دارای نشانه‌های اختلال سلوک [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 33-42]
  • اختلال شخصیت مرزی ذهنیت‌های طرح‌واره‌ای، تجربه‌ی کودک‌آزاری و سبک‌های دلبستگی در اختلال شخصیت مرزی [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 101-120]
  • اخلاق طراحی مقدماتی مدل حیا مبتنی بر برداشت از آیات قران و مقایسه آن با روان‌شناسی شرم [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 145-158]
  • استرس ادراک شده پیش‌بینی استرس ادراک شده بر اساس باورهای فراشناختی و ذهن آگاهی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 65-74]
  • استرس ادراک‌شده آزمون مدل ارتباطی محیط هیجانی خانواده با استرس ادراک‌شده: نقش میانجی دشواری‌های تنظیم هیجان [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 89-100]
  • اضطراب نقش کارکرد خانواده در اضطراب و افسردگی نوجوانان [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 77-84]
  • اضطراب ساخت، اعتبار و پایایی پرسشنامه اضطراب هستی (QFEA) [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 151-162]
  • اضطراب امتحان اثربخشی گروه‌درمانی به شیوه شناختی ـ رفتاری بر کاهش اضطراب امتحان و افزایش خودکارآمدی دانش‌آموزان دختر اول دبیرستان [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 7-14]
  • اضطراب جدایی اثربخشی درمان شناختی-رفتاری متمرکز بر واحد پردازه‌ای (MCBT) بر کاهش علائم اضطراب جدایی کودکان 6 و 7 ساله [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 51-64]
  • اضطراب صفت-حالت مقایسه اضطراب صفت - حالت و ابعاد کمال‌گرایی مادران کودکان مبتلا به اختلالات اضطرابی و کودکان سالم [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 25-36]
  • اضطراب هستی ساخت، اعتبار و پایایی پرسشنامه اضطراب هستی (QFEA) [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 151-162]
  • اعتبار ساخت، اعتبار و پایایی پرسشنامه اضطراب هستی (QFEA) [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 151-162]
  • افسردگی نقش تعدیل‌کننده شیوه‌های حل مسئله در رابطه بین نشخوار فکری و افسردگی دانشجویان [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 15-24]
  • افسردگی نقش کارکرد خانواده در اضطراب و افسردگی نوجوانان [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 77-84]
  • ام. سی. بی. تی اثربخشی درمان شناختی-رفتاری متمرکز بر واحد پردازه‌ای (MCBT) بر کاهش علائم اضطراب جدایی کودکان 6 و 7 ساله [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 51-64]
  • انگیزش نقش عوامل شخصیتی و انگیزشی در استفاده از فیس‌بوک [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 105-114]

ب

  • بازداری پاسخ ارتباط ابعاد سرشت و منش با بازداری پاسخ در دانش‌آموزان پسر دارای نشانه‌های اختلال سلوک [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 33-42]
  • بازی‌درمانی تأثیر بازی‌درمانی به شیوه فیلیال بر مهارت‌های اجتماعی - هیجانی دختران پیش‌دبستانی 5 تا 6 ساله شهر اصفهان [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 97-104]
  • بیان هیجانی آزمون مدل ارتباطی محیط هیجانی خانواده با استرس ادراک‌شده: نقش میانجی دشواری‌های تنظیم هیجان [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 89-100]
  • باورهای فراشناختی پیش‌بینی استرس ادراک شده بر اساس باورهای فراشناختی و ذهن آگاهی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 65-74]
  • بزهکاری ارتباط تیپ‌شناسی شخصیتی مادران با نگرش فرزندان به بزهکاری: ارزیابی نقش پیش‌بین تیپ شخصیتی D [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 43-50]
  • بهزیستی اجتماعی اثربخشی ساختارگرایی بر تعارضات زناشویی، سبک‌های اسناد و بهزیستی اجتماعی [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 115-128]

پ

  • پایایی ساخت، اعتبار و پایایی پرسشنامه اضطراب هستی (QFEA) [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 151-162]
  • پنج عامل بزرگ شخصیت رابطه پنج عامل بزرگ شخصیت و جهت‌گیری هدف در دانشجویان دانشگاه پیام نور بیرجند [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 51-64]

ت

  • تحلیل عاملی تاییدی تحلیل عاملی تاییدی مقیاس غربالگری استفاده پرخطر و مشکل‌آفرین از اینترنت [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 133-144]
  • تصور از خدا اثربخشی گروه درمانی شناختی وجودگرا بر سلامت معنوی و تصور از خدا در والدین فرزندان مبتلا به سرطان [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 3-14]
  • تعارضات زناشویی اثربخشی ساختارگرایی بر تعارضات زناشویی، سبک‌های اسناد و بهزیستی اجتماعی [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 115-128]
  • تمایزیافتگی خود سبک‌های هویت و محیط‌های اولیه‌ی تحول: با تأکید بر سبک‌های دلبستگی، تمایزیافتگی خود و حوزه‌های طرح‌واره [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 85-96]

ج

  • جهت‌گیری هدف رابطه پنج عامل بزرگ شخصیت و جهت‌گیری هدف در دانشجویان دانشگاه پیام نور بیرجند [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 51-64]

ح

  • حیا طراحی مقدماتی مدل حیا مبتنی بر برداشت از آیات قران و مقایسه آن با روان‌شناسی شرم [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 145-158]
  • حالات روان‌شناختی تغییر مفهوم درد طیِّ زمان [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 165-172]
  • حل مسئله نقش تعدیل‌کننده شیوه‌های حل مسئله در رابطه بین نشخوار فکری و افسردگی دانشجویان [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 15-24]
  • حوزه‌های طرح‌واره سبک‌های هویت و محیط‌های اولیه‌ی تحول: با تأکید بر سبک‌های دلبستگی، تمایزیافتگی خود و حوزه‌های طرح‌واره [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 85-96]

خ

  • خانواده‌درمانی ساختاری اثربخشی ساختارگرایی بر تعارضات زناشویی، سبک‌های اسناد و بهزیستی اجتماعی [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 115-128]
  • خودکارآمدی اثربخشی گروه‌درمانی به شیوه شناختی ـ رفتاری بر کاهش اضطراب امتحان و افزایش خودکارآمدی دانش‌آموزان دختر اول دبیرستان [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 7-14]

د

  • دانش‌آموزان ارتباط ابعاد سرشت و منش با بازداری پاسخ در دانش‌آموزان پسر دارای نشانه‌های اختلال سلوک [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 33-42]
  • دانش‌آموزان رابطه بین سبک یادگیری و سبک فرزندپروری با یادگیری خودتنظیمی در دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 129-138]
  • دانشجویان دختر بررسی اثر بخشی برنامه کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی (MBSR) بر کاهش نشانه‌های افراد مبتلا به اضطراب اجتماعی [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 37-50]
  • دانشگاه پیام نور بیرجند رابطه پنج عامل بزرگ شخصیت و جهت‌گیری هدف در دانشجویان دانشگاه پیام نور بیرجند [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 51-64]
  • درد تغییر مفهوم درد طیِّ زمان [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 165-172]
  • درد مزمن تغییر مفهوم درد طیِّ زمان [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 165-172]
  • درمان شناختی رفتاری مقایسه اثربخشی و ماندگاری سه روش درمان در اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 15-31]
  • درمان شناختی-رفتاری اثربخشی درمان شناختی-رفتاری متمرکز بر واحد پردازه‌ای (MCBT) بر کاهش علائم اضطراب جدایی کودکان 6 و 7 ساله [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 51-64]
  • درمان شناختی وجودگرا اثربخشی گروه درمانی شناختی وجودگرا بر سلامت معنوی و تصور از خدا در والدین فرزندان مبتلا به سرطان [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 3-14]
  • درمان کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بررسی اثر بخشی برنامه کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی (MBSR) بر کاهش نشانه‌های افراد مبتلا به اضطراب اجتماعی [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 37-50]
  • دشواری‌های تنظیم هیجان آزمون مدل ارتباطی محیط هیجانی خانواده با استرس ادراک‌شده: نقش میانجی دشواری‌های تنظیم هیجان [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 89-100]
  • دلبستگی آسیب‌پذیر رابطه شخصیت خودشیفته و دلبستگی آسیب‌پذیر با قلدری (زورگویی) و سرمایه روان‌شناختی [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 139-148]

ذ

  • ذهن آگاهی پیش‌بینی استرس ادراک شده بر اساس باورهای فراشناختی و ذهن آگاهی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 65-74]
  • ذهنیت‌های طرح‌واره‌ای ذهنیت‌های طرح‌واره‌ای، تجربه‌ی کودک‌آزاری و سبک‌های دلبستگی در اختلال شخصیت مرزی [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 101-120]

ر

  • روایی عاملی تحلیل عاملی تاییدی مقیاس غربالگری استفاده پرخطر و مشکل‌آفرین از اینترنت [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 133-144]
  • روانشناسی طراحی مقدماتی مدل حیا مبتنی بر برداشت از آیات قران و مقایسه آن با روان‌شناسی شرم [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 145-158]
  • رویکرد واحد پردازه‌ای اثربخشی درمان شناختی-رفتاری متمرکز بر واحد پردازه‌ای (MCBT) بر کاهش علائم اضطراب جدایی کودکان 6 و 7 ساله [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 51-64]

ز

  • زورگویی رابطه شخصیت خودشیفته و دلبستگی آسیب‌پذیر با قلدری (زورگویی) و سرمایه روان‌شناختی [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 139-148]

س

  • ساختار عاملی پرسشنامۀ هراس اجتماعی در نوجوانان: ساختار عاملی اکتشافی و تأییدی [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 121-132]
  • سبک یادگیری رابطه بین سبک یادگیری و سبک فرزندپروری با یادگیری خودتنظیمی در دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 129-138]
  • سبک اسناد اثربخشی ساختارگرایی بر تعارضات زناشویی، سبک‌های اسناد و بهزیستی اجتماعی [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 115-128]
  • سبک فرزندپروری رابطه بین سبک یادگیری و سبک فرزندپروری با یادگیری خودتنظیمی در دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 129-138]
  • سبک‌های دلبستگی ذهنیت‌های طرح‌واره‌ای، تجربه‌ی کودک‌آزاری و سبک‌های دلبستگی در اختلال شخصیت مرزی [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 101-120]
  • سبک‌های دلبستگی سبک‌های هویت و محیط‌های اولیه‌ی تحول: با تأکید بر سبک‌های دلبستگی، تمایزیافتگی خود و حوزه‌های طرح‌واره [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 85-96]
  • سبک‌های هویت سبک‌های هویت و محیط‌های اولیه‌ی تحول: با تأکید بر سبک‌های دلبستگی، تمایزیافتگی خود و حوزه‌های طرح‌واره [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 85-96]
  • سبک والدینی آزمون مدل ارتباطی محیط هیجانی خانواده با استرس ادراک‌شده: نقش میانجی دشواری‌های تنظیم هیجان [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 89-100]
  • سرشت ارتباط ابعاد سرشت و منش با بازداری پاسخ در دانش‌آموزان پسر دارای نشانه‌های اختلال سلوک [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 33-42]
  • سرمایه روان‌شناختی رابطه شخصیت خودشیفته و دلبستگی آسیب‌پذیر با قلدری (زورگویی) و سرمایه روان‌شناختی [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 139-148]
  • سلامت معنوی اثربخشی گروه درمانی شناختی وجودگرا بر سلامت معنوی و تصور از خدا در والدین فرزندان مبتلا به سرطان [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 3-14]

ش

  • شخصیت نقش عوامل شخصیتی و انگیزشی در استفاده از فیس‌بوک [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 105-114]
  • شخصیت A ارتباط تیپ‌شناسی شخصیتی مادران با نگرش فرزندان به بزهکاری: ارزیابی نقش پیش‌بین تیپ شخصیتی D [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 43-50]
  • شخصیت B ارتباط تیپ‌شناسی شخصیتی مادران با نگرش فرزندان به بزهکاری: ارزیابی نقش پیش‌بین تیپ شخصیتی D [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 43-50]
  • شخصیت C ارتباط تیپ‌شناسی شخصیتی مادران با نگرش فرزندان به بزهکاری: ارزیابی نقش پیش‌بین تیپ شخصیتی D [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 43-50]
  • شخصیت D ارتباط تیپ‌شناسی شخصیتی مادران با نگرش فرزندان به بزهکاری: ارزیابی نقش پیش‌بین تیپ شخصیتی D [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 43-50]
  • شخصیت خودشیفته رابطه شخصیت خودشیفته و دلبستگی آسیب‌پذیر با قلدری (زورگویی) و سرمایه روان‌شناختی [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 139-148]
  • شرم طراحی مقدماتی مدل حیا مبتنی بر برداشت از آیات قران و مقایسه آن با روان‌شناسی شرم [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 145-158]
  • شناختی ـ رفتاری اثربخشی گروه‌درمانی به شیوه شناختی ـ رفتاری بر کاهش اضطراب امتحان و افزایش خودکارآمدی دانش‌آموزان دختر اول دبیرستان [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 7-14]

ف

  • فیس‌بوک نقش عوامل شخصیتی و انگیزشی در استفاده از فیس‌بوک [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 105-114]
  • فیلیال تأثیر بازی‌درمانی به شیوه فیلیال بر مهارت‌های اجتماعی - هیجانی دختران پیش‌دبستانی 5 تا 6 ساله شهر اصفهان [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 97-104]

ق

  • قرآن طراحی مقدماتی مدل حیا مبتنی بر برداشت از آیات قران و مقایسه آن با روان‌شناسی شرم [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 145-158]

ک

  • کارکرد خانواده نقش کارکرد خانواده در اضطراب و افسردگی نوجوانان [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 77-84]
  • کیفیت زندگی تاثیر برنامه آموزشی مادری ذهن آگاهانه مبتنی بر فرهنگ ایرانی - اسلامی بر کیفیت زندگی زنان باردار نخست [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 65-75]
  • کودک‌آزاری ذهنیت‌های طرح‌واره‌ای، تجربه‌ی کودک‌آزاری و سبک‌های دلبستگی در اختلال شخصیت مرزی [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 101-120]
  • کودکان اثربخشی درمان شناختی-رفتاری متمرکز بر واحد پردازه‌ای (MCBT) بر کاهش علائم اضطراب جدایی کودکان 6 و 7 ساله [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 51-64]
  • کودک مضطرب مقایسه اضطراب صفت - حالت و ابعاد کمال‌گرایی مادران کودکان مبتلا به اختلالات اضطرابی و کودکان سالم [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 25-36]

گ

  • گروه‌درمانی اثربخشی گروه‌درمانی به شیوه شناختی ـ رفتاری بر کاهش اضطراب امتحان و افزایش خودکارآمدی دانش‌آموزان دختر اول دبیرستان [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 7-14]

م

  • مداخلات خانواده‌محور بررسی اثربخشی مداخلات روانشناختی خانواده‌محور، کودک‌محور و ترکیبی بر کاهش نشانه‌های کودکان اتیسم در زندگی واقعی [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 75-88]
  • مداخلات کودک‌محور بررسی اثربخشی مداخلات روانشناختی خانواده‌محور، کودک‌محور و ترکیبی بر کاهش نشانه‌های کودکان اتیسم در زندگی واقعی [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 75-88]
  • مقیاس غربالگری استفاده پرخطر و مشکل‌آفرین از اینترنت تحلیل عاملی تاییدی مقیاس غربالگری استفاده پرخطر و مشکل‌آفرین از اینترنت [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 133-144]
  • مقیاس هراس اجتماعی پرسشنامۀ هراس اجتماعی در نوجوانان: ساختار عاملی اکتشافی و تأییدی [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 121-132]
  • منش ارتباط ابعاد سرشت و منش با بازداری پاسخ در دانش‌آموزان پسر دارای نشانه‌های اختلال سلوک [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 33-42]
  • مهارت‌های اجتماعی - هیجانی تأثیر بازی‌درمانی به شیوه فیلیال بر مهارت‌های اجتماعی - هیجانی دختران پیش‌دبستانی 5 تا 6 ساله شهر اصفهان [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 97-104]

ن

  • نشانه‌های اختلال اتیسم بررسی اثربخشی مداخلات روانشناختی خانواده‌محور، کودک‌محور و ترکیبی بر کاهش نشانه‌های کودکان اتیسم در زندگی واقعی [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 75-88]
  • نشخوار فکری نقش تعدیل‌کننده شیوه‌های حل مسئله در رابطه بین نشخوار فکری و افسردگی دانشجویان [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 15-24]
  • نوجوان ارتباط تیپ‌شناسی شخصیتی مادران با نگرش فرزندان به بزهکاری: ارزیابی نقش پیش‌بین تیپ شخصیتی D [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 43-50]
  • نوجوان نقش کارکرد خانواده در اضطراب و افسردگی نوجوانان [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 77-84]
  • نوجوانان پرسشنامۀ هراس اجتماعی در نوجوانان: ساختار عاملی اکتشافی و تأییدی [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 121-132]

و

  • والدین فرزندان مبتلا به سرطان اثربخشی گروه درمانی شناختی وجودگرا بر سلامت معنوی و تصور از خدا در والدین فرزندان مبتلا به سرطان [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 3-14]

ی

  • یادگیری خودتنظیمی رابطه بین سبک یادگیری و سبک فرزندپروری با یادگیری خودتنظیمی در دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 129-138]