اختلال اضطراب اجتماعیاثربخشی تکنیک «آموزش تمرکز بر تکلیف» بر کاهش ترس از ارزیابی منفی افراد مبتلا به اضطراب اجتماعی [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 7-15]
اختلال کمتوجهی – بیشفعالیبررسی تاثیر آموزش یادگیری مستقل برعملکرد تحصیلی در دانشآموزان مبتلا به اختلال کمتوجهی – بیشفعالی [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 103-112]
اختلال وسواسی - اجباریبررسی سهم نسبی سازههای فراتشخیصی در پیشبینی اختلال وسواسی - اجباری در یک جمعیت بالینی: عدم تحمل بلاتکلیفی، همجوشی شناختی، عدم تحمل آشقتگی [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 167-177]
اختلال یادگیریاثربخشی بازسازی شناختی بر عملکردهای شناختی - توجهی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 63-72]
استرساثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی (MBSR) در کاهش استرس، اضطراب و افسردگی و افزایش خودکارآمدی در بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 7-15]
استرس ادراکشدهرابطه ساده و چندگانه تکانشگری، استرس ادراکشده و شادکامی با اعتیاد به اینترنت در کاربران ایرانی 15 تا 28 ساله فیسبوک [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 145-156]
استقلال عاطفیاثر طرحوارهدرمانی بر تابآوری، احساس تنهایی و استقلال عاطفی فرزندان شبه خانواده [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 17-25]
اشتیاق برقراری روابطپیشبینیکنندههای اشتیاق برقراری روابط: شایستگی، حل مساله و حمایت (اجتماعی) [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 65-73]
اضطرابپیشبینی اضطراب امتحان دانشآموزان دبیرستانی بر اساس ابعاد کمالگرایی آنان [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 73-81]
اضطراباثربخشی الگوی بالینی خلاقیت درمانی بر علایم جسمانی، اضطراب، افسردگی و کارکرد اجتماعی دانشآموزان [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 179-186]
اضطرابهمبودی اختلالهای اضطرابی و افسردگی: ظهور درمان فراتشخیصی شناختی رفتاری [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 215-238]
اضطراباثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی (MBSR) در کاهش استرس، اضطراب و افسردگی و افزایش خودکارآمدی در بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 7-15]
اضطراب اجتماعیگرایش به تفکر انتقادی، عزت نفس، ابراز وجود، اضطراب اجتماعی و نگرانی در دانشجویان: ارائه یک مدل علیّ [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 155-166]
اضطراب امتحانپیشبینی اضطراب امتحان دانشآموزان دبیرستانی بر اساس ابعاد کمالگرایی آنان [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 73-81]
اضطراب امتحاناثربخشی گروه درمانی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کمالگرایی و اضطراب امتحان دانشجویان [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 17-26]
اعتبارویژگیهای روانسنجی پرسشنامهی بیرحمی - بیاحساسی در نوجوانان پسر [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 201-211]
اعتبارویژگی های روانسنجی نسخه فارسی مقیاس روابط موضوعی بل [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 193-204]
افسردگیاثربخشی الگوی بالینی خلاقیت درمانی بر علایم جسمانی، اضطراب، افسردگی و کارکرد اجتماعی دانشآموزان [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 179-186]
افسردگیهمبودی اختلالهای اضطرابی و افسردگی: ظهور درمان فراتشخیصی شناختی رفتاری [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 215-238]
افسردگیاثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی (MBSR) در کاهش استرس، اضطراب و افسردگی و افزایش خودکارآمدی در بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 7-15]
افسردگیمقایسهی مؤلفههای سلامت روان و افسردگی در کودکان عادی و همشیرهای کودک اوتیست [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 121-131]
الگوی ارتباطی خانواده در راستای حل مسالهنقش میانجیگری نستوهی خانواده در رابطه با الگوی ارتباطی خانواده در راستای حل مسئله و به زیستی خانواده [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 137-143]
امید به زندگینقش ویژگی های شخصیتی و امید به زندگی در پیش بینی سرسختی روانشناختی در بین دانشجویان با توجه به جنسیت [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 93-101]
امیدواریاثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر خودارزشیابی مرکزی، بهزیستی روانشناختی و امیدواری بیماران مبتلا به صرع [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 37-50]
ب
بازداری هیجانیراهنمای به کارگیری راهبردهای تنظیم هیجانی در موقعیت های آزمایشی [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 229-237]
بازسازی شناختیاثربخشی بازسازی شناختی بر عملکردهای شناختی - توجهی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 63-72]
بازیدرمانگریطراحی مدل تلفیقی بازیدرمانگری خانوادگی برای درمان مشکلات برونیسازیشده کودکان: یک پژوهش کیفی [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 51-64]
برونسازیبررسی نقش ابعاد شخصیتی مبتنی بر سیستمهای مغزی/ رفتاری در اختلالهای درونسازی و برونسازی نوجوانان [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 143-153]
بهزیستی خانوادهنقش میانجیگری نستوهی خانواده در رابطه با الگوی ارتباطی خانواده در راستای حل مسئله و به زیستی خانواده [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 137-143]
بهزیستی روانشناختیاثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر خودارزشیابی مرکزی، بهزیستی روانشناختی و امیدواری بیماران مبتلا به صرع [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 37-50]
بهزیستی روانشناختیبررسی رابطهی شادی و بهزیستی روانشناختی با نگرش به زمان در دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 179-188]
پایاییویژگیهای روانسنجی پرسشنامهی بیرحمی - بیاحساسی در نوجوانان پسر [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 201-211]
پذیرشراهنمای به کارگیری راهبردهای تنظیم هیجانی در موقعیت های آزمایشی [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 229-237]
پرسشنامهی بیرحمی – بیاحساسیویژگیهای روانسنجی پرسشنامهی بیرحمی - بیاحساسی در نوجوانان پسر [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 201-211]
پنج عامل بزرگ شخصیتپنج عامل بزرگ شخصیت، راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و موفقیت علمی دانشپژوهان جوان [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 167-178]
ت
تابآوریاثر طرحوارهدرمانی بر تابآوری، احساس تنهایی و استقلال عاطفی فرزندان شبه خانواده [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 17-25]
تابآوریمقایسه سلامت روانی، تابآوری و سرسختی روانی در افراد ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 157-166]
تابآورینقش تابآوری و سرسختی روانشناختی در سلامت روانی افراد ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 27-36]
تحلیل اکتشافیبررسی ویژگیهای روانسنجی و ساختار عامل تأییدی پرسشنامه خودکارآمدی مقابلهای [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 215-226]
ترس از ارزیابی منفیاثربخشی تکنیک «آموزش تمرکز بر تکلیف» بر کاهش ترس از ارزیابی منفی افراد مبتلا به اضطراب اجتماعی [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 7-15]
تعالی پس از آسیبپیشبینی تعالی پس از آسیب بر اساس گشودگی به تجربه و درک از خود با میانجیگری حمایت اجتماعی در جانبازان مبتلا به اختلال استرس پس از حادثه: مدلیابی معادلات ساختاری [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 83-91]
تعللورزینقش تعللورزی و کنترل عواطف در پیشبینی واکنشپذیری بین فردی سالمندان [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 51-61]
تکانشگریرابطه ساده و چندگانه تکانشگری، استرس ادراکشده و شادکامی با اعتیاد به اینترنت در کاربران ایرانی 15 تا 28 ساله فیسبوک [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 145-156]
تکنیک «آموزش تمرکز بر تکلیف»اثربخشی تکنیک «آموزش تمرکز بر تکلیف» بر کاهش ترس از ارزیابی منفی افراد مبتلا به اضطراب اجتماعی [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 7-15]
تنظیم هیجانارتباط تنظیم هیجان و منبع کنترل با خودکنترلی شناختی در افراد وابسته به مواد [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 75-84]
ج
جامعهمدار )پیشبینی اضطراب امتحان دانشآموزان دبیرستانی بر اساس ابعاد کمالگرایی آنان [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 73-81]
جوانانرابطه ساده و چندگانه تکانشگری، استرس ادراکشده و شادکامی با اعتیاد به اینترنت در کاربران ایرانی 15 تا 28 ساله فیسبوک [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 145-156]
ح
حافظهمقایسه حافظه رویدادی و معنایی در مبتلایان و غیر مبتلایان به صرع لوب گیجگاهی [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 127-136]
حافظه رویدادیمقایسه حافظه رویدادی و معنایی در مبتلایان و غیر مبتلایان به صرع لوب گیجگاهی [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 127-136]
حافظه معناییمقایسه حافظه رویدادی و معنایی در مبتلایان و غیر مبتلایان به صرع لوب گیجگاهی [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 127-136]
حل مساله اجتماعیپیشبینیکنندههای اشتیاق برقراری روابط: شایستگی، حل مساله و حمایت (اجتماعی) [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 65-73]
حمایت اجتماعیپیشبینی تعالی پس از آسیب بر اساس گشودگی به تجربه و درک از خود با میانجیگری حمایت اجتماعی در جانبازان مبتلا به اختلال استرس پس از حادثه: مدلیابی معادلات ساختاری [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 83-91]
حمایت اجتماعیپیشبینیکنندههای اشتیاق برقراری روابط: شایستگی، حل مساله و حمایت (اجتماعی) [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 65-73]
حمایت سازمانیرابطه هوش هیجانی، حمایت سازمانی ادراک شده و رضایت شغلی کارکنان دانشگاه گیلان [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 111-119]
خ
خانوادهدرمانگریطراحی مدل تلفیقی بازیدرمانگری خانوادگی برای درمان مشکلات برونیسازیشده کودکان: یک پژوهش کیفی [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 51-64]
خلاقیتدرمانیاثربخشی الگوی بالینی خلاقیت درمانی بر علایم جسمانی، اضطراب، افسردگی و کارکرد اجتماعی دانشآموزان [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 179-186]
خودارزشیابی مرکزیاثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر خودارزشیابی مرکزی، بهزیستی روانشناختی و امیدواری بیماران مبتلا به صرع [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 37-50]
خودشیفتگیسهگانه تاریک شخصیت در افراد مجرم و غیر مجرم: خودشیفتگی، ماکیاولیسم و جامعهستیزی [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 113-126]
خودکارآمدیاثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی (MBSR) در کاهش استرس، اضطراب و افسردگی و افزایش خودکارآمدی در بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 7-15]
خودکنترلی شناختیارتباط تنظیم هیجان و منبع کنترل با خودکنترلی شناختی در افراد وابسته به مواد [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 75-84]
خوشبینیتأثیر آموزش خوشبینی به روش قصهگویی بر اختلالات رفتاری دانشآموزان پسر پایه پنجم [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 85-96]
خیانت زناشویینقش صفات بنیادی شخصیت در پیشبینی مولفههای خیانت زناشویی از دیدگاه دانشجویان [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 97-109]
درک از خودپیشبینی تعالی پس از آسیب بر اساس گشودگی به تجربه و درک از خود با میانجیگری حمایت اجتماعی در جانبازان مبتلا به اختلال استرس پس از حادثه: مدلیابی معادلات ساختاری [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 83-91]
درمان فراتشخیصیهمبودی اختلالهای اضطرابی و افسردگی: ظهور درمان فراتشخیصی شناختی رفتاری [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 215-238]
درونسازیبررسی نقش ابعاد شخصیتی مبتنی بر سیستمهای مغزی/ رفتاری در اختلالهای درونسازی و برونسازی نوجوانان [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 143-153]
دیگرمدارپیشبینی اضطراب امتحان دانشآموزان دبیرستانی بر اساس ابعاد کمالگرایی آنان [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 73-81]
ذ
ذهنآگاهیاثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی (MBSR) در کاهش استرس، اضطراب و افسردگی و افزایش خودکارآمدی در بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 7-15]
ر
رابطه زناشویینقش صفات بنیادی شخصیت در پیشبینی مولفههای خیانت زناشویی از دیدگاه دانشجویان [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 97-109]
راهبردهای تنظیم هیجانیراهنمای به کارگیری راهبردهای تنظیم هیجانی در موقعیت های آزمایشی [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 229-237]
راهبردهای یادگیری خودتنظیمیپنج عامل بزرگ شخصیت، راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و موفقیت علمی دانشپژوهان جوان [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 167-178]
رضایت شغلیرابطه هوش هیجانی، حمایت سازمانی ادراک شده و رضایت شغلی کارکنان دانشگاه گیلان [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 111-119]
روابط موضوعیویژگی های روانسنجی نسخه فارسی مقیاس روابط موضوعی بل [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 193-204]
رواییویژگی های روانسنجی نسخه فارسی مقیاس روابط موضوعی بل [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 193-204]
روایی و پایاییبررسی ویژگیهای روانسنجی و ساختار عامل تأییدی پرسشنامه خودکارآمدی مقابلهای [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 215-226]
س
ساختار عاملیویژگی های روانسنجی نسخه فارسی مقیاس روابط موضوعی بل [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 193-204]
ساختار عاملیبررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس حساسیت و گرایش به تجربه چندش در نمونه ایرانی [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 205-214]
ساختار عاملیبررسی ویژگیهای روانسنجی و ساختار عامل تأییدی پرسشنامه خودکارآمدی مقابلهای [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 215-226]
سالمنداننقش تعللورزی و کنترل عواطف در پیشبینی واکنشپذیری بین فردی سالمندان [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 51-61]
سرسختی روانشناختینقش ویژگی های شخصیتی و امید به زندگی در پیش بینی سرسختی روانشناختی در بین دانشجویان با توجه به جنسیت [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 93-101]
سرسختی روانشناختینقش تابآوری و سرسختی روانشناختی در سلامت روانی افراد ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 27-36]
سرسختی روانیمقایسه سلامت روانی، تابآوری و سرسختی روانی در افراد ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 157-166]
سرکوب فکرراهنمای به کارگیری راهبردهای تنظیم هیجانی در موقعیت های آزمایشی [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 229-237]
سلامت روانمقایسهی مؤلفههای سلامت روان و افسردگی در کودکان عادی و همشیرهای کودک اوتیست [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 121-131]
سلامت رواناثربخشی گروهدرمانی عقلانی هیجانی رفتاری بر کنشهای اجرایی و سلامت روان مادران کودکان مبتلا به نقص توجه - بیشفعالی [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 133-142]
سلامت روانیمقایسه سلامت روانی، تابآوری و سرسختی روانی در افراد ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 157-166]
سلامت روانینقش تابآوری و سرسختی روانشناختی در سلامت روانی افراد ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 27-36]
سه گانه تاریک شخصیتسهگانه تاریک شخصیت در افراد مجرم و غیر مجرم: خودشیفتگی، ماکیاولیسم و جامعهستیزی [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 113-126]
سیستم بازداری رفتاریبررسی نقش ابعاد شخصیتی مبتنی بر سیستمهای مغزی/ رفتاری در اختلالهای درونسازی و برونسازی نوجوانان [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 143-153]
سیستم فعالساز رفتاریبررسی نقش ابعاد شخصیتی مبتنی بر سیستمهای مغزی/ رفتاری در اختلالهای درونسازی و برونسازی نوجوانان [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 143-153]
ش
شادکامیرابطه ساده و چندگانه تکانشگری، استرس ادراکشده و شادکامی با اعتیاد به اینترنت در کاربران ایرانی 15 تا 28 ساله فیسبوک [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 145-156]
شادیبررسی رابطهی شادی و بهزیستی روانشناختی با نگرش به زمان در دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 179-188]
شایستگی اجتماعیپیشبینیکنندههای اشتیاق برقراری روابط: شایستگی، حل مساله و حمایت (اجتماعی) [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 65-73]
شبکه اجتماعی فیسبوکرابطه ساده و چندگانه تکانشگری، استرس ادراکشده و شادکامی با اعتیاد به اینترنت در کاربران ایرانی 15 تا 28 ساله فیسبوک [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 145-156]
شبه خانوادهاثر طرحوارهدرمانی بر تابآوری، احساس تنهایی و استقلال عاطفی فرزندان شبه خانواده [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 17-25]
ضد اجتماعیسهگانه تاریک شخصیت در افراد مجرم و غیر مجرم: خودشیفتگی، ماکیاولیسم و جامعهستیزی [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 113-126]
ط
طرحوارهدرمانیاثر طرحوارهدرمانی بر تابآوری، احساس تنهایی و استقلال عاطفی فرزندان شبه خانواده [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 17-25]
ع
عدم تحمل بلاتکلیفیبررسی سهم نسبی سازههای فراتشخیصی در پیشبینی اختلال وسواسی - اجباری در یک جمعیت بالینی: عدم تحمل بلاتکلیفی، همجوشی شناختی، عدم تحمل آشقتگی [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 167-177]
عدم تحمل پریشانیبررسی سهم نسبی سازههای فراتشخیصی در پیشبینی اختلال وسواسی - اجباری در یک جمعیت بالینی: عدم تحمل بلاتکلیفی، همجوشی شناختی، عدم تحمل آشقتگی [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 167-177]
عزت نفسگرایش به تفکر انتقادی، عزت نفس، ابراز وجود، اضطراب اجتماعی و نگرانی در دانشجویان: ارائه یک مدل علیّ [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 155-166]
عملکرد اجتماعیاثربخشی الگوی بالینی خلاقیت درمانی بر علایم جسمانی، اضطراب، افسردگی و کارکرد اجتماعی دانشآموزان [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 179-186]
عملکرد تحصیلیبررسی تاثیر آموزش یادگیری مستقل برعملکرد تحصیلی در دانشآموزان مبتلا به اختلال کمتوجهی – بیشفعالی [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 103-112]
قصهگوییتأثیر آموزش خوشبینی به روش قصهگویی بر اختلالات رفتاری دانشآموزان پسر پایه پنجم [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 85-96]
ک
کارکنان دانشگاه گیلانرابطه هوش هیجانی، حمایت سازمانی ادراک شده و رضایت شغلی کارکنان دانشگاه گیلان [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 111-119]
کمال گراییاثربخشی گروه درمانی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کمالگرایی و اضطراب امتحان دانشجویان [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 17-26]
کمالگرایی ( خودمدارپیشبینی اضطراب امتحان دانشآموزان دبیرستانی بر اساس ابعاد کمالگرایی آنان [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 73-81]
کنترل عاطفهارزیابی مدل تنظیم هیجانی اختلال اضطراب فراگیر در تبیین ادراک درد [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 27-38]
کنترل عواطفنقش تعللورزی و کنترل عواطف در پیشبینی واکنشپذیری بین فردی سالمندان [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 51-61]
کنشهای اجراییاثربخشی گروهدرمانی عقلانی هیجانی رفتاری بر کنشهای اجرایی و سلامت روان مادران کودکان مبتلا به نقص توجه - بیشفعالی [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 133-142]
گ
گرایش تفکر انتقادیگرایش به تفکر انتقادی، عزت نفس، ابراز وجود، اضطراب اجتماعی و نگرانی در دانشجویان: ارائه یک مدل علیّ [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 155-166]
گروهدرمانی عقلانی هیجانی رفتاریاثربخشی گروهدرمانی عقلانی هیجانی رفتاری بر کنشهای اجرایی و سلامت روان مادران کودکان مبتلا به نقص توجه - بیشفعالی [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 133-142]
گروه درمانی مبتنی بر پذیرش و تعهداثربخشی گروه درمانی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کمالگرایی و اضطراب امتحان دانشجویان [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 17-26]
گشودگی به تجربهپیشبینی تعالی پس از آسیب بر اساس گشودگی به تجربه و درک از خود با میانجیگری حمایت اجتماعی در جانبازان مبتلا به اختلال استرس پس از حادثه: مدلیابی معادلات ساختاری [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 83-91]
م
ماکیاولیسمسهگانه تاریک شخصیت در افراد مجرم و غیر مجرم: خودشیفتگی، ماکیاولیسم و جامعهستیزی [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 113-126]
مدل علیّگرایش به تفکر انتقادی، عزت نفس، ابراز وجود، اضطراب اجتماعی و نگرانی در دانشجویان: ارائه یک مدل علیّ [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 155-166]
منبع کنترلارتباط تنظیم هیجان و منبع کنترل با خودکنترلی شناختی در افراد وابسته به مواد [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 75-84]
موفقیت علمیپنج عامل بزرگ شخصیت، راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و موفقیت علمی دانشپژوهان جوان [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 167-178]
مولتیپل اسکلروزیس (ام. اس.)اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی (MBSR) در کاهش استرس، اضطراب و افسردگی و افزایش خودکارآمدی در بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 7-15]
ن
نارسایی شناختیاثربخشی بازسازی شناختی بر عملکردهای شناختی - توجهی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 63-72]
نستوهی خانوادهنقش میانجیگری نستوهی خانواده در رابطه با الگوی ارتباطی خانواده در راستای حل مسئله و به زیستی خانواده [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 137-143]
نقص توجه – بیشفعالیاثربخشی گروهدرمانی عقلانی هیجانی رفتاری بر کنشهای اجرایی و سلامت روان مادران کودکان مبتلا به نقص توجه - بیشفعالی [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 133-142]
نگرانیگرایش به تفکر انتقادی، عزت نفس، ابراز وجود، اضطراب اجتماعی و نگرانی در دانشجویان: ارائه یک مدل علیّ [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 155-166]
نگرش به زمانبررسی رابطهی شادی و بهزیستی روانشناختی با نگرش به زمان در دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 179-188]
نوجوانانرابطه ساده و چندگانه تکانشگری، استرس ادراکشده و شادکامی با اعتیاد به اینترنت در کاربران ایرانی 15 تا 28 ساله فیسبوک [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 145-156]
و
وابستگی به موادارتباط تنظیم هیجان و منبع کنترل با خودکنترلی شناختی در افراد وابسته به مواد [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 75-84]
واکنشپذیری بین فردینقش تعللورزی و کنترل عواطف در پیشبینی واکنشپذیری بین فردی سالمندان [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 51-61]
ورزشمقایسه سلامت روانی، تابآوری و سرسختی روانی در افراد ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 157-166]
ورزشنقش تابآوری و سرسختی روانشناختی در سلامت روانی افراد ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 27-36]
ویژگیهای روانسنجیبررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس حساسیت و گرایش به تجربه چندش در نمونه ایرانی [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 205-214]
ویژگیهای شخصیتینقش ویژگی های شخصیتی و امید به زندگی در پیش بینی سرسختی روانشناختی در بین دانشجویان با توجه به جنسیت [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 93-101]
ه
همبودیهمبودی اختلالهای اضطرابی و افسردگی: ظهور درمان فراتشخیصی شناختی رفتاری [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 215-238]
همجوشی شناختیبررسی سهم نسبی سازههای فراتشخیصی در پیشبینی اختلال وسواسی - اجباری در یک جمعیت بالینی: عدم تحمل بلاتکلیفی، همجوشی شناختی، عدم تحمل آشقتگی [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 167-177]
همشیرهای کودک اوتیستمقایسهی مؤلفههای سلامت روان و افسردگی در کودکان عادی و همشیرهای کودک اوتیست [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 121-131]
هوش هیجانیرابطه هوش هیجانی، حمایت سازمانی ادراک شده و رضایت شغلی کارکنان دانشگاه گیلان [دوره 15، شماره 2، 1396، صفحه 111-119]
ی
یادگیری مستقلبررسی تاثیر آموزش یادگیری مستقل برعملکرد تحصیلی در دانشآموزان مبتلا به اختلال کمتوجهی – بیشفعالی [دوره 15، شماره 1، 1396، صفحه 103-112]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد