نمایه نویسندگان

آ

  • آقایوسفی، علیرضا اثربخشی ساختارگرایی بر تعارضات زناشویی، سبک‌های اسناد و بهزیستی اجتماعی [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 115-128]

ا

  • اسدیان، صدیقه طراحی مقدماتی مدل حیا مبتنی بر برداشت از آیات قران و مقایسه آن با روان‌شناسی شرم [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 145-158]
  • اسدی مجره، سامره آزمون مدل ارتباطی محیط هیجانی خانواده با استرس ادراک‌شده: نقش میانجی دشواری‌های تنظیم هیجان [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 89-100]
  • اسکندری، مهدی اثربخشی گروه درمانی شناختی وجودگرا بر سلامت معنوی و تصور از خدا در والدین فرزندان مبتلا به سرطان [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 3-14]
  • اصغری مقدم، محمدعلی تغییر مفهوم درد طیِّ زمان [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 165-172]
  • اکبری، ابراهیم ذهنیت‌های طرح‌واره‌ای، تجربه‌ی کودک‌آزاری و سبک‌های دلبستگی در اختلال شخصیت مرزی [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 101-120]
  • اکبری بورنگ، محمد رابطه پنج عامل بزرگ شخصیت و جهت‌گیری هدف در دانشجویان دانشگاه پیام نور بیرجند [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 51-64]
  • الهیاری، عباسعلی تاثیر برنامه آموزشی مادری ذهن آگاهانه مبتنی بر فرهنگ ایرانی - اسلامی بر کیفیت زندگی زنان باردار نخست [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 65-75]
  • امانی، رزیتا نقش کارکرد خانواده در اضطراب و افسردگی نوجوانان [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 77-84]
  • امیری، شعله اثربخشی درمان شناختی-رفتاری متمرکز بر واحد پردازه‌ای (MCBT) بر کاهش علائم اضطراب جدایی کودکان 6 و 7 ساله [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 51-64]
  • امینایی، محمد مقایسه اضطراب صفت - حالت و ابعاد کمال‌گرایی مادران کودکان مبتلا به اختلالات اضطرابی و کودکان سالم [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 25-36]

ب

  • بختی، مجتبی ارتباط ابعاد سرشت و منش با بازداری پاسخ در دانش‌آموزان پسر دارای نشانه‌های اختلال سلوک [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 33-42]
  • بخشی‌پور رودسری، عباس ذهنیت‌های طرح‌واره‌ای، تجربه‌ی کودک‌آزاری و سبک‌های دلبستگی در اختلال شخصیت مرزی [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 101-120]
  • بشرپور، سجاد ارتباط تیپ‌شناسی شخصیتی مادران با نگرش فرزندان به بزهکاری: ارزیابی نقش پیش‌بین تیپ شخصیتی D [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 43-50]
  • بگیان کوله مرز، محمدجواد ارتباط ابعاد سرشت و منش با بازداری پاسخ در دانش‌آموزان پسر دارای نشانه‌های اختلال سلوک [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 33-42]
  • بهمنی، بهمن اثربخشی گروه درمانی شناختی وجودگرا بر سلامت معنوی و تصور از خدا در والدین فرزندان مبتلا به سرطان [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 3-14]
  • بهمنی، بهمن ساخت، اعتبار و پایایی پرسشنامه اضطراب هستی (QFEA) [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 151-162]
  • بیرامی، منصور سبک‌های هویت و محیط‌های اولیه‌ی تحول: با تأکید بر سبک‌های دلبستگی، تمایزیافتگی خود و حوزه‌های طرح‌واره [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 85-96]

پ

  • پادروند، حافظ ارتباط ابعاد سرشت و منش با بازداری پاسخ در دانش‌آموزان پسر دارای نشانه‌های اختلال سلوک [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 33-42]
  • پاک‌نیا، نسیم ساخت، اعتبار و پایایی پرسشنامه اضطراب هستی (QFEA) [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 151-162]
  • پسندیده، عباس تاثیر برنامه آموزشی مادری ذهن آگاهانه مبتنی بر فرهنگ ایرانی - اسلامی بر کیفیت زندگی زنان باردار نخست [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 65-75]
  • پسندیده، محمدمهدی اثربخشی گروه‌درمانی به شیوه شناختی ـ رفتاری بر کاهش اضطراب امتحان و افزایش خودکارآمدی دانش‌آموزان دختر اول دبیرستان [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 7-14]
  • پیروز، معصومه بررسی اثربخشی مداخلات روانشناختی خانواده‌محور، کودک‌محور و ترکیبی بر کاهش نشانه‌های کودکان اتیسم در زندگی واقعی [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 75-88]

ج

  • جلالی، محمدرضا پرسشنامۀ هراس اجتماعی در نوجوانان: ساختار عاملی اکتشافی و تأییدی [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 121-132]

چ

  • چوپان‌زیده، رویا بررسی اثربخشی مداخلات روانشناختی خانواده‌محور، کودک‌محور و ترکیبی بر کاهش نشانه‌های کودکان اتیسم در زندگی واقعی [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 75-88]

ح

  • حسنی، فریبا اثربخشی گروه درمانی شناختی وجودگرا بر سلامت معنوی و تصور از خدا در والدین فرزندان مبتلا به سرطان [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 3-14]
  • حقیقت، فرشته تاثیر برنامه آموزشی مادری ذهن آگاهانه مبتنی بر فرهنگ ایرانی - اسلامی بر کیفیت زندگی زنان باردار نخست [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 65-75]
  • حمیدرضا ایمانی‌فر، حمیدرضا اثربخشی ساختارگرایی بر تعارضات زناشویی، سبک‌های اسناد و بهزیستی اجتماعی [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 115-128]
  • حنایی، نازیلا ذهنیت‌های طرح‌واره‌ای، تجربه‌ی کودک‌آزاری و سبک‌های دلبستگی در اختلال شخصیت مرزی [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 101-120]
  • حنطوش‌زاده، صدیقه تاثیر برنامه آموزشی مادری ذهن آگاهانه مبتنی بر فرهنگ ایرانی - اسلامی بر کیفیت زندگی زنان باردار نخست [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 65-75]
  • حیدری‌ نسب، لیلا بررسی اثر بخشی برنامه کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی (MBSR) بر کاهش نشانه‌های افراد مبتلا به اضطراب اجتماعی [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 37-50]
  • حیدری نسب، لیلا پرسشنامۀ هراس اجتماعی در نوجوانان: ساختار عاملی اکتشافی و تأییدی [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 121-132]

خ

  • خانجانی، محمدسعید ساخت، اعتبار و پایایی پرسشنامه اضطراب هستی (QFEA) [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 151-162]
  • خبازیان، بیتا رابطه شخصیت خودشیفته و دلبستگی آسیب‌پذیر با قلدری (زورگویی) و سرمایه روان‌شناختی [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 139-148]
  • خزایی، فاطمه پرسشنامۀ هراس اجتماعی در نوجوانان: ساختار عاملی اکتشافی و تأییدی [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 121-132]

ر

  • رجبی، مهتاب مقایسه اثربخشی و ماندگاری سه روش درمان در اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 15-31]
  • رحیم‌خانلی، معصومه سبک‌های هویت و محیط‌های اولیه‌ی تحول: با تأکید بر سبک‌های دلبستگی، تمایزیافتگی خود و حوزه‌های طرح‌واره [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 85-96]
  • رحیمیان بوگر، اسحاق نقش عوامل شخصیتی و انگیزشی در استفاده از فیس‌بوک [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 105-114]
  • رسول‌زاده طباطبائی، کاظم مقایسه اثربخشی و ماندگاری سه روش درمان در اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 15-31]
  • رضیان، شیما بررسی اثر بخشی برنامه کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی (MBSR) بر کاهش نشانه‌های افراد مبتلا به اضطراب اجتماعی [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 37-50]
  • روشن چسلی، رسول مقایسه اضطراب صفت - حالت و ابعاد کمال‌گرایی مادران کودکان مبتلا به اختلالات اضطرابی و کودکان سالم [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 25-36]

ز

  • زیدآبادی، فاطمه بررسی اثربخشی مداخلات روانشناختی خانواده‌محور، کودک‌محور و ترکیبی بر کاهش نشانه‌های کودکان اتیسم در زندگی واقعی [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 75-88]

س

  • سپهریان آذر، فیروزه آزمون مدل ارتباطی محیط هیجانی خانواده با استرس ادراک‌شده: نقش میانجی دشواری‌های تنظیم هیجان [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 89-100]

ش

  • شاهقلیان، مهناز رابطه بین سبک یادگیری و سبک فرزندپروری با یادگیری خودتنظیمی در دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 129-138]
  • شریفی درآمدی، پرویز ارتباط ابعاد سرشت و منش با بازداری پاسخ در دانش‌آموزان پسر دارای نشانه‌های اختلال سلوک [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 33-42]
  • شعیری، محمدرضا مقایسه اضطراب صفت - حالت و ابعاد کمال‌گرایی مادران کودکان مبتلا به اختلالات اضطرابی و کودکان سالم [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 25-36]
  • شعیری، محمدرضا بررسی اثر بخشی برنامه کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی (MBSR) بر کاهش نشانه‌های افراد مبتلا به اضطراب اجتماعی [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 37-50]
  • شعیری، محمدرضا پرسشنامۀ هراس اجتماعی در نوجوانان: ساختار عاملی اکتشافی و تأییدی [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 121-132]
  • شعیری، محمدرضا طراحی مقدماتی مدل حیا مبتنی بر برداشت از آیات قران و مقایسه آن با روان‌شناسی شرم [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 145-158]
  • شعیری، محمدرضا مقایسه اثربخشی و ماندگاری سه روش درمان در اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 15-31]
  • شکری، امید تحلیل عاملی تاییدی مقیاس غربالگری استفاده پرخطر و مشکل‌آفرین از اینترنت [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 133-144]

ص

  • صوفی، صلاح پیش‌بینی استرس ادراک شده بر اساس باورهای فراشناختی و ذهن آگاهی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 65-74]

ض

  • ضرغام حاجبی، مجید نقش تعدیل‌کننده شیوه‌های حل مسئله در رابطه بین نشخوار فکری و افسردگی دانشجویان [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 15-24]

ط

  • طالبی، هوشنگ اثربخشی درمان شناختی-رفتاری متمرکز بر واحد پردازه‌ای (MCBT) بر کاهش علائم اضطراب جدایی کودکان 6 و 7 ساله [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 51-64]
  • طالع‌پسند، سیاوش نقش عوامل شخصیتی و انگیزشی در استفاده از فیس‌بوک [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 105-114]
  • طاهری، معصومه اثربخشی گروه‌درمانی به شیوه شناختی ـ رفتاری بر کاهش اضطراب امتحان و افزایش خودکارآمدی دانش‌آموزان دختر اول دبیرستان [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 7-14]

ظ

  • ظهرابی، شیما بررسی اثر بخشی برنامه کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی (MBSR) بر کاهش نشانه‌های افراد مبتلا به اضطراب اجتماعی [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 37-50]

ع

  • عباسی، زهره اثربخشی درمان شناختی-رفتاری متمرکز بر واحد پردازه‌ای (MCBT) بر کاهش علائم اضطراب جدایی کودکان 6 و 7 ساله [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 51-64]
  • عبداللهی، محمدحسین رابطه بین سبک یادگیری و سبک فرزندپروری با یادگیری خودتنظیمی در دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 129-138]
  • عبدالمنافی، عاطفه نقش تعدیل‌کننده شیوه‌های حل مسئله در رابطه بین نشخوار فکری و افسردگی دانشجویان [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 15-24]
  • عدیلی، شهرزاد تأثیر بازی‌درمانی به شیوه فیلیال بر مهارت‌های اجتماعی - هیجانی دختران پیش‌دبستانی 5 تا 6 ساله شهر اصفهان [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 97-104]
  • عسگری، علی اثربخشی گروه درمانی شناختی وجودگرا بر سلامت معنوی و تصور از خدا در والدین فرزندان مبتلا به سرطان [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 3-14]
  • عسگری، علی ساخت، اعتبار و پایایی پرسشنامه اضطراب هستی (QFEA) [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 151-162]
  • عطادخت، اکبر ارتباط تیپ‌شناسی شخصیتی مادران با نگرش فرزندان به بزهکاری: ارزیابی نقش پیش‌بین تیپ شخصیتی D [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 43-50]
  • عطری فرد، مهدیه پرسشنامۀ هراس اجتماعی در نوجوانان: ساختار عاملی اکتشافی و تأییدی [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 121-132]
  • عطری فرد، مهدیه مقایسه اثربخشی و ماندگاری سه روش درمان در اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 15-31]
  • علی‌اکبری، مهناز اثربخشی ساختارگرایی بر تعارضات زناشویی، سبک‌های اسناد و بهزیستی اجتماعی [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 115-128]
  • علیزاده، گلاویژ پیش‌بینی استرس ادراک شده بر اساس باورهای فراشناختی و ذهن آگاهی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 65-74]
  • علی‌مهدی، منصور سبک‌های هویت و محیط‌های اولیه‌ی تحول: با تأکید بر سبک‌های دلبستگی، تمایزیافتگی خود و حوزه‌های طرح‌واره [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 85-96]

غ

  • غلامی بورنگ، فاطمه رابطه پنج عامل بزرگ شخصیت و جهت‌گیری هدف در دانشجویان دانشگاه پیام نور بیرجند [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 51-64]

ف

  • فتحی آشتیانی، علی اثربخشی ساختارگرایی بر تعارضات زناشویی، سبک‌های اسناد و بهزیستی اجتماعی [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 115-128]
  • فرامرزی، سالار بررسی اثربخشی مداخلات روانشناختی خانواده‌محور، کودک‌محور و ترکیبی بر کاهش نشانه‌های کودکان اتیسم در زندگی واقعی [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 75-88]
  • فهیمی، صمد سبک‌های هویت و محیط‌های اولیه‌ی تحول: با تأکید بر سبک‌های دلبستگی، تمایزیافتگی خود و حوزه‌های طرح‌واره [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 85-96]

ق

  • قاصدی مرکیه، سالومه نقش عوامل شخصیتی و انگیزشی در استفاده از فیس‌بوک [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 105-114]
  • قره گوزلو، نادیا ارتباط تیپ‌شناسی شخصیتی مادران با نگرش فرزندان به بزهکاری: ارزیابی نقش پیش‌بین تیپ شخصیتی D [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 43-50]
  • قطبی، ثریا طراحی مقدماتی مدل حیا مبتنی بر برداشت از آیات قران و مقایسه آن با روان‌شناسی شرم [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 145-158]

گ

  • گل‌پرور، محسن رابطه شخصیت خودشیفته و دلبستگی آسیب‌پذیر با قلدری (زورگویی) و سرمایه روان‌شناختی [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 139-148]

م

  • مجتبایی، مینا سبک‌های هویت و محیط‌های اولیه‌ی تحول: با تأکید بر سبک‌های دلبستگی، تمایزیافتگی خود و حوزه‌های طرح‌واره [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 85-96]
  • محرری، فاطمه مقایسه اضطراب صفت - حالت و ابعاد کمال‌گرایی مادران کودکان مبتلا به اختلالات اضطرابی و کودکان سالم [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 25-36]
  • محمودعلیلو، مجید ذهنیت‌های طرح‌واره‌ای، تجربه‌ی کودک‌آزاری و سبک‌های دلبستگی در اختلال شخصیت مرزی [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 101-120]
  • مرادی، علیرضا تاثیر برنامه آموزشی مادری ذهن آگاهانه مبتنی بر فرهنگ ایرانی - اسلامی بر کیفیت زندگی زنان باردار نخست [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 65-75]
  • مسعودی ثانی، راحله ساخت، اعتبار و پایایی پرسشنامه اضطراب هستی (QFEA) [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 151-162]
  • مظاهری، محمدعلی تاثیر برنامه آموزشی مادری ذهن آگاهانه مبتنی بر فرهنگ ایرانی - اسلامی بر کیفیت زندگی زنان باردار نخست [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 65-75]

ن

  • نریمانی، محمد ارتباط تیپ‌شناسی شخصیتی مادران با نگرش فرزندان به بزهکاری: ارزیابی نقش پیش‌بین تیپ شخصیتی D [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 43-50]
  • نظامی‌پور، الهام نقش تعدیل‌کننده شیوه‌های حل مسئله در رابطه بین نشخوار فکری و افسردگی دانشجویان [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 15-24]

و

  • ولیزادبهادر، لیلا رابطه بین سبک یادگیری و سبک فرزندپروری با یادگیری خودتنظیمی در دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 129-138]
  • ویسی، نصرالله ارتباط ابعاد سرشت و منش با بازداری پاسخ در دانش‌آموزان پسر دارای نشانه‌های اختلال سلوک [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 33-42]

ی

  • یعقوبی، ابوالقاسم پیش‌بینی استرس ادراک شده بر اساس باورهای فراشناختی و ذهن آگاهی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 65-74]