آ
-
آزمون رورشاخ
مقایسه متغیرهای مربوط به گستره آزمون رورشاخ در آزمودنیهای سطوح عینی و انتزاعی [دوره 1، شماره 1، 1382، صفحه 41-48]
ا
-
ارزش
جایگاه سنت و مدرنیته در نظام ارزشی جوانان و بزرگسالان شهر تهران [دوره 1، شماره 1، 1382، صفحه 25-40]
-
اسکیزوفرن
مقایسه نارسایی حافظه بیماران اسکیزوفرن پارانویید و باقیمانده با افراد بهنجار [دوره 1، شماره 1، 1382، صفحه 61-72]
-
اعتبار
اعتبار و پایایی پرسشنامه زمینهیابی سلامت (فرم کوتاه 36 سوالی) در دو نمونه ایرانی [دوره 1، شماره 1، 1382، صفحه 1-10]
-
انگیزش درونی
وارسیهای روانسنجی مقیاس انگیزش تحصیلی در بین دانشآموزان دبیرستانهای تهران [دوره 1، شماره 1، 1382، صفحه 11-24]
ب
-
بهنجار
مقایسه نارسایی حافظه بیماران اسکیزوفرن پارانویید و باقیمانده با افراد بهنجار [دوره 1، شماره 1، 1382، صفحه 61-72]
پ
-
پایایی
اعتبار و پایایی پرسشنامه زمینهیابی سلامت (فرم کوتاه 36 سوالی) در دو نمونه ایرانی [دوره 1، شماره 1، 1382، صفحه 1-10]
-
پایبندی دینی
جایگاه سنت و مدرنیته در نظام ارزشی جوانان و بزرگسالان شهر تهران [دوره 1، شماره 1، 1382، صفحه 25-40]
-
پرسشنامه زمینه یابی سلامت
اعتبار و پایایی پرسشنامه زمینهیابی سلامت (فرم کوتاه 36 سوالی) در دو نمونه ایرانی [دوره 1، شماره 1، 1382، صفحه 1-10]
ت
-
تنظیم بیرونی و بی انگیزگی
وارسیهای روانسنجی مقیاس انگیزش تحصیلی در بین دانشآموزان دبیرستانهای تهران [دوره 1، شماره 1، 1382، صفحه 11-24]
-
تنظیم تزریقی
وارسیهای روانسنجی مقیاس انگیزش تحصیلی در بین دانشآموزان دبیرستانهای تهران [دوره 1، شماره 1، 1382، صفحه 11-24]
-
تنظیم همانندسازی شده
وارسیهای روانسنجی مقیاس انگیزش تحصیلی در بین دانشآموزان دبیرستانهای تهران [دوره 1، شماره 1، 1382، صفحه 11-24]
ج
-
جهتگیری سیاسی
جایگاه سنت و مدرنیته در نظام ارزشی جوانان و بزرگسالان شهر تهران [دوره 1، شماره 1، 1382، صفحه 25-40]
ح
-
حافظه
مقایسه نارسایی حافظه بیماران اسکیزوفرن پارانویید و باقیمانده با افراد بهنجار [دوره 1، شماره 1، 1382، صفحه 61-72]
د
-
دانشآموز
بررسی تشخیص عقبماندگی ذهنی بر اساس معیارهای «انجمن آمریکایی عقبماندگی ذهنی» در گروهی از دانشآموزان آموزشگاههای کودکان استثنایی اصفهان [دوره 1، شماره 1، 1382، صفحه 49-60]
س
-
سلامت جسمانی
اعتبار و پایایی پرسشنامه زمینهیابی سلامت (فرم کوتاه 36 سوالی) در دو نمونه ایرانی [دوره 1، شماره 1، 1382، صفحه 1-10]
-
سلامت روانی
اعتبار و پایایی پرسشنامه زمینهیابی سلامت (فرم کوتاه 36 سوالی) در دو نمونه ایرانی [دوره 1، شماره 1، 1382، صفحه 1-10]
-
سنت
جایگاه سنت و مدرنیته در نظام ارزشی جوانان و بزرگسالان شهر تهران [دوره 1، شماره 1، 1382، صفحه 25-40]
ع
-
عقبماندگی ذهنی
بررسی تشخیص عقبماندگی ذهنی بر اساس معیارهای «انجمن آمریکایی عقبماندگی ذهنی» در گروهی از دانشآموزان آموزشگاههای کودکان استثنایی اصفهان [دوره 1، شماره 1، 1382، صفحه 49-60]
-
عملیات انتزاعی
مقایسه متغیرهای مربوط به گستره آزمون رورشاخ در آزمودنیهای سطوح عینی و انتزاعی [دوره 1، شماره 1، 1382، صفحه 41-48]
-
عملیات عینی
مقایسه متغیرهای مربوط به گستره آزمون رورشاخ در آزمودنیهای سطوح عینی و انتزاعی [دوره 1، شماره 1، 1382، صفحه 41-48]
ک
-
کودکان استثنایی
بررسی تشخیص عقبماندگی ذهنی بر اساس معیارهای «انجمن آمریکایی عقبماندگی ذهنی» در گروهی از دانشآموزان آموزشگاههای کودکان استثنایی اصفهان [دوره 1، شماره 1، 1382، صفحه 49-60]
گ
-
گستره پاسخهای رورشاخ
مقایسه متغیرهای مربوط به گستره آزمون رورشاخ در آزمودنیهای سطوح عینی و انتزاعی [دوره 1، شماره 1، 1382، صفحه 41-48]
م
-
مدرنیته
جایگاه سنت و مدرنیته در نظام ارزشی جوانان و بزرگسالان شهر تهران [دوره 1، شماره 1، 1382، صفحه 25-40]
-
مقیاس انگیزش تحصیلی
وارسیهای روانسنجی مقیاس انگیزش تحصیلی در بین دانشآموزان دبیرستانهای تهران [دوره 1، شماره 1، 1382، صفحه 11-24]
ن
-
نظام ارزشی
جایگاه سنت و مدرنیته در نظام ارزشی جوانان و بزرگسالان شهر تهران [دوره 1، شماره 1، 1382، صفحه 25-40]
-
نظریه خودمختاری
وارسیهای روانسنجی مقیاس انگیزش تحصیلی در بین دانشآموزان دبیرستانهای تهران [دوره 1، شماره 1، 1382، صفحه 11-24]
-
نوسازی
جایگاه سنت و مدرنیته در نظام ارزشی جوانان و بزرگسالان شهر تهران [دوره 1، شماره 1، 1382، صفحه 25-40]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد