آ
-
آسیمگی
تعیین اثر خانواده درمانی ساختاری در درمان اختلالات اضطرابی کودکان [دوره 8، شماره 1، 1389، صفحه 1-10]
-
آگاهی اجتماعی
بررسی رابطه باورهای مذهبی و هوش هیجانی در دانشآموزان دبیرستانی [دوره 8، شماره 2، 1389، صفحه 31-38]
ا
-
ابعاد هویت
بررسی رابطه جهتگیریهای مذهبی اسلامی با ابعاد هویت [دوره 8، شماره 1، 1389، صفحه 59-74]
-
اثربخشی
اثربخشی آموزش پسخوراند عصبی بر ولع مصرف بیماران وابسته به مواد افیونی [دوره 8، شماره 1، 1389، صفحه 75-84]
-
اختلال اضطراب تعمیم یافته
تعیین اثر خانواده درمانی ساختاری در درمان اختلالات اضطرابی کودکان [دوره 8، شماره 1، 1389، صفحه 1-10]
-
ارزش
بررسی استعارههای خود در خانوادهی بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی و مقایسهی آن با خانوادههای سالم [دوره 8، شماره 1، 1389، صفحه 53-58]
-
استعاره خود
بررسی استعارههای خود در خانوادهی بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی و مقایسهی آن با خانوادههای سالم [دوره 8، شماره 1، 1389، صفحه 53-58]
-
اسکیزوفرنی
بررسی استعارههای خود در خانوادهی بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی و مقایسهی آن با خانوادههای سالم [دوره 8، شماره 1، 1389، صفحه 53-58]
-
اضطراب
وارسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه چهار سامانهای اضطراب (FSAQ) [دوره 8، شماره 2، 1389، صفحه 11-20]
-
اعتبار
بررسی اعتبار و پایایی مقیاسی برای سنجش سرسختی روانشناختی دانشجویان [دوره 8، شماره 1، 1389، صفحه 35-52]
-
اعتبار
وارسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه چهار سامانهای اضطراب (FSAQ) [دوره 8، شماره 2، 1389، صفحه 11-20]
-
افراد عادی
مقایسه تنیدگی (Stress) تجربه شده در زنان مبتلا به سرطان سینه [دوره 8، شماره 2، 1389، صفحه 49-56]
-
افسردگی
تأثیر تکنیک خودآموزشدهی در کاهش مشکلات خواندن و کاهش افسردگی دانشآموزان نارساخوان مقطع ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1389، صفحه 11-18]
-
انتظارگرایی
بررسی رابطه بین انتظارگرایی (ارزشمندی زمان) و میزان پایبندی به رفتارهای خودمراقبتی در بیماران دیابتی نوع دوم [دوره 8، شماره 2، 1389، صفحه 1-10]
ب
-
باورهای مذهبی
بررسی رابطه باورهای مذهبی و هوش هیجانی در دانشآموزان دبیرستانی [دوره 8، شماره 2، 1389، صفحه 31-38]
پ
-
پایایی
بررسی اعتبار و پایایی مقیاسی برای سنجش سرسختی روانشناختی دانشجویان [دوره 8، شماره 1، 1389، صفحه 35-52]
-
پرسشنامه چهار سامانهای اضطراب (FSAQ)
وارسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه چهار سامانهای اضطراب (FSAQ) [دوره 8، شماره 2، 1389، صفحه 11-20]
-
پنج عامل شخصیت
بررسی رابطه پنج عامل شخصیتی NEO-FFI با رضایت زناشویی [دوره 8، شماره 2، 1389، صفحه 57-66]
ت
-
ترس از صدمات جسمانی
تعیین اثر خانواده درمانی ساختاری در درمان اختلالات اضطرابی کودکان [دوره 8، شماره 1، 1389، صفحه 1-10]
-
تعارض کار-خانواده
برخی عوامل سازمانی مؤثر بر تعارض کار-خانواده [دوره 8، شماره 2، 1389، صفحه 21-30]
-
تعارض نقش
برخی عوامل سازمانی مؤثر بر تعارض کار-خانواده [دوره 8، شماره 2، 1389، صفحه 21-30]
-
تفاوتهای جنسیتی
بررسی نقش تجربه خشونت در دوران کودکی و الگوهای رفتاری خشونت و صمیمیت در دانشجویان متاهل [دوره 8، شماره 2، 1389، صفحه 39-48]
-
تنیدگی
مقایسه تنیدگی (Stress) تجربه شده در زنان مبتلا به سرطان سینه [دوره 8، شماره 2، 1389، صفحه 49-56]
ج
-
جهتگیری مذهبی اسلامی
بررسی رابطه جهتگیریهای مذهبی اسلامی با ابعاد هویت [دوره 8، شماره 1، 1389، صفحه 59-74]
خ
-
خانواده
بررسی استعارههای خود در خانوادهی بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی و مقایسهی آن با خانوادههای سالم [دوره 8، شماره 1، 1389، صفحه 53-58]
-
خانواده درمانی ساختاری
تعیین اثر خانواده درمانی ساختاری در درمان اختلالات اضطرابی کودکان [دوره 8، شماره 1، 1389، صفحه 1-10]
-
خشنودی شغلی
برخی عوامل سازمانی مؤثر بر تعارض کار-خانواده [دوره 8، شماره 2، 1389، صفحه 21-30]
-
خشونت
بررسی نقش تجربه خشونت در دوران کودکی و الگوهای رفتاری خشونت و صمیمیت در دانشجویان متاهل [دوره 8، شماره 2، 1389، صفحه 39-48]
-
خودآگاهی
بررسی رابطه باورهای مذهبی و هوش هیجانی در دانشآموزان دبیرستانی [دوره 8، شماره 2، 1389، صفحه 31-38]
-
خود آموزشدهی
تأثیر تکنیک خودآموزشدهی در کاهش مشکلات خواندن و کاهش افسردگی دانشآموزان نارساخوان مقطع ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1389، صفحه 11-18]
-
خودمدیریتی
بررسی رابطه باورهای مذهبی و هوش هیجانی در دانشآموزان دبیرستانی [دوره 8، شماره 2، 1389، صفحه 31-38]
د
-
دیابت نوع دوم
بررسی رابطه بین انتظارگرایی (ارزشمندی زمان) و میزان پایبندی به رفتارهای خودمراقبتی در بیماران دیابتی نوع دوم [دوره 8، شماره 2، 1389، صفحه 1-10]
ر
-
رضایت زناشویی
بررسی رابطه پنج عامل شخصیتی NEO-FFI با رضایت زناشویی [دوره 8، شماره 2، 1389، صفحه 57-66]
-
رفتارهای خودمراقبتی
بررسی رابطه بین انتظارگرایی (ارزشمندی زمان) و میزان پایبندی به رفتارهای خودمراقبتی در بیماران دیابتی نوع دوم [دوره 8، شماره 2، 1389، صفحه 1-10]
-
روایی
وارسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه چهار سامانهای اضطراب (FSAQ) [دوره 8، شماره 2، 1389، صفحه 11-20]
-
رویدادهای تنیدگیزا
مقایسه تنیدگی (Stress) تجربه شده در زنان مبتلا به سرطان سینه [دوره 8، شماره 2، 1389، صفحه 49-56]
س
-
سرسختی روانشناختی
بررسی اعتبار و پایایی مقیاسی برای سنجش سرسختی روانشناختی دانشجویان [دوره 8، شماره 1، 1389، صفحه 35-52]
-
سرطان سینه
مقایسه تنیدگی (Stress) تجربه شده در زنان مبتلا به سرطان سینه [دوره 8، شماره 2، 1389، صفحه 49-56]
ص
-
صمیمیت
بررسی نقش تجربه خشونت در دوران کودکی و الگوهای رفتاری خشونت و صمیمیت در دانشجویان متاهل [دوره 8، شماره 2، 1389، صفحه 39-48]
ع
-
عدالت بین فردی
برخی عوامل سازمانی مؤثر بر تعارض کار-خانواده [دوره 8، شماره 2، 1389، صفحه 21-30]
-
عملکرد شغلی بین فردی
رابطه بین هوشهیجانی با عملکرد شغلی کارکنان کارخانجات صنعتی شهر اصفهان [دوره 8، شماره 1، 1389، صفحه 19-34]
-
عملکرد شغلی عمومی
رابطه بین هوشهیجانی با عملکرد شغلی کارکنان کارخانجات صنعتی شهر اصفهان [دوره 8، شماره 1، 1389، صفحه 19-34]
-
عملکرد شغلی فنی
رابطه بین هوشهیجانی با عملکرد شغلی کارکنان کارخانجات صنعتی شهر اصفهان [دوره 8، شماره 1، 1389، صفحه 19-34]
ف
-
فعالیت
بررسی استعارههای خود در خانوادهی بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی و مقایسهی آن با خانوادههای سالم [دوره 8، شماره 1، 1389، صفحه 53-58]
ق
-
قدرت
بررسی استعارههای خود در خانوادهی بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی و مقایسهی آن با خانوادههای سالم [دوره 8، شماره 1، 1389، صفحه 53-58]
گ
-
گرانباری شغلی
برخی عوامل سازمانی مؤثر بر تعارض کار-خانواده [دوره 8، شماره 2، 1389، صفحه 21-30]
م
-
مدیریت رابطه
بررسی رابطه باورهای مذهبی و هوش هیجانی در دانشآموزان دبیرستانی [دوره 8، شماره 2، 1389، صفحه 31-38]
ن
-
نارساخوانی
تأثیر تکنیک خودآموزشدهی در کاهش مشکلات خواندن و کاهش افسردگی دانشآموزان نارساخوان مقطع ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1389، صفحه 11-18]
-
نوروفیدبک
اثربخشی آموزش پسخوراند عصبی بر ولع مصرف بیماران وابسته به مواد افیونی [دوره 8، شماره 1، 1389، صفحه 75-84]
و
-
وابستگی به مواد افیونی
اثربخشی آموزش پسخوراند عصبی بر ولع مصرف بیماران وابسته به مواد افیونی [دوره 8، شماره 1، 1389، صفحه 75-84]
-
وسواس اجبار
تعیین اثر خانواده درمانی ساختاری در درمان اختلالات اضطرابی کودکان [دوره 8، شماره 1، 1389، صفحه 1-10]
-
ولع مصرف
اثربخشی آموزش پسخوراند عصبی بر ولع مصرف بیماران وابسته به مواد افیونی [دوره 8، شماره 1، 1389، صفحه 75-84]
ه
-
هراس اجتماعی
تعیین اثر خانواده درمانی ساختاری در درمان اختلالات اضطرابی کودکان [دوره 8، شماره 1، 1389، صفحه 1-10]
-
هوشهیجانی
رابطه بین هوشهیجانی با عملکرد شغلی کارکنان کارخانجات صنعتی شهر اصفهان [دوره 8، شماره 1، 1389، صفحه 19-34]
-
هوش هیجانی
بررسی رابطه باورهای مذهبی و هوش هیجانی در دانشآموزان دبیرستانی [دوره 8، شماره 2، 1389، صفحه 31-38]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد