ا
-
ابعاد کمالگرایی
مقایسه اضطراب صفت - حالت و ابعاد کمالگرایی مادران کودکان مبتلا به اختلالات اضطرابی و کودکان سالم [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 25-36]
-
اختلال اضطراب اجتماعی
بررسی اثر بخشی برنامه کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی (MBSR) بر کاهش نشانههای افراد مبتلا به اضطراب اجتماعی [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 37-50]
-
اختلال اضطراب اجتماعی
مقایسه اثربخشی و ماندگاری سه روش درمان در اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 15-31]
-
اختلال سلوک
ارتباط ابعاد سرشت و منش با بازداری پاسخ در دانشآموزان پسر دارای نشانههای اختلال سلوک [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 33-42]
-
اختلال شخصیت مرزی
ذهنیتهای طرحوارهای، تجربهی کودکآزاری و سبکهای دلبستگی در اختلال شخصیت مرزی [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 101-120]
-
اخلاق
طراحی مقدماتی مدل حیا مبتنی بر برداشت از آیات قران و مقایسه آن با روانشناسی شرم [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 145-158]
-
استرس ادراکشده
آزمون مدل ارتباطی محیط هیجانی خانواده با استرس ادراکشده: نقش میانجی دشواریهای تنظیم هیجان [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 89-100]
-
استرس ادراک شده
پیشبینی استرس ادراک شده بر اساس باورهای فراشناختی و ذهن آگاهی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 65-74]
-
اضطراب
نقش کارکرد خانواده در اضطراب و افسردگی نوجوانان [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 77-84]
-
اضطراب
ساخت، اعتبار و پایایی پرسشنامه اضطراب هستی (QFEA) [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 151-162]
-
اضطراب امتحان
اثربخشی گروهدرمانی به شیوه شناختی ـ رفتاری بر کاهش اضطراب امتحان و افزایش خودکارآمدی دانشآموزان دختر اول دبیرستان [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 7-14]
-
اضطراب جدایی
اثربخشی درمان شناختی-رفتاری متمرکز بر واحد پردازهای (MCBT) بر کاهش علائم اضطراب جدایی کودکان 6 و 7 ساله [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 51-64]
-
اضطراب صفت-حالت
مقایسه اضطراب صفت - حالت و ابعاد کمالگرایی مادران کودکان مبتلا به اختلالات اضطرابی و کودکان سالم [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 25-36]
-
اضطراب هستی
ساخت، اعتبار و پایایی پرسشنامه اضطراب هستی (QFEA) [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 151-162]
-
اعتبار
ساخت، اعتبار و پایایی پرسشنامه اضطراب هستی (QFEA) [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 151-162]
-
افسردگی
نقش تعدیلکننده شیوههای حل مسئله در رابطه بین نشخوار فکری و افسردگی دانشجویان [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 15-24]
-
افسردگی
نقش کارکرد خانواده در اضطراب و افسردگی نوجوانان [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 77-84]
-
ام. سی. بی. تی
اثربخشی درمان شناختی-رفتاری متمرکز بر واحد پردازهای (MCBT) بر کاهش علائم اضطراب جدایی کودکان 6 و 7 ساله [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 51-64]
-
انگیزش
نقش عوامل شخصیتی و انگیزشی در استفاده از فیسبوک [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 105-114]
ب
-
بازداری پاسخ
ارتباط ابعاد سرشت و منش با بازداری پاسخ در دانشآموزان پسر دارای نشانههای اختلال سلوک [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 33-42]
-
بازیدرمانی
تأثیر بازیدرمانی به شیوه فیلیال بر مهارتهای اجتماعی - هیجانی دختران پیشدبستانی 5 تا 6 ساله شهر اصفهان [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 97-104]
-
باورهای فراشناختی
پیشبینی استرس ادراک شده بر اساس باورهای فراشناختی و ذهن آگاهی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 65-74]
-
بزهکاری
ارتباط تیپشناسی شخصیتی مادران با نگرش فرزندان به بزهکاری: ارزیابی نقش پیشبین تیپ شخصیتی D [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 43-50]
-
بهزیستی اجتماعی
اثربخشی ساختارگرایی بر تعارضات زناشویی، سبکهای اسناد و بهزیستی اجتماعی [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 115-128]
-
بیان هیجانی
آزمون مدل ارتباطی محیط هیجانی خانواده با استرس ادراکشده: نقش میانجی دشواریهای تنظیم هیجان [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 89-100]
پ
-
پایایی
ساخت، اعتبار و پایایی پرسشنامه اضطراب هستی (QFEA) [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 151-162]
-
پنج عامل بزرگ شخصیت
رابطه پنج عامل بزرگ شخصیت و جهتگیری هدف در دانشجویان دانشگاه پیام نور بیرجند [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 51-64]
ت
-
تحلیل عاملی تاییدی
تحلیل عاملی تاییدی مقیاس غربالگری استفاده پرخطر و مشکلآفرین از اینترنت [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 133-144]
-
تصور از خدا
اثربخشی گروه درمانی شناختی وجودگرا بر سلامت معنوی و تصور از خدا در والدین فرزندان مبتلا به سرطان [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 3-14]
-
تعارضات زناشویی
اثربخشی ساختارگرایی بر تعارضات زناشویی، سبکهای اسناد و بهزیستی اجتماعی [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 115-128]
-
تمایزیافتگی خود
سبکهای هویت و محیطهای اولیهی تحول: با تأکید بر سبکهای دلبستگی، تمایزیافتگی خود و حوزههای طرحواره [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 85-96]
ج
-
جهتگیری هدف
رابطه پنج عامل بزرگ شخصیت و جهتگیری هدف در دانشجویان دانشگاه پیام نور بیرجند [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 51-64]
ح
-
حالات روانشناختی
تغییر مفهوم درد طیِّ زمان [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 165-172]
-
حل مسئله
نقش تعدیلکننده شیوههای حل مسئله در رابطه بین نشخوار فکری و افسردگی دانشجویان [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 15-24]
-
حوزههای طرحواره
سبکهای هویت و محیطهای اولیهی تحول: با تأکید بر سبکهای دلبستگی، تمایزیافتگی خود و حوزههای طرحواره [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 85-96]
-
حیا
طراحی مقدماتی مدل حیا مبتنی بر برداشت از آیات قران و مقایسه آن با روانشناسی شرم [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 145-158]
خ
-
خانوادهدرمانی ساختاری
اثربخشی ساختارگرایی بر تعارضات زناشویی، سبکهای اسناد و بهزیستی اجتماعی [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 115-128]
-
خودکارآمدی
اثربخشی گروهدرمانی به شیوه شناختی ـ رفتاری بر کاهش اضطراب امتحان و افزایش خودکارآمدی دانشآموزان دختر اول دبیرستان [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 7-14]
د
-
دانشآموزان
ارتباط ابعاد سرشت و منش با بازداری پاسخ در دانشآموزان پسر دارای نشانههای اختلال سلوک [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 33-42]
-
دانشآموزان
رابطه بین سبک یادگیری و سبک فرزندپروری با یادگیری خودتنظیمی در دانشآموزان [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 129-138]
-
دانشجویان دختر
بررسی اثر بخشی برنامه کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی (MBSR) بر کاهش نشانههای افراد مبتلا به اضطراب اجتماعی [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 37-50]
-
دانشگاه پیام نور بیرجند
رابطه پنج عامل بزرگ شخصیت و جهتگیری هدف در دانشجویان دانشگاه پیام نور بیرجند [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 51-64]
-
درد
تغییر مفهوم درد طیِّ زمان [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 165-172]
-
درد مزمن
تغییر مفهوم درد طیِّ زمان [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 165-172]
-
درمان شناختی رفتاری
مقایسه اثربخشی و ماندگاری سه روش درمان در اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 15-31]
-
درمان شناختی-رفتاری
اثربخشی درمان شناختی-رفتاری متمرکز بر واحد پردازهای (MCBT) بر کاهش علائم اضطراب جدایی کودکان 6 و 7 ساله [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 51-64]
-
درمان شناختی وجودگرا
اثربخشی گروه درمانی شناختی وجودگرا بر سلامت معنوی و تصور از خدا در والدین فرزندان مبتلا به سرطان [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 3-14]
-
درمان کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی
بررسی اثر بخشی برنامه کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی (MBSR) بر کاهش نشانههای افراد مبتلا به اضطراب اجتماعی [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 37-50]
-
دشواریهای تنظیم هیجان
آزمون مدل ارتباطی محیط هیجانی خانواده با استرس ادراکشده: نقش میانجی دشواریهای تنظیم هیجان [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 89-100]
-
دلبستگی آسیبپذیر
رابطه شخصیت خودشیفته و دلبستگی آسیبپذیر با قلدری (زورگویی) و سرمایه روانشناختی [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 139-148]
ذ
-
ذهن آگاهی
پیشبینی استرس ادراک شده بر اساس باورهای فراشناختی و ذهن آگاهی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 65-74]
-
ذهنیتهای طرحوارهای
ذهنیتهای طرحوارهای، تجربهی کودکآزاری و سبکهای دلبستگی در اختلال شخصیت مرزی [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 101-120]
ر
-
روانشناسی
طراحی مقدماتی مدل حیا مبتنی بر برداشت از آیات قران و مقایسه آن با روانشناسی شرم [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 145-158]
-
روایی عاملی
تحلیل عاملی تاییدی مقیاس غربالگری استفاده پرخطر و مشکلآفرین از اینترنت [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 133-144]
-
رویکرد واحد پردازهای
اثربخشی درمان شناختی-رفتاری متمرکز بر واحد پردازهای (MCBT) بر کاهش علائم اضطراب جدایی کودکان 6 و 7 ساله [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 51-64]
ز
-
زورگویی
رابطه شخصیت خودشیفته و دلبستگی آسیبپذیر با قلدری (زورگویی) و سرمایه روانشناختی [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 139-148]
س
-
ساختار عاملی
پرسشنامۀ هراس اجتماعی در نوجوانان: ساختار عاملی اکتشافی و تأییدی [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 121-132]
-
سبک اسناد
اثربخشی ساختارگرایی بر تعارضات زناشویی، سبکهای اسناد و بهزیستی اجتماعی [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 115-128]
-
سبک فرزندپروری
رابطه بین سبک یادگیری و سبک فرزندپروری با یادگیری خودتنظیمی در دانشآموزان [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 129-138]
-
سبکهای دلبستگی
ذهنیتهای طرحوارهای، تجربهی کودکآزاری و سبکهای دلبستگی در اختلال شخصیت مرزی [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 101-120]
-
سبکهای دلبستگی
سبکهای هویت و محیطهای اولیهی تحول: با تأکید بر سبکهای دلبستگی، تمایزیافتگی خود و حوزههای طرحواره [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 85-96]
-
سبکهای هویت
سبکهای هویت و محیطهای اولیهی تحول: با تأکید بر سبکهای دلبستگی، تمایزیافتگی خود و حوزههای طرحواره [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 85-96]
-
سبک والدینی
آزمون مدل ارتباطی محیط هیجانی خانواده با استرس ادراکشده: نقش میانجی دشواریهای تنظیم هیجان [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 89-100]
-
سبک یادگیری
رابطه بین سبک یادگیری و سبک فرزندپروری با یادگیری خودتنظیمی در دانشآموزان [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 129-138]
-
سرشت
ارتباط ابعاد سرشت و منش با بازداری پاسخ در دانشآموزان پسر دارای نشانههای اختلال سلوک [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 33-42]
-
سرمایه روانشناختی
رابطه شخصیت خودشیفته و دلبستگی آسیبپذیر با قلدری (زورگویی) و سرمایه روانشناختی [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 139-148]
-
سلامت معنوی
اثربخشی گروه درمانی شناختی وجودگرا بر سلامت معنوی و تصور از خدا در والدین فرزندان مبتلا به سرطان [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 3-14]
ش
-
شخصیت
نقش عوامل شخصیتی و انگیزشی در استفاده از فیسبوک [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 105-114]
-
شخصیت A
ارتباط تیپشناسی شخصیتی مادران با نگرش فرزندان به بزهکاری: ارزیابی نقش پیشبین تیپ شخصیتی D [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 43-50]
-
شخصیت B
ارتباط تیپشناسی شخصیتی مادران با نگرش فرزندان به بزهکاری: ارزیابی نقش پیشبین تیپ شخصیتی D [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 43-50]
-
شخصیت C
ارتباط تیپشناسی شخصیتی مادران با نگرش فرزندان به بزهکاری: ارزیابی نقش پیشبین تیپ شخصیتی D [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 43-50]
-
شخصیت D
ارتباط تیپشناسی شخصیتی مادران با نگرش فرزندان به بزهکاری: ارزیابی نقش پیشبین تیپ شخصیتی D [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 43-50]
-
شخصیت خودشیفته
رابطه شخصیت خودشیفته و دلبستگی آسیبپذیر با قلدری (زورگویی) و سرمایه روانشناختی [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 139-148]
-
شرم
طراحی مقدماتی مدل حیا مبتنی بر برداشت از آیات قران و مقایسه آن با روانشناسی شرم [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 145-158]
-
شناختی ـ رفتاری
اثربخشی گروهدرمانی به شیوه شناختی ـ رفتاری بر کاهش اضطراب امتحان و افزایش خودکارآمدی دانشآموزان دختر اول دبیرستان [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 7-14]
ف
-
فیسبوک
نقش عوامل شخصیتی و انگیزشی در استفاده از فیسبوک [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 105-114]
-
فیلیال
تأثیر بازیدرمانی به شیوه فیلیال بر مهارتهای اجتماعی - هیجانی دختران پیشدبستانی 5 تا 6 ساله شهر اصفهان [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 97-104]
ق
-
قرآن
طراحی مقدماتی مدل حیا مبتنی بر برداشت از آیات قران و مقایسه آن با روانشناسی شرم [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 145-158]
ک
-
کارکرد خانواده
نقش کارکرد خانواده در اضطراب و افسردگی نوجوانان [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 77-84]
-
کودکآزاری
ذهنیتهای طرحوارهای، تجربهی کودکآزاری و سبکهای دلبستگی در اختلال شخصیت مرزی [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 101-120]
-
کودکان
اثربخشی درمان شناختی-رفتاری متمرکز بر واحد پردازهای (MCBT) بر کاهش علائم اضطراب جدایی کودکان 6 و 7 ساله [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 51-64]
-
کودک مضطرب
مقایسه اضطراب صفت - حالت و ابعاد کمالگرایی مادران کودکان مبتلا به اختلالات اضطرابی و کودکان سالم [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 25-36]
-
کیفیت زندگی
تاثیر برنامه آموزشی مادری ذهن آگاهانه مبتنی بر فرهنگ ایرانی - اسلامی بر کیفیت زندگی زنان باردار نخست [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 65-75]
گ
-
گروهدرمانی
اثربخشی گروهدرمانی به شیوه شناختی ـ رفتاری بر کاهش اضطراب امتحان و افزایش خودکارآمدی دانشآموزان دختر اول دبیرستان [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 7-14]
م
-
مداخلات خانوادهمحور
بررسی اثربخشی مداخلات روانشناختی خانوادهمحور، کودکمحور و ترکیبی بر کاهش نشانههای کودکان اتیسم در زندگی واقعی [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 75-88]
-
مداخلات کودکمحور
بررسی اثربخشی مداخلات روانشناختی خانوادهمحور، کودکمحور و ترکیبی بر کاهش نشانههای کودکان اتیسم در زندگی واقعی [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 75-88]
-
مقیاس غربالگری استفاده پرخطر و مشکلآفرین از اینترنت
تحلیل عاملی تاییدی مقیاس غربالگری استفاده پرخطر و مشکلآفرین از اینترنت [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 133-144]
-
مقیاس هراس اجتماعی
پرسشنامۀ هراس اجتماعی در نوجوانان: ساختار عاملی اکتشافی و تأییدی [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 121-132]
-
منش
ارتباط ابعاد سرشت و منش با بازداری پاسخ در دانشآموزان پسر دارای نشانههای اختلال سلوک [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 33-42]
-
مهارتهای اجتماعی - هیجانی
تأثیر بازیدرمانی به شیوه فیلیال بر مهارتهای اجتماعی - هیجانی دختران پیشدبستانی 5 تا 6 ساله شهر اصفهان [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 97-104]
ن
-
نشانههای اختلال اتیسم
بررسی اثربخشی مداخلات روانشناختی خانوادهمحور، کودکمحور و ترکیبی بر کاهش نشانههای کودکان اتیسم در زندگی واقعی [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 75-88]
-
نشخوار فکری
نقش تعدیلکننده شیوههای حل مسئله در رابطه بین نشخوار فکری و افسردگی دانشجویان [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 15-24]
-
نوجوان
ارتباط تیپشناسی شخصیتی مادران با نگرش فرزندان به بزهکاری: ارزیابی نقش پیشبین تیپ شخصیتی D [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 43-50]
-
نوجوان
نقش کارکرد خانواده در اضطراب و افسردگی نوجوانان [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 77-84]
-
نوجوانان
پرسشنامۀ هراس اجتماعی در نوجوانان: ساختار عاملی اکتشافی و تأییدی [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 121-132]
و
-
والدین فرزندان مبتلا به سرطان
اثربخشی گروه درمانی شناختی وجودگرا بر سلامت معنوی و تصور از خدا در والدین فرزندان مبتلا به سرطان [دوره 13، شماره 1، 1394، صفحه 3-14]
ی
-
یادگیری خودتنظیمی
رابطه بین سبک یادگیری و سبک فرزندپروری با یادگیری خودتنظیمی در دانشآموزان [دوره 13، شماره 2، 1394، صفحه 129-138]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد