آ
-
آموزش شناختی- رفتاری
اثربخشی آموزش رویکرد شناختی- رفتاری عزت نفس بر پرخاشگری نوجوانان پسرمقطع دبیرستان شهرکرد [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 33-42]
-
آموزش گروهی
اثربخشی آموزش گروهی برنامه غنی سازی زناشویی (سبک اولسون) بر افزایش رضامندی زنان متأهل [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 1-10]
ا
-
ادراک از جو تحصیلی
رابطه ادراک دانشجویان شاهد از جو تحصیلی، ویژگیهای فردی و خانوادگی آنها با سازگاری اجتماعی [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 85-94]
-
ازدواج های فامیلی
تعارض زناشویی، رضایت زناشویی و رضایت جنسی: مقایسه زنان دارای ازدواجهای فامیلی و غیرفامیلی [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 11-22]
-
استرس شغلی
مقایسه سلامت عمومی، استرس شغلی و فرسودگی شغلی معلمان مدارس استثنایی و عادی [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 53-64]
-
اضطراب
اثربخشی درمان گروهی مبتنی بر مدل فراشناختی ذهن آگاهی انفصالی بر اضطراب و فشارخون بیماران زن مبتلا به فشارخون [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 47-62]
-
اضطراب اجتماعی
«مقیاس تصویر خودمنفی» (NSPS) : ساخت عاملی و ویژگیهای روانسنجی [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 123-142]
-
اعتبار
بررسی مقدماتی پایایی و اعتبار مقیاس بهزیستی شخصی (کیفیت زندگی) - نسخه دانش آموزان (PWI-SC) [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 119-128]
-
اعتبار سازه
«مقیاس تصویر خودمنفی» (NSPS) : ساخت عاملی و ویژگیهای روانسنجی [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 123-142]
-
اعتبار و پایایی
بررسی ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه صبحگاهی ـ شامگاهی (MEQ) [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 109-122]
-
اﻋﺘﺒﺎرﯾﺎﺑﯽ
اعتباریابی پرسشنامه تمایل جنسی هالبرت (HISD) [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 107-118]
ب
-
بخشش
طراحی و آزمون الگوی علی رابطه بین سبکهای مقابله و عاطفه مثبت ومنفی با بخشش در دانشجویان [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 99-108]
-
برنامهی آموزش مبتنی بر الویز
اثر بخشی برنامهی آموزش مبتنی بر الویز بر میزان رفتارهای پسندیده اجتماعی کودکان پسر زورگو [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 65-74]
پ
-
پایایی
«مقیاس تصویر خودمنفی» (NSPS) : ساخت عاملی و ویژگیهای روانسنجی [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 123-142]
-
پایایی
بررسی مقدماتی پایایی و اعتبار مقیاس بهزیستی شخصی (کیفیت زندگی) - نسخه دانش آموزان (PWI-SC) [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 119-128]
-
پرخاشگری نوجوانان
اثربخشی آموزش رویکرد شناختی- رفتاری عزت نفس بر پرخاشگری نوجوانان پسرمقطع دبیرستان شهرکرد [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 33-42]
-
پرسشنامه صبحگاهی ـ شامگاهی
بررسی ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه صبحگاهی ـ شامگاهی (MEQ) [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 109-122]
-
پیشرفت تحصیلی
رابطه هوش هیجانی، شیوههای مقابله با استرس و هوش عمومی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پیش دانشگاهی [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 23-32]
ت
-
تعارض زناشویی
تعارض زناشویی، رضایت زناشویی و رضایت جنسی: مقایسه زنان دارای ازدواجهای فامیلی و غیرفامیلی [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 11-22]
-
تعارض کار-خانواده
آزمون اثر غیرمستقیم تعارض کار-خانواده بر خشنودی زندگی – یک الگوی چند میانجیگر [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 75-86]
-
تعلل
رابطه سلامت عمومی و تعلل ورزی [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 35-46]
-
توجه
پیشبینی سانحهپذیری از خطاهای توجه در رانندگان [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 63-74]
-
تیپ شخصیتی D
بررسی رابطه بین تیپ شخصیتی D، سبکهای مقابله و سلامت عمومی [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 43-52]
ج
-
جامعهسنجی
مقایسه ویژگیهای شخصیت در دانشآموزان دختر محبوب و منزوی دبیرستانی [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 13-22]
چ
-
چرخه شبانه روزی
بررسی ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه صبحگاهی ـ شامگاهی (MEQ) [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 109-122]
ح
-
حادثه پذیری
پیشبینی سانحهپذیری از خطاهای توجه در رانندگان [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 63-74]
-
حل مسئله و مقابله
مقایسه درمانگری مبتنی بر مهارتهای حل مسئله و مقابله با شناخت درمانگری مدیریت وزن در کاهش شاخص توده بدنی و بهبود سبک زندگی کارآمد وزن [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 1-12]
-
حوادث رانندگی
پیشبینی سانحهپذیری از خطاهای توجه در رانندگان [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 63-74]
خ
-
خشنودی از خانواده
آزمون اثر غیرمستقیم تعارض کار-خانواده بر خشنودی زندگی – یک الگوی چند میانجیگر [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 75-86]
-
خشنودی از زندگی
آزمون اثر غیرمستقیم تعارض کار-خانواده بر خشنودی زندگی – یک الگوی چند میانجیگر [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 75-86]
-
خشنودی شغلی
آزمون اثر غیرمستقیم تعارض کار-خانواده بر خشنودی زندگی – یک الگوی چند میانجیگر [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 75-86]
-
خودپنداره و سلامت روان
تأثیر آموزش مؤلفه های هوش هیجانی بر ارتقاء سلامت روان و خودپنداره دانشجویان دختر ورزشکار [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 75-84]
د
-
دانش آموزان دختر
رابطه سلامت عمومی و تعلل ورزی [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 35-46]
-
دانشآموز دبیرستانی
مقایسه ویژگیهای شخصیت در دانشآموزان دختر محبوب و منزوی دبیرستانی [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 13-22]
-
دانشجویان
تأثیر مهارتهای زندگی بر سلامت عمومی دانشجویان [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 23-34]
-
دانشجویان شاهد
رابطه ادراک دانشجویان شاهد از جو تحصیلی، ویژگیهای فردی و خانوادگی آنها با سازگاری اجتماعی [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 85-94]
ر
-
راهبردهای مقابله با استرس
رابطه هوش هیجانی، شیوههای مقابله با استرس و هوش عمومی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پیش دانشگاهی [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 23-32]
-
رضامندی زناشوئی زنان
اثربخشی آموزش گروهی برنامه غنی سازی زناشویی (سبک اولسون) بر افزایش رضامندی زنان متأهل [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 1-10]
-
رضایت از سهمیه شاهد
رابطه ادراک دانشجویان شاهد از جو تحصیلی، ویژگیهای فردی و خانوادگی آنها با سازگاری اجتماعی [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 85-94]
-
رضایت جنسی
تعارض زناشویی، رضایت زناشویی و رضایت جنسی: مقایسه زنان دارای ازدواجهای فامیلی و غیرفامیلی [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 11-22]
-
رضایت زناشویی
تعارض زناشویی، رضایت زناشویی و رضایت جنسی: مقایسه زنان دارای ازدواجهای فامیلی و غیرفامیلی [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 11-22]
-
رفتارهای پسندیده اجتماعی و زورگویی
اثر بخشی برنامهی آموزش مبتنی بر الویز بر میزان رفتارهای پسندیده اجتماعی کودکان پسر زورگو [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 65-74]
-
روایی و پایایی
اعتباریابی پرسشنامه تمایل جنسی هالبرت (HISD) [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 107-118]
-
ریختهای شبانهروزی
بررسی ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه صبحگاهی ـ شامگاهی (MEQ) [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 109-122]
ز
-
زنان متأهل
رابطه عملکرد جنسی با سازگاری زناشویی در زنان متأهل [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 87-98]
س
-
ساخت عاملی
«مقیاس تصویر خودمنفی» (NSPS) : ساخت عاملی و ویژگیهای روانسنجی [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 123-142]
-
سازگاری اجتماعی
رابطه ادراک دانشجویان شاهد از جو تحصیلی، ویژگیهای فردی و خانوادگی آنها با سازگاری اجتماعی [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 85-94]
-
سازگاری زناشویی
رابطه عملکرد جنسی با سازگاری زناشویی در زنان متأهل [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 87-98]
-
سبک زندگی کارآمد وزن
مقایسه درمانگری مبتنی بر مهارتهای حل مسئله و مقابله با شناخت درمانگری مدیریت وزن در کاهش شاخص توده بدنی و بهبود سبک زندگی کارآمد وزن [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 1-12]
-
سبکهای مقابله
طراحی و آزمون الگوی علی رابطه بین سبکهای مقابله و عاطفه مثبت ومنفی با بخشش در دانشجویان [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 99-108]
-
سبکهای مقابله و سلامت عمومی
بررسی رابطه بین تیپ شخصیتی D، سبکهای مقابله و سلامت عمومی [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 43-52]
-
سلامت عمومی
تأثیر مهارتهای زندگی بر سلامت عمومی دانشجویان [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 23-34]
-
سلامت عمومی
رابطه سلامت عمومی و تعلل ورزی [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 35-46]
-
سلامت عمومی
مقایسه سلامت عمومی، استرس شغلی و فرسودگی شغلی معلمان مدارس استثنایی و عادی [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 53-64]
ش
-
شاخص تمایل جنسی هالبرت
اعتباریابی پرسشنامه تمایل جنسی هالبرت (HISD) [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 107-118]
-
شاخص توده بدنی
مقایسه درمانگری مبتنی بر مهارتهای حل مسئله و مقابله با شناخت درمانگری مدیریت وزن در کاهش شاخص توده بدنی و بهبود سبک زندگی کارآمد وزن [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 1-12]
-
شخصیت
آیا می توان از NEO-FFI برای سنجش پنج عامل اصلی شخصیت در ایران بهره برد؟ [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 95-106]
-
شناخت درمانگری
مقایسه درمانگری مبتنی بر مهارتهای حل مسئله و مقابله با شناخت درمانگری مدیریت وزن در کاهش شاخص توده بدنی و بهبود سبک زندگی کارآمد وزن [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 1-12]
ع
-
عاطفه مثبت
طراحی و آزمون الگوی علی رابطه بین سبکهای مقابله و عاطفه مثبت ومنفی با بخشش در دانشجویان [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 99-108]
-
عاطفه منفی
طراحی و آزمون الگوی علی رابطه بین سبکهای مقابله و عاطفه مثبت ومنفی با بخشش در دانشجویان [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 99-108]
-
عدم مشارکت شوهران در برنامه ارتقا روابط زناشوئی
اثربخشی آموزش گروهی برنامه غنی سازی زناشویی (سبک اولسون) بر افزایش رضامندی زنان متأهل [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 1-10]
-
عزت نفس
اثربخشی آموزش رویکرد شناختی- رفتاری عزت نفس بر پرخاشگری نوجوانان پسرمقطع دبیرستان شهرکرد [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 33-42]
-
عملکرد جنسی
رابطه عملکرد جنسی با سازگاری زناشویی در زنان متأهل [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 87-98]
غ
-
غنی سازی زناشوئی
اثربخشی آموزش گروهی برنامه غنی سازی زناشویی (سبک اولسون) بر افزایش رضامندی زنان متأهل [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 1-10]
ف
-
فرسودگی شغلی
مقایسه سلامت عمومی، استرس شغلی و فرسودگی شغلی معلمان مدارس استثنایی و عادی [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 53-64]
-
فشارخون
اثربخشی درمان گروهی مبتنی بر مدل فراشناختی ذهن آگاهی انفصالی بر اضطراب و فشارخون بیماران زن مبتلا به فشارخون [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 47-62]
گ
-
گروه درمانی
اثربخشی درمان گروهی مبتنی بر مدل فراشناختی ذهن آگاهی انفصالی بر اضطراب و فشارخون بیماران زن مبتلا به فشارخون [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 47-62]
م
-
مدل پنج عاملی
آیا می توان از NEO-FFI برای سنجش پنج عامل اصلی شخصیت در ایران بهره برد؟ [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 95-106]
-
مدل فراشناختی ذهن آگاهی انفصالی
اثربخشی درمان گروهی مبتنی بر مدل فراشناختی ذهن آگاهی انفصالی بر اضطراب و فشارخون بیماران زن مبتلا به فشارخون [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 47-62]
-
مقیاس بهزیستی شخصی- نسخه دانش آموزان (PWI-SC)
بررسی مقدماتی پایایی و اعتبار مقیاس بهزیستی شخصی (کیفیت زندگی) - نسخه دانش آموزان (PWI-SC) [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 119-128]
-
مقیاس تصویر خود منفی
«مقیاس تصویر خودمنفی» (NSPS) : ساخت عاملی و ویژگیهای روانسنجی [دوره 11، شماره 1، 1392، صفحه 123-142]
-
مقیاس کیفیت زندگی
بررسی مقدماتی پایایی و اعتبار مقیاس بهزیستی شخصی (کیفیت زندگی) - نسخه دانش آموزان (PWI-SC) [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 119-128]
ن
-
نوجوان محبوب
مقایسه ویژگیهای شخصیت در دانشآموزان دختر محبوب و منزوی دبیرستانی [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 13-22]
-
نوجوان منزوی
مقایسه ویژگیهای شخصیت در دانشآموزان دختر محبوب و منزوی دبیرستانی [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 13-22]
و
-
ویژگیهای شخصیت
مقایسه ویژگیهای شخصیت در دانشآموزان دختر محبوب و منزوی دبیرستانی [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 13-22]
-
ویژگیهای فردی
رابطه ادراک دانشجویان شاهد از جو تحصیلی، ویژگیهای فردی و خانوادگی آنها با سازگاری اجتماعی [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 85-94]
ه
-
هوش عمومی
رابطه هوش هیجانی، شیوههای مقابله با استرس و هوش عمومی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پیش دانشگاهی [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 23-32]
-
هوش هیجانی
رابطه هوش هیجانی، شیوههای مقابله با استرس و هوش عمومی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پیش دانشگاهی [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 23-32]
-
هوش هیجانی
تأثیر آموزش مؤلفه های هوش هیجانی بر ارتقاء سلامت روان و خودپنداره دانشجویان دختر ورزشکار [دوره 11، شماره 2، 1392، صفحه 75-84]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد