ا
-
اختلالات رفتاری
مقایسه تواناییهای هماهنگی دیداری - حرکتی، دقت و توجه، هوش، اختلالات یادگیری و اختلالات رفتاری کودکان نارس و عادی [دوره 4، شماره 2، 1385، صفحه 1-10]
-
اختلال سلوک
بررسی کارایی بازی درمانی رفتاری شناختی روی پرخاشگری کودکان مبتلا به اختلال سلوک [دوره 4، شماره 2، 1385، صفحه 75-84]
-
اختلال یادگیری
مقایسه تواناییهای هماهنگی دیداری - حرکتی، دقت و توجه، هوش، اختلالات یادگیری و اختلالات رفتاری کودکان نارس و عادی [دوره 4، شماره 2، 1385، صفحه 1-10]
-
ارزیابی تناسب
بررسی اثربخشی درمان شناختی – رفتاری مبتنی بر الگوی 8 مرحلهای کش بر تصویر بدنی منفی دختران دانشجو [دوره 4، شماره 2، 1385، صفحه 11-22]
-
ارزیابی وضع ظاهری
بررسی اثربخشی درمان شناختی – رفتاری مبتنی بر الگوی 8 مرحلهای کش بر تصویر بدنی منفی دختران دانشجو [دوره 4، شماره 2، 1385، صفحه 11-22]
-
استرس
ساخت و اعتباریابی فرمکوتاه «مقیاس استرس پلیس ایران» (IPSS-A) بهوسیله تحلیل عوامل [دوره 4، شماره 1، 1385، صفحه 37-48]
-
اشتغال
اشتغال زنان و ضرورت کنترل فشارهای ناشی از کار خانگی [دوره 4، شماره 2، 1385، صفحه 33-52]
-
اضطراب
بررسی رابطه سبکهای مقابلهای و سلامت روانی در دانش آموزان دبیرستانی [دوره 4، شماره 2، 1385، صفحه 23-32]
-
اعتبار
پایایی و اعتبار مقیاس سلامت روانی (MHI) [دوره 4، شماره 1، 1385، صفحه 11-16]
-
اعتبار
بررسی ویژگیهای روانسنجی «پرسشنامه شخصیتی 5 عاملی نئو» (NEO-FFI) [دوره 4، شماره 1، 1385، صفحه 27-36]
-
اعتیاد
استفاده از رویکرد نشر اطلاعات در برنامههای پیشگیری از اعتیاد در میان نوجوانان [دوره 4، شماره 1، 1385، صفحه 1-10]
-
افسردگی
بررسی رابطه سبکهای مقابلهای و سلامت روانی در دانش آموزان دبیرستانی [دوره 4، شماره 2، 1385، صفحه 23-32]
-
ایران
ساخت و اعتباریابی فرمکوتاه «مقیاس استرس پلیس ایران» (IPSS-A) بهوسیله تحلیل عوامل [دوره 4، شماره 1، 1385، صفحه 37-48]
ب
-
بازی درمانی رفتاری شناختی
بررسی کارایی بازی درمانی رفتاری شناختی روی پرخاشگری کودکان مبتلا به اختلال سلوک [دوره 4، شماره 2، 1385، صفحه 75-84]
-
بحران هویت
بررسی رابطه کارایی خانواده و دینداری با بحران هویت [دوره 4، شماره 1، 1385، صفحه 17-26]
-
برنامههای پیشگیری
استفاده از رویکرد نشر اطلاعات در برنامههای پیشگیری از اعتیاد در میان نوجوانان [دوره 4، شماره 1، 1385، صفحه 1-10]
پ
-
پایایی
پایایی و اعتبار مقیاس سلامت روانی (MHI) [دوره 4، شماره 1، 1385، صفحه 11-16]
-
پایایی
بررسی ویژگیهای روانسنجی «پرسشنامه شخصیتی 5 عاملی نئو» (NEO-FFI) [دوره 4، شماره 1، 1385، صفحه 27-36]
-
پایایی و اعتبار
ساخت عاملی و ویژگیهایروانسنجی «مقیاس بازخورد نسبت به بیماری» (IAS) در نمونههای ایرانی [دوره 4، شماره 1، 1385، صفحه 57-70]
-
پرخاشگری
بررسی کارایی بازی درمانی رفتاری شناختی روی پرخاشگری کودکان مبتلا به اختلال سلوک [دوره 4، شماره 2، 1385، صفحه 75-84]
-
پرسشنامه روابط چندبعدی خود – بدن
بررسی اثربخشی درمان شناختی – رفتاری مبتنی بر الگوی 8 مرحلهای کش بر تصویر بدنی منفی دختران دانشجو [دوره 4، شماره 2، 1385، صفحه 11-22]
-
پلیس
ساخت و اعتباریابی فرمکوتاه «مقیاس استرس پلیس ایران» (IPSS-A) بهوسیله تحلیل عوامل [دوره 4، شماره 1، 1385، صفحه 37-48]
ت
-
تصویربدنی منفی
بررسی اثربخشی درمان شناختی – رفتاری مبتنی بر الگوی 8 مرحلهای کش بر تصویر بدنی منفی دختران دانشجو [دوره 4، شماره 2، 1385، صفحه 11-22]
-
توجه
مقایسه تواناییهای هماهنگی دیداری - حرکتی، دقت و توجه، هوش، اختلالات یادگیری و اختلالات رفتاری کودکان نارس و عادی [دوره 4، شماره 2، 1385، صفحه 1-10]
ح
-
حرمت خود
بررسی رابطه ساخت ارزشی خانواده با حرمت خودِ دانشآموزان [دوره 4، شماره 2، 1385، صفحه 53-64]
خ
-
خانواده
اشتغال زنان و ضرورت کنترل فشارهای ناشی از کار خانگی [دوره 4، شماره 2، 1385، صفحه 33-52]
د
-
دانشآموز
بررسی رابطه ساخت ارزشی خانواده با حرمت خودِ دانشآموزان [دوره 4، شماره 2، 1385، صفحه 53-64]
-
درمان شناختی – رفتاری
بررسی اثربخشی درمان شناختی – رفتاری مبتنی بر الگوی 8 مرحلهای کش بر تصویر بدنی منفی دختران دانشجو [دوره 4، شماره 2، 1385، صفحه 11-22]
-
دینداری
بررسی رابطه کارایی خانواده و دینداری با بحران هویت [دوره 4، شماره 1، 1385، صفحه 17-26]
ر
-
راهبردهای مقابلهای
بررسی رابطه سبکهای مقابلهای و سلامت روانی در دانش آموزان دبیرستانی [دوره 4، شماره 2، 1385، صفحه 23-32]
-
رضایت از نواحی بدنی
بررسی اثربخشی درمان شناختی – رفتاری مبتنی بر الگوی 8 مرحلهای کش بر تصویر بدنی منفی دختران دانشجو [دوره 4، شماره 2، 1385، صفحه 11-22]
-
رویکرد رفتاری ـ شناختی و رویکرد رفتاری
تأثیر آموزش گروهی عزتنفس بر میزان سازگاری اجتماعی دانشجویان [دوره 4، شماره 1، 1385، صفحه 49-56]
-
رویکرد نشر اطلاعات
استفاده از رویکرد نشر اطلاعات در برنامههای پیشگیری از اعتیاد در میان نوجوانان [دوره 4، شماره 1، 1385، صفحه 1-10]
ز
-
زنان
اشتغال زنان و ضرورت کنترل فشارهای ناشی از کار خانگی [دوره 4، شماره 2، 1385، صفحه 33-52]
س
-
ساخت ارزشی خانواده
بررسی رابطه ساخت ارزشی خانواده با حرمت خودِ دانشآموزان [دوره 4، شماره 2، 1385، صفحه 53-64]
-
ساخت عاملی
ساخت عاملی و ویژگیهایروانسنجی «مقیاس بازخورد نسبت به بیماری» (IAS) در نمونههای ایرانی [دوره 4، شماره 1، 1385، صفحه 57-70]
-
سازگاری اجتماعی
تأثیر آموزش گروهی عزتنفس بر میزان سازگاری اجتماعی دانشجویان [دوره 4، شماره 1، 1385، صفحه 49-56]
-
سبکهای مقابلهای
بررسی رابطه سبکهای مقابلهای و سلامت روانی در دانش آموزان دبیرستانی [دوره 4، شماره 2، 1385، صفحه 23-32]
ع
-
عزتنفس
تأثیر آموزش گروهی عزتنفس بر میزان سازگاری اجتماعی دانشجویان [دوره 4، شماره 1، 1385، صفحه 49-56]
ک
-
کارایی خانواده
بررسی رابطه کارایی خانواده و دینداری با بحران هویت [دوره 4، شماره 1، 1385، صفحه 17-26]
-
کودک
بررسی کارایی بازی درمانی رفتاری شناختی روی پرخاشگری کودکان مبتلا به اختلال سلوک [دوره 4، شماره 2، 1385، صفحه 75-84]
گ
-
گرایش به تناسب
بررسی اثربخشی درمان شناختی – رفتاری مبتنی بر الگوی 8 مرحلهای کش بر تصویر بدنی منفی دختران دانشجو [دوره 4، شماره 2، 1385، صفحه 11-22]
-
گرایش به ظاهر
بررسی اثربخشی درمان شناختی – رفتاری مبتنی بر الگوی 8 مرحلهای کش بر تصویر بدنی منفی دختران دانشجو [دوره 4، شماره 2، 1385، صفحه 11-22]
م
-
مقیاس بازخورد نسبت به بیماری
ساخت عاملی و ویژگیهایروانسنجی «مقیاس بازخورد نسبت به بیماری» (IAS) در نمونههای ایرانی [دوره 4، شماره 1، 1385، صفحه 57-70]
-
مقیاس سلامت روانی
پایایی و اعتبار مقیاس سلامت روانی (MHI) [دوره 4، شماره 1، 1385، صفحه 11-16]
ن
-
نارسی
مقایسه تواناییهای هماهنگی دیداری - حرکتی، دقت و توجه، هوش، اختلالات یادگیری و اختلالات رفتاری کودکان نارس و عادی [دوره 4، شماره 2، 1385، صفحه 1-10]
-
ناکارآمدی اجتماعی
بررسی رابطه سبکهای مقابلهای و سلامت روانی در دانش آموزان دبیرستانی [دوره 4، شماره 2، 1385، صفحه 23-32]
-
نظام ارزشی
بررسی رابطه ساخت ارزشی خانواده با حرمت خودِ دانشآموزان [دوره 4، شماره 2، 1385، صفحه 53-64]
-
نقشهای چندگانه
اشتغال زنان و ضرورت کنترل فشارهای ناشی از کار خانگی [دوره 4، شماره 2، 1385، صفحه 33-52]
-
نوجوان
بررسی رابطه کارایی خانواده و دینداری با بحران هویت [دوره 4، شماره 1، 1385، صفحه 17-26]
و
-
وزن ذهنی
بررسی اثربخشی درمان شناختی – رفتاری مبتنی بر الگوی 8 مرحلهای کش بر تصویر بدنی منفی دختران دانشجو [دوره 4، شماره 2، 1385، صفحه 11-22]
ه
-
هماهنگی دیداری - حرکتی
مقایسه تواناییهای هماهنگی دیداری - حرکتی، دقت و توجه، هوش، اختلالات یادگیری و اختلالات رفتاری کودکان نارس و عادی [دوره 4، شماره 2، 1385، صفحه 1-10]
-
هوش
مقایسه تواناییهای هماهنگی دیداری - حرکتی، دقت و توجه، هوش، اختلالات یادگیری و اختلالات رفتاری کودکان نارس و عادی [دوره 4، شماره 2، 1385، صفحه 1-10]
-
هویت
بررسی رابطه کارایی خانواده و دینداری با بحران هویت [دوره 4، شماره 1، 1385، صفحه 17-26]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد