آ
-
آسم
اثربخشی درمان شناختی- رفتاری بر اضطراب و افسردگی بیماران مبتلا به آسم [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 23-32]
-
آموزش رفتارهای سالم جنسی
تاثیرآموزش رفتارهای سالم جنسی در کاهش نشانههای اختلال اضطرابی وسواس- بی اختیاری [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 91-102]
-
آموزش شیوه های صحیح مدیریت رفتار
تأثیر آموزش «شیوههای صحیح مدیریت رفتار» بر میزان افسردگی و اضطراب مادران کودکان مبتلا به اختلال بیشفعالی- کمبود توجه [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 45-56]
ا
-
ابعاد شخصیت اسکیزوتایپال
بررسی مقایسهای علایم مثبت و منفی اسکیزوتایپی و ابعاد شخصیت اسکیزوتایپال در میان دانشجویان دختر و پسر [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 15-22]
-
احساس گناه
مقایسه خشم و احساس گناه در مبتلایان به اختلال افسردگی اساسی و اختلال استرس پس از سانحه با افراد عادی [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 43-52]
-
اختلال استرس پس از سانحه
مقایسه خشم و احساس گناه در مبتلایان به اختلال افسردگی اساسی و اختلال استرس پس از سانحه با افراد عادی [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 43-52]
-
اختلال اضطراب فراگیر
مقایسه تأثیر آموزش نوروفیدبک و دارو درمانی بر کاهش نشانه های اضطراب و کیفیت زندگی بیماران مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 1-14]
-
اختلال اضطرابی وسواس- بی اختیاری
تاثیرآموزش رفتارهای سالم جنسی در کاهش نشانههای اختلال اضطرابی وسواس- بی اختیاری [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 91-102]
-
اختلال افسردگی اساسی
مقایسه خشم و احساس گناه در مبتلایان به اختلال افسردگی اساسی و اختلال استرس پس از سانحه با افراد عادی [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 43-52]
-
اختلال بیش فعالی _ کمبود توجه
تأثیر آموزش «شیوههای صحیح مدیریت رفتار» بر میزان افسردگی و اضطراب مادران کودکان مبتلا به اختلال بیشفعالی- کمبود توجه [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 45-56]
-
اختلال بیش فعالی /نقص توجه
رابطه بین مصرف متیل فنیدات و اضطراب کودکان مبتلا به اختلال کمبود توجه - بیش فعالی [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 37-44]
-
استرس
تاثیر استرس بر توجه بینایی انتخابی با نگاه به عامل شخصیتی برونگرایی [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 1-14]
-
اضطراب
تأثیر آموزش «شیوههای صحیح مدیریت رفتار» بر میزان افسردگی و اضطراب مادران کودکان مبتلا به اختلال بیشفعالی- کمبود توجه [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 45-56]
-
اضطراب
اثربخشی درمان شناختی- رفتاری بر اضطراب و افسردگی بیماران مبتلا به آسم [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 23-32]
-
اضطراب کودکان
رابطه بین مصرف متیل فنیدات و اضطراب کودکان مبتلا به اختلال کمبود توجه - بیش فعالی [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 37-44]
-
افسردگی
تأثیر آموزش «شیوههای صحیح مدیریت رفتار» بر میزان افسردگی و اضطراب مادران کودکان مبتلا به اختلال بیشفعالی- کمبود توجه [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 45-56]
-
افسردگی
فراتحلیل اثر بخشی مداخلات شناختی-رفتاری بر کاهش نشانه های افسردگی(ایران1389-1380) [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 69-80]
-
افسردگی
اثربخشی درمان شناختی- رفتاری بر اضطراب و افسردگی بیماران مبتلا به آسم [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 23-32]
ب
-
بازی درمانی مبتنی بر رابطۀ والد- کودک (CPRT)
تاثیر آموزش بازیدرمانی مبتنی بر رابطۀ والد- کودک ( CPRT) مطابق با الگوی لندرث به مادران برکاهش مشکلات رفتاری کودکان [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 33-42]
-
برونگرایی (E)
تاثیر استرس بر توجه بینایی انتخابی با نگاه به عامل شخصیتی برونگرایی [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 1-14]
پ
-
پژوهش مورد منفرد
اثربخشی آموزش خودکارآمدی بر کیفیت زندگی دختران فراری: پژوهش مورد منفرد [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 57-68]
ت
-
توجه انتخابی بینایی
تاثیر استرس بر توجه بینایی انتخابی با نگاه به عامل شخصیتی برونگرایی [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 1-14]
ج
-
جرأت ورزی
تأثیر آموزش مهارتهای ابراز وجود در افزایش جرأت ورزی و عزت نفس دانش آموزان کم جرأت دختر پایه سوم تا پنجم ابتدایی شهر تهران [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 77-90]
ح
-
حمایت اجتماعی
ارتباط احساس غربت و حمایت اجتماعی ادراک شده با سلامت روان دانشجویان تازه وارد [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 27-36]
خ
-
خشم
مقایسه خشم و احساس گناه در مبتلایان به اختلال افسردگی اساسی و اختلال استرس پس از سانحه با افراد عادی [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 43-52]
-
خودکارآمدی
اثربخشی آموزش خودکارآمدی بر کیفیت زندگی دختران فراری: پژوهش مورد منفرد [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 57-68]
د
-
دارو درمانی
مقایسه تأثیر آموزش نوروفیدبک و دارو درمانی بر کاهش نشانه های اضطراب و کیفیت زندگی بیماران مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 1-14]
-
داروهای محرک
رابطه بین مصرف متیل فنیدات و اضطراب کودکان مبتلا به اختلال کمبود توجه - بیش فعالی [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 37-44]
-
دانشجو
رابطه بین سبک های دلبستگی و سازگاری اجتماعی [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 15-26]
-
دانشجو
بررسی الگوی رابطه سلامت روان و دینداری در دانشجویان شاهد و غیرشاهد [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 65-76]
-
دانشجویان تازه وارد
ارتباط احساس غربت و حمایت اجتماعی ادراک شده با سلامت روان دانشجویان تازه وارد [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 27-36]
-
دختران فراری
اثربخشی آموزش خودکارآمدی بر کیفیت زندگی دختران فراری: پژوهش مورد منفرد [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 57-68]
-
درد مزمن
بررسی نقش تعدیل کننده عاطفه مثبت و منفی بر رابطه بین ناگویی هیجانی و شدت درد در بیماران مبتلا به درد مزمن [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 103-113]
-
درمان شناختی- رفتاری
اثربخشی درمان شناختی- رفتاری بر اضطراب و افسردگی بیماران مبتلا به آسم [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 23-32]
-
دینداری
بررسی الگوی رابطه سلامت روان و دینداری در دانشجویان شاهد و غیرشاهد [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 65-76]
ر
-
رضایت از زندگی، عاطفهی مثبت
رابطهی بین عاطفهی مثبت و منفی با رضایت از زندگی دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 53-64]
س
-
سازگاری اجتماعی
رابطه بین سبک های دلبستگی و سازگاری اجتماعی [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 15-26]
-
سبک دلبستگی
رابطه بین سبک های دلبستگی و سازگاری اجتماعی [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 15-26]
-
سلامت روان
ارتباط احساس غربت و حمایت اجتماعی ادراک شده با سلامت روان دانشجویان تازه وارد [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 27-36]
-
سلامت روان
بررسی الگوی رابطه سلامت روان و دینداری در دانشجویان شاهد و غیرشاهد [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 65-76]
ش
-
شاهد
بررسی الگوی رابطه سلامت روان و دینداری در دانشجویان شاهد و غیرشاهد [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 65-76]
-
شخصیت
تاثیر استرس بر توجه بینایی انتخابی با نگاه به عامل شخصیتی برونگرایی [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 1-14]
-
شدت درد
بررسی نقش تعدیل کننده عاطفه مثبت و منفی بر رابطه بین ناگویی هیجانی و شدت درد در بیماران مبتلا به درد مزمن [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 103-113]
ع
-
عاطفه مثبت
بررسی نقش تعدیل کننده عاطفه مثبت و منفی بر رابطه بین ناگویی هیجانی و شدت درد در بیماران مبتلا به درد مزمن [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 103-113]
-
عاطفه منفی
بررسی نقش تعدیل کننده عاطفه مثبت و منفی بر رابطه بین ناگویی هیجانی و شدت درد در بیماران مبتلا به درد مزمن [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 103-113]
-
عاطفهی منفی
رابطهی بین عاطفهی مثبت و منفی با رضایت از زندگی دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 53-64]
-
عزت نفس
تأثیر آموزش مهارتهای ابراز وجود در افزایش جرأت ورزی و عزت نفس دانش آموزان کم جرأت دختر پایه سوم تا پنجم ابتدایی شهر تهران [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 77-90]
-
علایم مثبت و منفی اسکیزوتایپی
بررسی مقایسهای علایم مثبت و منفی اسکیزوتایپی و ابعاد شخصیت اسکیزوتایپال در میان دانشجویان دختر و پسر [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 15-22]
-
عملکرد تنفسی
اثربخشی درمان شناختی- رفتاری بر اضطراب و افسردگی بیماران مبتلا به آسم [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 23-32]
ف
-
فراتحلیل
فراتحلیل اثر بخشی مداخلات شناختی-رفتاری بر کاهش نشانه های افسردگی(ایران1389-1380) [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 69-80]
ک
-
کاهش نشانه ها
تاثیرآموزش رفتارهای سالم جنسی در کاهش نشانههای اختلال اضطرابی وسواس- بی اختیاری [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 91-102]
-
کیفیت زندگی
اثربخشی آموزش خودکارآمدی بر کیفیت زندگی دختران فراری: پژوهش مورد منفرد [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 57-68]
-
کیفیت زندگی
مقایسه تأثیر آموزش نوروفیدبک و دارو درمانی بر کاهش نشانه های اضطراب و کیفیت زندگی بیماران مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 1-14]
م
-
مادران
تأثیر آموزش «شیوههای صحیح مدیریت رفتار» بر میزان افسردگی و اضطراب مادران کودکان مبتلا به اختلال بیشفعالی- کمبود توجه [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 45-56]
-
متیل فنیدات (ریتالین )
رابطه بین مصرف متیل فنیدات و اضطراب کودکان مبتلا به اختلال کمبود توجه - بیش فعالی [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 37-44]
-
مداخلات شناختی-رفتاری
فراتحلیل اثر بخشی مداخلات شناختی-رفتاری بر کاهش نشانه های افسردگی(ایران1389-1380) [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 69-80]
-
مشکلات رفتاری کودکان
تاثیر آموزش بازیدرمانی مبتنی بر رابطۀ والد- کودک ( CPRT) مطابق با الگوی لندرث به مادران برکاهش مشکلات رفتاری کودکان [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 33-42]
-
مهارت های ابراز وجود
تأثیر آموزش مهارتهای ابراز وجود در افزایش جرأت ورزی و عزت نفس دانش آموزان کم جرأت دختر پایه سوم تا پنجم ابتدایی شهر تهران [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 77-90]
ن
-
ناگویی هیجانی
بررسی نقش تعدیل کننده عاطفه مثبت و منفی بر رابطه بین ناگویی هیجانی و شدت درد در بیماران مبتلا به درد مزمن [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 103-113]
-
نظریۀ پنجعاملی (FFM)
تاثیر استرس بر توجه بینایی انتخابی با نگاه به عامل شخصیتی برونگرایی [دوره 10، شماره 1، 1391، صفحه 1-14]
-
نوروفیدبک
مقایسه تأثیر آموزش نوروفیدبک و دارو درمانی بر کاهش نشانه های اضطراب و کیفیت زندگی بیماران مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 10، شماره 2، 1391، صفحه 1-14]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد