آ
-
آتش نشانان
رابطه تنظیم هیجان با سطح آمادگی جسمانی مرتبط با تندرستی در آتشنشانان شهر تهران [دوره 19، شماره 2، 1400، صفحه 17-24]
-
آزمون رورشاخ
مقایسه نتایج پاسخدهی به آزمون رورشاخ در نمونه 13 ساله غیر بالینی شهر قم با نمونه مشابه آن در نظام جامع اکسنر (2003) [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 147-157]
-
آمادگی جسمانی مرتبط با تندرستی
رابطه تنظیم هیجان با سطح آمادگی جسمانی مرتبط با تندرستی در آتشنشانان شهر تهران [دوره 19، شماره 2، 1400، صفحه 17-24]
-
آنفارکتوس میوکارد
اثربخشی درمان شناختی- رفتاری بر استرس ادراک شده و مهارتهای مقابلهای در بیماران بعد از انفارکتوس میوکارد [دوره 19، شماره 2، 1400، صفحه 81-90]
ا
-
اختلال بدریختانگاری بدن
رابطه ساختاری اختلال بدریختانگاری بدن با طرحوارههای ناسازگار اولیه و بیاعتبارسازی هیجانی ادراک شده: نقش میانجی فراشناخت، تصویر بدن و تحمل پریشانی [دوره 19، شماره 2، 1400، صفحه 101-119]
-
اختلال شخصیت مرزی
تأثیر رفتاردرمانی دیالکتیک و طرحوارهدرمانی هیجانی در تکانشگری، بد تنظیمی هیجانی و طرحوارههای هیجانی بیماران مبتلا به اختلال شخصیت مرزی [دوره 19، شماره 2، 1400، صفحه 1-16]
-
استرس
اثربخشی درمان شناختی- رفتاری بر استرس ادراک شده و مهارتهای مقابلهای در بیماران بعد از انفارکتوس میوکارد [دوره 19، شماره 2، 1400، صفحه 81-90]
-
استرس
بررسی اثربخشی طرحواره درمانی بر کاهش استرس، اضطراب، افسردگی و افزایش خودکارآمدی در بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 19، شماره 2، 1400، صفحه 57-69]
-
استفادة پرخطر از اینترنت
نقش واسطهای خودکنترلی پایین در رابطه بین ویژگیهای شخصیت و استفاده پرخطر و مشکلآفرین از اینترنت در دانشجویان دختر و پسر [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 41-55]
-
اضطراب
تحلیل شبکه در پژوهش های روانشناختی همراه با کاربست و تفسیر نرم افزار R [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 193-200]
-
اضطراب
اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت به خود بر اضطراب و کیفیت زندگی والدین کودکان مبتلا به سرطان [دوره 19، شماره 2، 1400، صفحه 25-32]
-
اضطراب
بررسی اثربخشی طرحواره درمانی بر کاهش استرس، اضطراب، افسردگی و افزایش خودکارآمدی در بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 19، شماره 2، 1400، صفحه 57-69]
-
اضطراب اجتماعی
روابط ساختاری نشانههای اضطراب اجتماعی با کمالگرایی در دانشجویان: نقش واسطهای ذهنآگاهی [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 109-119]
-
اضطراب فراگیر
نقش میانجی نگرانی و نشخوار فکری در رابطه بین سیستمهای مغزی رفتاری و اختلال اضطراب فراگیر در دانشجویان [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 121-130]
-
اعتبار
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس ارزیابی جامع فرایندهای درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (Compact) درنمونههای غیربالینی ایرانی [دوره 19، شماره 2، 1400، صفحه 121-137]
-
اعتبار
بررسی ساختار عاملی تأییدی، روایی و اعتبار شاخص احتمال پاداش در دانش آموزان مقطع متوسط دوم شهر تهران [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 181-191]
-
اعتبار
رواسازی و اعتباریابی نسخه فارسی مقیاس خود فراشخصی (MPS) [دوره 19، شماره 2، 1400، صفحه 139-150]
-
اعتبارسنجی
اعتبارسنجی نسخه کوتاه پرسشنامه شخصیت شناسی زاکرمن، کولمن، آلوجا (ZKA-PQ/SF) [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 159-180]
-
اعتباریابی
هنجاریابی و بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه صفات بیعاطفه و عاری ازاحساس [دوره 19، شماره 2، 1400، صفحه 161-171]
-
افسردگی
اثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیک بر کاهش افسردگی دختران تک والد [دوره 19، شماره 2، 1400، صفحه 91-100]
-
افسردگی
بررسی اثربخشی طرحواره درمانی بر کاهش استرس، اضطراب، افسردگی و افزایش خودکارآمدی در بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 19، شماره 2، 1400، صفحه 57-69]
-
التیام از خیانت زناشویی
مدل فراتشخیصی التیام از خیانت زناشویی با تأکید بر نقش فراشناختها، طرحوارهها، صمیمیت، کارآمدی هیجانی و بخشش [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 27-39]
ب
-
بخشش
مدل فراتشخیصی التیام از خیانت زناشویی با تأکید بر نقش فراشناختها، طرحوارهها، صمیمیت، کارآمدی هیجانی و بخشش [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 27-39]
-
برنامه فرزندپروری مثبت
اثربخشی برنامه فرزندپروری مثبت بر خودکارآمدی و سبک والدگری مادران کودکان با اختلالات درونیسازی شده و برونیسازی شده [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 93-107]
-
بوتسترپ
تحلیل شبکه در پژوهش های روانشناختی همراه با کاربست و تفسیر نرم افزار R [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 193-200]
-
بیاعتبارسازی هیجانی ادراک شده
رابطه ساختاری اختلال بدریختانگاری بدن با طرحوارههای ناسازگار اولیه و بیاعتبارسازی هیجانی ادراک شده: نقش میانجی فراشناخت، تصویر بدن و تحمل پریشانی [دوره 19، شماره 2، 1400، صفحه 101-119]
پ
-
پایایی
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس ارزیابی جامع فرایندهای درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (Compact) درنمونههای غیربالینی ایرانی [دوره 19، شماره 2، 1400، صفحه 121-137]
-
پایایی
ویژگیهای روانسنجی (پایایی و روایی) پرسشنامه ارزشهای عملی [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 131-146]
-
پایایی
بررسی ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه فراشناختهای مرتبط با تفکر هوس [دوره 19، شماره 2، 1400، صفحه 151-159]
-
پرسشنامه صفات بیعاطفه و عاری از احساس
هنجاریابی و بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه صفات بیعاطفه و عاری ازاحساس [دوره 19، شماره 2، 1400، صفحه 161-171]
-
پرسشنامه فراشناختهای مرتبط با تفکر هوس
بررسی ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه فراشناختهای مرتبط با تفکر هوس [دوره 19، شماره 2، 1400، صفحه 151-159]
-
پژوهش کیفی
روششناسی واکاوی "شکست درمان" در پژوهشهای رواندرمانی: راهنمای بالینگران و پژوهشگران [دوره 19، شماره 2، 1400، صفحه 173-182]
ت
-
تابآوری
مقایسه تابآوری، شفقت به خود و تجربیات آزاردیدگی اولیه در دانشجویان با و بدون رفتارهای خودآسیب زنی [دوره 19، شماره 2، 1400، صفحه 45-56]
-
تجربیات آزار دیدگی
مقایسه تابآوری، شفقت به خود و تجربیات آزاردیدگی اولیه در دانشجویان با و بدون رفتارهای خودآسیب زنی [دوره 19، شماره 2، 1400، صفحه 45-56]
-
تحلیل شبکه
تحلیل شبکه در پژوهش های روانشناختی همراه با کاربست و تفسیر نرم افزار R [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 193-200]
-
تحلیل عاملی
ویژگیهای روانسنجی (پایایی و روایی) پرسشنامه ارزشهای عملی [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 131-146]
-
تحلیل عاملی
هنجاریابی و بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه صفات بیعاطفه و عاری ازاحساس [دوره 19، شماره 2، 1400، صفحه 161-171]
-
تحمل پریشانی
رابطه ساختاری اختلال بدریختانگاری بدن با طرحوارههای ناسازگار اولیه و بیاعتبارسازی هیجانی ادراک شده: نقش میانجی فراشناخت، تصویر بدن و تحمل پریشانی [دوره 19، شماره 2، 1400، صفحه 101-119]
-
تصویر بدن
رابطه ساختاری اختلال بدریختانگاری بدن با طرحوارههای ناسازگار اولیه و بیاعتبارسازی هیجانی ادراک شده: نقش میانجی فراشناخت، تصویر بدن و تحمل پریشانی [دوره 19، شماره 2، 1400، صفحه 101-119]
-
تعهد زناشویی
پیشبینی رضایت زناشویی بر مبنای متغیرهای همدلی، تعهد زناشویی و سبکهای دلبستگی در زنان متاهل شهر تهران [دوره 19، شماره 2، 1400، صفحه 71-80]
-
تنظیم هیجان
رابطه تنظیم هیجان با سطح آمادگی جسمانی مرتبط با تندرستی در آتشنشانان شهر تهران [دوره 19، شماره 2، 1400، صفحه 17-24]
-
توانمندیهای منشی
ویژگیهای روانسنجی (پایایی و روایی) پرسشنامه ارزشهای عملی [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 131-146]
خ
-
خودآسیب زنی
مقایسه تابآوری، شفقت به خود و تجربیات آزاردیدگی اولیه در دانشجویان با و بدون رفتارهای خودآسیب زنی [دوره 19، شماره 2، 1400، صفحه 45-56]
-
خودکارآمدی
بررسی اثربخشی طرحواره درمانی بر کاهش استرس، اضطراب، افسردگی و افزایش خودکارآمدی در بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 19، شماره 2، 1400، صفحه 57-69]
-
خودکارآمدی والدگری
اثربخشی برنامه فرزندپروری مثبت بر خودکارآمدی و سبک والدگری مادران کودکان با اختلالات درونیسازی شده و برونیسازی شده [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 93-107]
-
خودکنترلی پایین
نقش واسطهای خودکنترلی پایین در رابطه بین ویژگیهای شخصیت و استفاده پرخطر و مشکلآفرین از اینترنت در دانشجویان دختر و پسر [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 41-55]
د
-
دانشجویان
مقایسه تابآوری، شفقت به خود و تجربیات آزاردیدگی اولیه در دانشجویان با و بدون رفتارهای خودآسیب زنی [دوره 19، شماره 2، 1400، صفحه 45-56]
-
درمان شفقت متمرکز بر خود
اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت به خود بر اضطراب و کیفیت زندگی والدین کودکان مبتلا به سرطان [دوره 19، شماره 2، 1400، صفحه 25-32]
-
درمانشناختیرفتاری
مقایسه اثربخشی درمان هیجانمدار و درمان شناختیرفتاری بر عواطف زنان چاق مبتلا به سندرم تخمدان پلیکیستیک [دوره 19، شماره 2، 1400، صفحه 33-44]
-
درمان شناختی-رفتاری
اثربخشی درمان شناختی- رفتاری بر استرس ادراک شده و مهارتهای مقابلهای در بیماران بعد از انفارکتوس میوکارد [دوره 19، شماره 2، 1400، صفحه 81-90]
-
درمان هیجانمدار
مقایسه اثربخشی درمان هیجانمدار و درمان شناختیرفتاری بر عواطف زنان چاق مبتلا به سندرم تخمدان پلیکیستیک [دوره 19، شماره 2، 1400، صفحه 33-44]
ذ
-
ذهنآگاهی
روابط ساختاری نشانههای اضطراب اجتماعی با کمالگرایی در دانشجویان: نقش واسطهای ذهنآگاهی [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 109-119]
ر
-
رضایت زناشویی
ارتباط بین ابعاد روابط موضوعی و رضایت زناشویی [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 81-92]
-
رضایت زناشویی
پیشبینی رضایت زناشویی بر مبنای متغیرهای همدلی، تعهد زناشویی و سبکهای دلبستگی در زنان متاهل شهر تهران [دوره 19، شماره 2، 1400، صفحه 71-80]
-
رفتار آسیب به خود
مقایسه مزاج عاطفی و هیجانی در دانش آموزان با و بدون رفتارهای آسیب به خود [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 67-79]
-
رفتاردرمانی دیالکتیک
تأثیر رفتاردرمانی دیالکتیک و طرحوارهدرمانی هیجانی در تکانشگری، بد تنظیمی هیجانی و طرحوارههای هیجانی بیماران مبتلا به اختلال شخصیت مرزی [دوره 19، شماره 2، 1400، صفحه 1-16]
-
رفتاردرمانی دیالکتیک
اثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیک بر کاهش افسردگی دختران تک والد [دوره 19، شماره 2، 1400، صفحه 91-100]
-
رفتارهای فرزندپروری
بررسی اثربخشی فرزندپروری ذهنآگاه در کاهش مشکلات برونیسازی کودکان پسر دبستانی و رفتارهای فرزندپروری مادران آنها [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 1-13]
-
روابط موضوعی
ارتباط بین ابعاد روابط موضوعی و رضایت زناشویی [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 81-92]
-
روانپویشی
ارتباط بین ابعاد روابط موضوعی و رضایت زناشویی [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 81-92]
-
رواندرمانی
روششناسی واکاوی "شکست درمان" در پژوهشهای رواندرمانی: راهنمای بالینگران و پژوهشگران [دوره 19، شماره 2، 1400، صفحه 173-182]
-
روانسنجی
هنجاریابی و بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه صفات بیعاطفه و عاری ازاحساس [دوره 19، شماره 2، 1400، صفحه 161-171]
-
روایی
ویژگیهای روانسنجی (پایایی و روایی) پرسشنامه ارزشهای عملی [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 131-146]
-
روایی
بررسی ساختار عاملی تأییدی، روایی و اعتبار شاخص احتمال پاداش در دانش آموزان مقطع متوسط دوم شهر تهران [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 181-191]
-
روایی
رواسازی و اعتباریابی نسخه فارسی مقیاس خود فراشخصی (MPS) [دوره 19، شماره 2، 1400، صفحه 139-150]
-
روایی
بررسی ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه فراشناختهای مرتبط با تفکر هوس [دوره 19، شماره 2، 1400، صفحه 151-159]
-
روش تحقیق
بررسی اثربخشی درمان شناختی خوانداری، دیداری، شنیداری بر عملکرد شناختی با توجه به جنسیت و سبک یادگیری [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 15-25]
-
روش درمان شناختی
بررسی اثربخشی درمان شناختی خوانداری، دیداری، شنیداری بر عملکرد شناختی با توجه به جنسیت و سبک یادگیری [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 15-25]
-
روششناسی
روششناسی واکاوی "شکست درمان" در پژوهشهای رواندرمانی: راهنمای بالینگران و پژوهشگران [دوره 19، شماره 2، 1400، صفحه 173-182]
ز
-
زاکرمن.کولمن.آلوجا
اعتبارسنجی نسخه کوتاه پرسشنامه شخصیت شناسی زاکرمن، کولمن، آلوجا (ZKA-PQ/SF) [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 159-180]
س
-
ساختار عاملی
بررسی ساختار عاملی تأییدی، روایی و اعتبار شاخص احتمال پاداش در دانش آموزان مقطع متوسط دوم شهر تهران [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 181-191]
-
ساختار عاملی
رواسازی و اعتباریابی نسخه فارسی مقیاس خود فراشخصی (MPS) [دوره 19، شماره 2، 1400، صفحه 139-150]
-
سالمندان زن
بررسی تاثیر فناوری آموزشی دیجیتال بر بهبود کیفیت زندگی سالمندان زن شهر کرج [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 57-65]
-
سبک های دلبستگی
پیشبینی رضایت زناشویی بر مبنای متغیرهای همدلی، تعهد زناشویی و سبکهای دلبستگی در زنان متاهل شهر تهران [دوره 19، شماره 2، 1400، صفحه 71-80]
-
سبک والدگری
اثربخشی برنامه فرزندپروری مثبت بر خودکارآمدی و سبک والدگری مادران کودکان با اختلالات درونیسازی شده و برونیسازی شده [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 93-107]
-
سبک یادگیری
بررسی اثربخشی درمان شناختی خوانداری، دیداری، شنیداری بر عملکرد شناختی با توجه به جنسیت و سبک یادگیری [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 15-25]
-
سندرم تخمدان پلیکیستیک
مقایسه اثربخشی درمان هیجانمدار و درمان شناختیرفتاری بر عواطف زنان چاق مبتلا به سندرم تخمدان پلیکیستیک [دوره 19، شماره 2، 1400، صفحه 33-44]
-
سیستم بازداری رفتاری
نقش میانجی نگرانی و نشخوار فکری در رابطه بین سیستمهای مغزی رفتاری و اختلال اضطراب فراگیر در دانشجویان [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 121-130]
ش
-
شاخص احتمال پاداش
بررسی ساختار عاملی تأییدی، روایی و اعتبار شاخص احتمال پاداش در دانش آموزان مقطع متوسط دوم شهر تهران [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 181-191]
-
شبکههای روانشناختی
تحلیل شبکه در پژوهش های روانشناختی همراه با کاربست و تفسیر نرم افزار R [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 193-200]
-
شخصیت شناسی
اعتبارسنجی نسخه کوتاه پرسشنامه شخصیت شناسی زاکرمن، کولمن، آلوجا (ZKA-PQ/SF) [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 159-180]
-
شفقت به خود
مقایسه تابآوری، شفقت به خود و تجربیات آزاردیدگی اولیه در دانشجویان با و بدون رفتارهای خودآسیب زنی [دوره 19، شماره 2، 1400، صفحه 45-56]
-
شکست درمان
روششناسی واکاوی "شکست درمان" در پژوهشهای رواندرمانی: راهنمای بالینگران و پژوهشگران [دوره 19، شماره 2، 1400، صفحه 173-182]
ص
-
صمیمیت
مدل فراتشخیصی التیام از خیانت زناشویی با تأکید بر نقش فراشناختها، طرحوارهها، صمیمیت، کارآمدی هیجانی و بخشش [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 27-39]
ط
-
طرحواره درمانی
بررسی اثربخشی طرحواره درمانی بر کاهش استرس، اضطراب، افسردگی و افزایش خودکارآمدی در بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 19، شماره 2، 1400، صفحه 57-69]
-
طرحواره درمانی هیجانی
تأثیر رفتاردرمانی دیالکتیک و طرحوارهدرمانی هیجانی در تکانشگری، بد تنظیمی هیجانی و طرحوارههای هیجانی بیماران مبتلا به اختلال شخصیت مرزی [دوره 19، شماره 2، 1400، صفحه 1-16]
-
طرحواره ناسازگار اولیه
مدل فراتشخیصی التیام از خیانت زناشویی با تأکید بر نقش فراشناختها، طرحوارهها، صمیمیت، کارآمدی هیجانی و بخشش [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 27-39]
-
طرحوارههای ناسازگار اولیه
رابطه ساختاری اختلال بدریختانگاری بدن با طرحوارههای ناسازگار اولیه و بیاعتبارسازی هیجانی ادراک شده: نقش میانجی فراشناخت، تصویر بدن و تحمل پریشانی [دوره 19، شماره 2، 1400، صفحه 101-119]
ع
-
عملکرد شناختی
بررسی اثربخشی درمان شناختی خوانداری، دیداری، شنیداری بر عملکرد شناختی با توجه به جنسیت و سبک یادگیری [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 15-25]
ف
-
فراتشخیص
مدل فراتشخیصی التیام از خیانت زناشویی با تأکید بر نقش فراشناختها، طرحوارهها، صمیمیت، کارآمدی هیجانی و بخشش [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 27-39]
-
فراشناخت
مدل فراتشخیصی التیام از خیانت زناشویی با تأکید بر نقش فراشناختها، طرحوارهها، صمیمیت، کارآمدی هیجانی و بخشش [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 27-39]
-
فراشناخت
رابطه ساختاری اختلال بدریختانگاری بدن با طرحوارههای ناسازگار اولیه و بیاعتبارسازی هیجانی ادراک شده: نقش میانجی فراشناخت، تصویر بدن و تحمل پریشانی [دوره 19، شماره 2، 1400، صفحه 101-119]
-
فرافکنی
مقایسه نتایج پاسخدهی به آزمون رورشاخ در نمونه 13 ساله غیر بالینی شهر قم با نمونه مشابه آن در نظام جامع اکسنر (2003) [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 147-157]
-
فرزندپروری ذهنآگاه
بررسی اثربخشی فرزندپروری ذهنآگاه در کاهش مشکلات برونیسازی کودکان پسر دبستانی و رفتارهای فرزندپروری مادران آنها [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 1-13]
-
فضایل
ویژگیهای روانسنجی (پایایی و روایی) پرسشنامه ارزشهای عملی [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 131-146]
-
فناوری آموزشی دیجیتال
بررسی تاثیر فناوری آموزشی دیجیتال بر بهبود کیفیت زندگی سالمندان زن شهر کرج [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 57-65]
ک
-
کارآمدی هیجانی
مدل فراتشخیصی التیام از خیانت زناشویی با تأکید بر نقش فراشناختها، طرحوارهها، صمیمیت، کارآمدی هیجانی و بخشش [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 27-39]
-
کمالگرایی
روابط ساختاری نشانههای اضطراب اجتماعی با کمالگرایی در دانشجویان: نقش واسطهای ذهنآگاهی [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 109-119]
-
کیفیت زندگی
بررسی تاثیر فناوری آموزشی دیجیتال بر بهبود کیفیت زندگی سالمندان زن شهر کرج [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 57-65]
-
کیفیت زندگی
اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت به خود بر اضطراب و کیفیت زندگی والدین کودکان مبتلا به سرطان [دوره 19، شماره 2، 1400، صفحه 25-32]
م
-
مادران کودکان با اختلالات درونی سازی شده و برونی سازی شده
اثربخشی برنامه فرزندپروری مثبت بر خودکارآمدی و سبک والدگری مادران کودکان با اختلالات درونیسازی شده و برونیسازی شده [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 93-107]
-
مدل میانجیگری تعدیل شده
نقش واسطهای خودکنترلی پایین در رابطه بین ویژگیهای شخصیت و استفاده پرخطر و مشکلآفرین از اینترنت در دانشجویان دختر و پسر [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 41-55]
-
مردان و زنان
ارتباط بین ابعاد روابط موضوعی و رضایت زناشویی [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 81-92]
-
مزاج عاطفی
مقایسه مزاج عاطفی و هیجانی در دانش آموزان با و بدون رفتارهای آسیب به خود [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 67-79]
-
مزاج هیجانی
مقایسه مزاج عاطفی و هیجانی در دانش آموزان با و بدون رفتارهای آسیب به خود [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 67-79]
-
مشکلات برونیسازی
بررسی اثربخشی فرزندپروری ذهنآگاه در کاهش مشکلات برونیسازی کودکان پسر دبستانی و رفتارهای فرزندپروری مادران آنها [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 1-13]
-
مقیاس ارزیابی جامع درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس ارزیابی جامع فرایندهای درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (Compact) درنمونههای غیربالینی ایرانی [دوره 19، شماره 2، 1400، صفحه 121-137]
-
مقیاس باورهای فراشناختی
بررسی ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه فراشناختهای مرتبط با تفکر هوس [دوره 19، شماره 2، 1400، صفحه 151-159]
-
مقیاس خود فراشخصی
رواسازی و اعتباریابی نسخه فارسی مقیاس خود فراشخصی (MPS) [دوره 19، شماره 2، 1400، صفحه 139-150]
-
مولتیپل اسکلروزیس
بررسی اثربخشی طرحواره درمانی بر کاهش استرس، اضطراب، افسردگی و افزایش خودکارآمدی در بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 19، شماره 2، 1400، صفحه 57-69]
ن
-
نرمافزار R
تحلیل شبکه در پژوهش های روانشناختی همراه با کاربست و تفسیر نرم افزار R [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 193-200]
-
نشخوار فکری
نقش میانجی نگرانی و نشخوار فکری در رابطه بین سیستمهای مغزی رفتاری و اختلال اضطراب فراگیر در دانشجویان [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 121-130]
-
نظام جامع اکسنر
مقایسه نتایج پاسخدهی به آزمون رورشاخ در نمونه 13 ساله غیر بالینی شهر قم با نمونه مشابه آن در نظام جامع اکسنر (2003) [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 147-157]
-
نظریه داده-بنیاد
روششناسی واکاوی "شکست درمان" در پژوهشهای رواندرمانی: راهنمای بالینگران و پژوهشگران [دوره 19، شماره 2، 1400، صفحه 173-182]
-
نگرانی
نقش میانجی نگرانی و نشخوار فکری در رابطه بین سیستمهای مغزی رفتاری و اختلال اضطراب فراگیر در دانشجویان [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 121-130]
-
نوجوانان دختر تک والد
اثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیک بر کاهش افسردگی دختران تک والد [دوره 19، شماره 2، 1400، صفحه 91-100]
و
-
والدین کودکان مبتلا به سرطان
اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت به خود بر اضطراب و کیفیت زندگی والدین کودکان مبتلا به سرطان [دوره 19، شماره 2، 1400، صفحه 25-32]
-
ویژگیهای روانسنجی
رواسازی و اعتباریابی نسخه فارسی مقیاس خود فراشخصی (MPS) [دوره 19، شماره 2، 1400، صفحه 139-150]
-
ویژگیهای روانسنجی
بررسی ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه فراشناختهای مرتبط با تفکر هوس [دوره 19، شماره 2، 1400، صفحه 151-159]
-
ویژگیهای شخصیتی
نقش واسطهای خودکنترلی پایین در رابطه بین ویژگیهای شخصیت و استفاده پرخطر و مشکلآفرین از اینترنت در دانشجویان دختر و پسر [دوره 19، شماره 1، 1400، صفحه 41-55]
ه
-
همدلی
پیشبینی رضایت زناشویی بر مبنای متغیرهای همدلی، تعهد زناشویی و سبکهای دلبستگی در زنان متاهل شهر تهران [دوره 19، شماره 2، 1400، صفحه 71-80]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد