آزار جنسیاثربخشی مواجهه درمانی مداوم بر تابآوری و نشانههای بالینی دختران آزار دیدهی جنسی مبتلا به اختلال استرس پس از آسیب [دوره 20، شماره 1، 1401، صفحه 59-73]
آسیبهای دلبستگیبررسی اثربخشی بازی درمانی تعاملی با مدل تراپلی بر اضطراب کودکان با آسیبهای دلبستگی (مطالعه موردی) [دوره 20، شماره 2، 1401، صفحه 189-205]
آموزش روانی خانوادهاثربخشی آموزش روانی خانواده بر کیفیت زندگی مراقبین اصلی بیماران مبتلا به اختلالات روانپریشی [دوره 20، شماره 1، 1401، صفحه 103-113]
آموزش قبل از ازدواجاثربخشیآموزش قبل از ازدواج مبتنی بر عوامل خطرساز با رویکرد شناختی ـ رفتاری بر تابآوری و کیفیت زندگی زوجین نامزد [دوره 20، شماره 2، 1401، صفحه 1-15]
ا
اثربخشیگام های عملی طراحی بسته های درمانی، مداخله ای و آموزشی در پژوهش های روان شناختی: رویکرد نقشه نگاری مداخله [دوره 20، شماره 1، 1401، صفحه 177-197]
اجتنابمقایسه اثربخشی درمان پذیرش و تعهد و درمان عقلانی هیجانی بر اجتناب، رضایت زناشویی، مهارت های ارتباطی و خودکارآمدی جنسی زوجین [دوره 20، شماره 2، 1401، صفحه 61-75]
اجتناب تجربهایپیشبینی نشانههای اختلال اضطراب فراگیر بر اساس فرانگرانی، اجتناب تجربهای و سیستمهای مغزی-رفتاری BIS/BAS [دوره 20، شماره 2، 1401، صفحه 91-104]
احساس تنهایینقش میانجی ذهنآگاهی در رابطه بین احساس تنهایی و اضطراب کووید 19 در نوجوانان در زمان اپیدمی کووید [دوره 20، شماره 1، 1401، صفحه 89-102]
اختلالات روانپریشیاثربخشی آموزش روانی خانواده بر کیفیت زندگی مراقبین اصلی بیماران مبتلا به اختلالات روانپریشی [دوره 20، شماره 1، 1401، صفحه 103-113]
اختلالات شخصیتی خوشه Bتحلیل تمایز اختلالات شخصیتی خوشه B بر اساس نظریه ذهن، چشم انداز زمان، اضطراب اجتماعی و ترس از صمیمیت [دوره 20، شماره 2، 1401، صفحه 165-176]
اختلال استرس پس از سانحهاثربخشی مواجهه درمانی مداوم بر تابآوری و نشانههای بالینی دختران آزار دیدهی جنسی مبتلا به اختلال استرس پس از آسیب [دوره 20، شماره 1، 1401، صفحه 59-73]
اختلال اضطراب فراگیرپیشبینی نشانههای اختلال اضطراب فراگیر بر اساس فرانگرانی، اجتناب تجربهای و سیستمهای مغزی-رفتاری BIS/BAS [دوره 20، شماره 2، 1401، صفحه 91-104]
اختلال اضطراب فراگیراثربخشی درمان شناختی-رفتاری با و بدون نوروفیدبک، و نوروفیدبک بر درمان و ارتقای بهزیستی روانشناختی زنان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 20، شماره 1، 1401، صفحه 1-15]
اختلال نقص توجهاثربخشی طرحواره درمانی بر تحمل ابهام و تاب آوری مادران کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه بیش فعالی [دوره 20، شماره 1، 1401، صفحه 125-138]
اختلال وسواسی- اجباریمقایسه اثربخشی درمان شناختی- رفتاری مبتنی بر اینترنت و درمان متمرکز بر هیجان بر تحمل ابهام و حساسیت به تهدید در زنان متأهل مبتلا به اختلال وسواسی- اجباری [دوره 20، شماره 2، 1401، صفحه 77-89]
استومیبررسی اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر بهبود مشکلات مربوط به خواب و انزوای اجتماعی در بیماران دارای استومی کلینیک قائم شهر مشهد [دوره 20، شماره 2، 1401، صفحه 17-32]
اشتیاقویژگیهای روانسنجی پروفایل بهزیستی پرما: ابزاری چند مولفهای برای سنجش شکوفایی مولفهای برای سنجش شکوفایی [دوره 20، شماره 1، 1401، صفحه 151-164]
اضطراببررسی اثربخشی بازی درمانی تعاملی با مدل تراپلی بر اضطراب کودکان با آسیبهای دلبستگی (مطالعه موردی) [دوره 20، شماره 2، 1401، صفحه 189-205]
اضطراب اجتماعیتحلیل تمایز اختلالات شخصیتی خوشه B بر اساس نظریه ذهن، چشم انداز زمان، اضطراب اجتماعی و ترس از صمیمیت [دوره 20، شماره 2، 1401، صفحه 165-176]
اضطراب از کووید 19نقش میانجی ذهنآگاهی در رابطه بین احساس تنهایی و اضطراب کووید 19 در نوجوانان در زمان اپیدمی کووید [دوره 20، شماره 1، 1401، صفحه 89-102]
اضطراب امتحانرابطه راهبردهای مقابلهای و حمایت اجتماعی با اضطراب امتحان دانشآموزان در پاندمی کووید19: نقش واسطهای تابآوری تحصیلی [دوره 20، شماره 2، 1401، صفحه 149-163]
اضطراب سلامتاثربخشیآموزش برخط برنامه شفقت به خود بهوشیار بر اضطراب سلامت و انعطافپذیری روانشناختی در دوران شیوع بیماری کرونا [دوره 20، شماره 2، 1401، صفحه 135-147]
اعتیادپیشبینی تعهد زناشویی براساس طرحوارههای ناسازگار اولیه (حیطه جدایی/ طرد): نقش واسطهای تنظیم شناختی هیجان و اعتیاد به شبکههای اجتماعی مبتنی بر گوشی هوشمند [دوره 20، شماره 2، 1401، صفحه 33-48]
افسردگیاثربخشی درمان مبتنی بر شفقت بر نشانه های افسردگی، نشخوار فکری و شفقت به خود در مادران دارای کودک کم توان ذهنی خفیف [دوره 20، شماره 1، 1401، صفحه 45-57]
افکار خودآیند منفیتاثیر آموزش تابآوری روانشناختی بر افکار خودآیند منفی و راهبردهای مقابلة شناختی هیجان در دانشجویان [دوره 20، شماره 2، 1401، صفحه 121-133]
انتظارات پیامدپیشبینی خودجرحی بدون قصد خودکشی بر اساس در معرض قرارگرفتن، انتظارات پیامد و خودکارآمدی اجتنابی در دانشجویان دانشگاه گیلان [دوره 20، شماره 1، 1401، صفحه 75-87]
انداره اثرمحاسبه و توجیه حجم نمونه در پژوهش های علوم روانشناختی:باکاربرد نرم افزار G*Power [دوره 20، شماره 2، 1401، صفحه 221-234]
انزوای اجتماعیبررسی اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر بهبود مشکلات مربوط به خواب و انزوای اجتماعی در بیماران دارای استومی کلینیک قائم شهر مشهد [دوره 20، شماره 2، 1401، صفحه 17-32]
انعطافپذیری روانشناختیاثربخشیآموزش برخط برنامه شفقت به خود بهوشیار بر اضطراب سلامت و انعطافپذیری روانشناختی در دوران شیوع بیماری کرونا [دوره 20، شماره 2، 1401، صفحه 135-147]
ایمنسازی روانیتاثیر آموزش تابآوری روانشناختی بر افکار خودآیند منفی و راهبردهای مقابلة شناختی هیجان در دانشجویان [دوره 20، شماره 2، 1401، صفحه 121-133]
ب
بازی درمانی تعاملیبررسی اثربخشی بازی درمانی تعاملی با مدل تراپلی بر اضطراب کودکان با آسیبهای دلبستگی (مطالعه موردی) [دوره 20، شماره 2، 1401، صفحه 189-205]
بدنسازبهبود کیفیت خواب و خلق و خوی بدنسازان با ماساژدرمانی پس از تمرین ورزشی شدید [دوره 20، شماره 2، 1401، صفحه 177-187]
برنامه آموزش تابآوریتاثیر آموزش تابآوری روانشناختی بر افکار خودآیند منفی و راهبردهای مقابلة شناختی هیجان در دانشجویان [دوره 20، شماره 2، 1401، صفحه 121-133]
برنامه درمان شناختی-رفتاریاثربخشی درمان شناختی-رفتاری با و بدون نوروفیدبک، و نوروفیدبک بر درمان و ارتقای بهزیستی روانشناختی زنان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 20، شماره 1، 1401، صفحه 1-15]
بهزیستیویژگیهای روانسنجی پروفایل بهزیستی پرما: ابزاری چند مولفهای برای سنجش شکوفایی مولفهای برای سنجش شکوفایی [دوره 20، شماره 1، 1401، صفحه 151-164]
بهزیستی روانشناختیاثربخشی درمان شناختی-رفتاری با و بدون نوروفیدبک، و نوروفیدبک بر درمان و ارتقای بهزیستی روانشناختی زنان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 20، شماره 1، 1401، صفحه 1-15]
بهوشیاریاثربخشیآموزش برخط برنامه شفقت به خود بهوشیار بر اضطراب سلامت و انعطافپذیری روانشناختی در دوران شیوع بیماری کرونا [دوره 20، شماره 2، 1401، صفحه 135-147]
بیش فعالیاثربخشی طرحواره درمانی بر تحمل ابهام و تاب آوری مادران کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه بیش فعالی [دوره 20، شماره 1، 1401، صفحه 125-138]
پ
پرخاشگریاثربخشی درمان شناختی رفتاری متمرکز بر واحد پردازهای (MCBT) بر کاهش پرخاشگری و رفتارهای ضد اجتماعی نوجوانان بیشفعال [دوره 20، شماره 1، 1401، صفحه 17-29]
پروتکلگام های عملی طراحی بسته های درمانی، مداخله ای و آموزشی در پژوهش های روان شناختی: رویکرد نقشه نگاری مداخله [دوره 20، شماره 1، 1401، صفحه 177-197]
ت
تابآوریاثربخشی مواجهه درمانی مداوم بر تابآوری و نشانههای بالینی دختران آزار دیدهی جنسی مبتلا به اختلال استرس پس از آسیب [دوره 20، شماره 1، 1401، صفحه 59-73]
تابآوریاثربخشیآموزش قبل از ازدواج مبتنی بر عوامل خطرساز با رویکرد شناختی ـ رفتاری بر تابآوری و کیفیت زندگی زوجین نامزد [دوره 20، شماره 2، 1401، صفحه 1-15]
تاب آوریاثربخشی طرحواره درمانی بر تحمل ابهام و تاب آوری مادران کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه بیش فعالی [دوره 20، شماره 1، 1401، صفحه 125-138]
تابآوری تحصیلیرابطه راهبردهای مقابلهای و حمایت اجتماعی با اضطراب امتحان دانشآموزان در پاندمی کووید19: نقش واسطهای تابآوری تحصیلی [دوره 20، شماره 2، 1401، صفحه 149-163]
تحلیل توانمحاسبه و توجیه حجم نمونه در پژوهش های علوم روانشناختی:باکاربرد نرم افزار G*Power [دوره 20، شماره 2، 1401، صفحه 221-234]
تحلیل کانونیشناسایی رویاهای رایج و رابطه آنها با ابعاد نگرش نسبت به رویا در فرهنگ ایران [دوره 20، شماره 1، 1401، صفحه 115-124]
تحمل ابهاماثربخشی طرحواره درمانی بر تحمل ابهام و تاب آوری مادران کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه بیش فعالی [دوره 20، شماره 1، 1401، صفحه 125-138]
تحمل ابهاممقایسه اثربخشی درمان شناختی- رفتاری مبتنی بر اینترنت و درمان متمرکز بر هیجان بر تحمل ابهام و حساسیت به تهدید در زنان متأهل مبتلا به اختلال وسواسی- اجباری [دوره 20، شماره 2، 1401، صفحه 77-89]
تحمل پریشانیمدلیابی نقش میانجی سرسختی روانشناختی در رابطه علّی معنای زندگی و خوددلسوزی با تحمل پریشانی [دوره 20، شماره 2، 1401، صفحه 49-60]
تراپلیبررسی اثربخشی بازی درمانی تعاملی با مدل تراپلی بر اضطراب کودکان با آسیبهای دلبستگی (مطالعه موردی) [دوره 20، شماره 2، 1401، صفحه 189-205]
ترس از صمیمیتتحلیل تمایز اختلالات شخصیتی خوشه B بر اساس نظریه ذهن، چشم انداز زمان، اضطراب اجتماعی و ترس از صمیمیت [دوره 20، شماره 2، 1401، صفحه 165-176]
تعارض بین فردیویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس ناسازواری در روابط عاشقانه [دوره 20، شماره 2، 1401، صفحه 207-220]
تعهد زناشوییپیشبینی تعهد زناشویی براساس طرحوارههای ناسازگار اولیه (حیطه جدایی/ طرد): نقش واسطهای تنظیم شناختی هیجان و اعتیاد به شبکههای اجتماعی مبتنی بر گوشی هوشمند [دوره 20، شماره 2، 1401، صفحه 33-48]
تمرینات ورزشی شدیدبهبود کیفیت خواب و خلق و خوی بدنسازان با ماساژدرمانی پس از تمرین ورزشی شدید [دوره 20، شماره 2، 1401، صفحه 177-187]
تنظیم هیجانپیشبینی تعهد زناشویی براساس طرحوارههای ناسازگار اولیه (حیطه جدایی/ طرد): نقش واسطهای تنظیم شناختی هیجان و اعتیاد به شبکههای اجتماعی مبتنی بر گوشی هوشمند [دوره 20، شماره 2، 1401، صفحه 33-48]
چ
چشم انداز زمانتحلیل تمایز اختلالات شخصیتی خوشه B بر اساس نظریه ذهن، چشم انداز زمان، اضطراب اجتماعی و ترس از صمیمیت [دوره 20، شماره 2، 1401، صفحه 165-176]
ح
حجم نمونهمحاسبه و توجیه حجم نمونه در پژوهش های علوم روانشناختی:باکاربرد نرم افزار G*Power [دوره 20، شماره 2، 1401، صفحه 221-234]
حساسیت به تهدیدمقایسه اثربخشی درمان شناختی- رفتاری مبتنی بر اینترنت و درمان متمرکز بر هیجان بر تحمل ابهام و حساسیت به تهدید در زنان متأهل مبتلا به اختلال وسواسی- اجباری [دوره 20، شماره 2، 1401، صفحه 77-89]
حمایت اجتماعیرابطه راهبردهای مقابلهای و حمایت اجتماعی با اضطراب امتحان دانشآموزان در پاندمی کووید19: نقش واسطهای تابآوری تحصیلی [دوره 20، شماره 2، 1401، صفحه 149-163]
خ
خلقوخوبهبود کیفیت خواب و خلق و خوی بدنسازان با ماساژدرمانی پس از تمرین ورزشی شدید [دوره 20، شماره 2، 1401، صفحه 177-187]
خودجرحیپیشبینی خودجرحی بدون قصد خودکشی بر اساس در معرض قرارگرفتن، انتظارات پیامد و خودکارآمدی اجتنابی در دانشجویان دانشگاه گیلان [دوره 20، شماره 1، 1401، صفحه 75-87]
خوددلسوزیمدلیابی نقش میانجی سرسختی روانشناختی در رابطه علّی معنای زندگی و خوددلسوزی با تحمل پریشانی [دوره 20، شماره 2، 1401، صفحه 49-60]
خودکارآمدی اجتنابیپیشبینی خودجرحی بدون قصد خودکشی بر اساس در معرض قرارگرفتن، انتظارات پیامد و خودکارآمدی اجتنابی در دانشجویان دانشگاه گیلان [دوره 20، شماره 1، 1401، صفحه 75-87]
خودکارآمدی جنسیمقایسه اثربخشی درمان پذیرش و تعهد و درمان عقلانی هیجانی بر اجتناب، رضایت زناشویی، مهارت های ارتباطی و خودکارآمدی جنسی زوجین [دوره 20، شماره 2، 1401، صفحه 61-75]
خودکنترلیاثر القای شرم و گناه بر عملکرد خودکنترلی در تکلیف در دانشجویان دانشگاه شیراز [دوره 20، شماره 1، 1401، صفحه 139-150]
د
دانشجومقایسه ویژگی های شخصیتی و نحوه نگرش به انتخاب همسر در دانشجویان متأهل دارای رابطه و فاقد رابطه قبل از ازدواج [دوره 20، شماره 1، 1401، صفحه 31-44]
درمان پذیرش و تعهدمقایسه اثربخشی درمان پذیرش و تعهد و درمان عقلانی هیجانی بر اجتناب، رضایت زناشویی، مهارت های ارتباطی و خودکارآمدی جنسی زوجین [دوره 20، شماره 2، 1401، صفحه 61-75]
درمان شناختی- رفتاری مبتنی بر اینترنتمقایسه اثربخشی درمان شناختی- رفتاری مبتنی بر اینترنت و درمان متمرکز بر هیجان بر تحمل ابهام و حساسیت به تهدید در زنان متأهل مبتلا به اختلال وسواسی- اجباری [دوره 20، شماره 2، 1401، صفحه 77-89]
درمان شناختی رفتاری واحد پردازهایاثربخشی درمان شناختی رفتاری متمرکز بر واحد پردازهای (MCBT) بر کاهش پرخاشگری و رفتارهای ضد اجتماعی نوجوانان بیشفعال [دوره 20، شماره 1، 1401، صفحه 17-29]
درمان عقلانی هیجانیمقایسه اثربخشی درمان پذیرش و تعهد و درمان عقلانی هیجانی بر اجتناب، رضایت زناشویی، مهارت های ارتباطی و خودکارآمدی جنسی زوجین [دوره 20، شماره 2، 1401، صفحه 61-75]
درمان مبتنی بر پذیرش و تعهدبررسی اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر بهبود مشکلات مربوط به خواب و انزوای اجتماعی در بیماران دارای استومی کلینیک قائم شهر مشهد [دوره 20، شماره 2، 1401، صفحه 17-32]
درمان مبتنی بر شفقتاثربخشی درمان مبتنی بر شفقت بر نشانه های افسردگی، نشخوار فکری و شفقت به خود در مادران دارای کودک کم توان ذهنی خفیف [دوره 20، شماره 1، 1401، صفحه 45-57]
درمان متمرکز بر هیجانمقایسه اثربخشی درمان شناختی- رفتاری مبتنی بر اینترنت و درمان متمرکز بر هیجان بر تحمل ابهام و حساسیت به تهدید در زنان متأهل مبتلا به اختلال وسواسی- اجباری [دوره 20، شماره 2، 1401، صفحه 77-89]
در معرض قرارگرفتنپیشبینی خودجرحی بدون قصد خودکشی بر اساس در معرض قرارگرفتن، انتظارات پیامد و خودکارآمدی اجتنابی در دانشجویان دانشگاه گیلان [دوره 20، شماره 1، 1401، صفحه 75-87]
دستاوردویژگیهای روانسنجی پروفایل بهزیستی پرما: ابزاری چند مولفهای برای سنجش شکوفایی مولفهای برای سنجش شکوفایی [دوره 20، شماره 1، 1401، صفحه 151-164]
ذ
ذهن آگاهینقش میانجی ذهنآگاهی در رابطه بین احساس تنهایی و اضطراب کووید 19 در نوجوانان در زمان اپیدمی کووید [دوره 20، شماره 1، 1401، صفحه 89-102]
رابطه عاطفیویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس ناسازواری در روابط عاشقانه [دوره 20، شماره 2، 1401، صفحه 207-220]
رابطه قبل از ازدواجمقایسه ویژگی های شخصیتی و نحوه نگرش به انتخاب همسر در دانشجویان متأهل دارای رابطه و فاقد رابطه قبل از ازدواج [دوره 20، شماره 1، 1401، صفحه 31-44]
راهبردهای مقابلة شناختی هیجانتاثیر آموزش تابآوری روانشناختی بر افکار خودآیند منفی و راهبردهای مقابلة شناختی هیجان در دانشجویان [دوره 20، شماره 2، 1401، صفحه 121-133]
راهبرد های مقابلهایرابطه راهبردهای مقابلهای و حمایت اجتماعی با اضطراب امتحان دانشآموزان در پاندمی کووید19: نقش واسطهای تابآوری تحصیلی [دوره 20، شماره 2، 1401، صفحه 149-163]
رضامندی از رابطهویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس ناسازواری در روابط عاشقانه [دوره 20، شماره 2، 1401، صفحه 207-220]
رضایت زناشوییمقایسه اثربخشی درمان پذیرش و تعهد و درمان عقلانی هیجانی بر اجتناب، رضایت زناشویی، مهارت های ارتباطی و خودکارآمدی جنسی زوجین [دوره 20، شماره 2، 1401، صفحه 61-75]
رفتارهای ضداجتماعیاثربخشی درمان شناختی رفتاری متمرکز بر واحد پردازهای (MCBT) بر کاهش پرخاشگری و رفتارهای ضد اجتماعی نوجوانان بیشفعال [دوره 20، شماره 1، 1401، صفحه 17-29]
روابطویژگیهای روانسنجی پروفایل بهزیستی پرما: ابزاری چند مولفهای برای سنجش شکوفایی مولفهای برای سنجش شکوفایی [دوره 20، شماره 1، 1401، صفحه 151-164]
روانشناختیگام های عملی طراحی بسته های درمانی، مداخله ای و آموزشی در پژوهش های روان شناختی: رویکرد نقشه نگاری مداخله [دوره 20، شماره 1، 1401، صفحه 177-197]
روانشناسیمحاسبه و توجیه حجم نمونه در پژوهش های علوم روانشناختی:باکاربرد نرم افزار G*Power [دوره 20، شماره 2، 1401، صفحه 221-234]
رویاهای رایجشناسایی رویاهای رایج و رابطه آنها با ابعاد نگرش نسبت به رویا در فرهنگ ایران [دوره 20، شماره 1، 1401، صفحه 115-124]
رویکرد شناختی – رفتاریاثربخشیآموزش قبل از ازدواج مبتنی بر عوامل خطرساز با رویکرد شناختی ـ رفتاری بر تابآوری و کیفیت زندگی زوجین نامزد [دوره 20، شماره 2، 1401، صفحه 1-15]
ز
زوجویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس ناسازواری در روابط عاشقانه [دوره 20، شماره 2، 1401، صفحه 207-220]
س
سرسختی روانشناختیمدلیابی نقش میانجی سرسختی روانشناختی در رابطه علّی معنای زندگی و خوددلسوزی با تحمل پریشانی [دوره 20، شماره 2، 1401، صفحه 49-60]
سیستمهای مغزی رفتاری پیشبینی نشانههای اختلال اضطراب فراگیر بر اساس فرانگرانی، اجتناب تجربهای و سیستمهای مغزی-رفتاری BIS/BAS [دوره 20، شماره 2، 1401، صفحه 91-104]
ش
شرماثر القای شرم و گناه بر عملکرد خودکنترلی در تکلیف در دانشجویان دانشگاه شیراز [دوره 20، شماره 1، 1401، صفحه 139-150]
شفقت به خوداثربخشیآموزش برخط برنامه شفقت به خود بهوشیار بر اضطراب سلامت و انعطافپذیری روانشناختی در دوران شیوع بیماری کرونا [دوره 20، شماره 2، 1401، صفحه 135-147]
ط
طرحواره درمانیاثربخشی طرحواره درمانی بر تحمل ابهام و تاب آوری مادران کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه بیش فعالی [دوره 20، شماره 1، 1401، صفحه 125-138]
طرحوارههاپیشبینی تعهد زناشویی براساس طرحوارههای ناسازگار اولیه (حیطه جدایی/ طرد): نقش واسطهای تنظیم شناختی هیجان و اعتیاد به شبکههای اجتماعی مبتنی بر گوشی هوشمند [دوره 20، شماره 2، 1401، صفحه 33-48]
عوامل خطرسازاثربخشیآموزش قبل از ازدواج مبتنی بر عوامل خطرساز با رویکرد شناختی ـ رفتاری بر تابآوری و کیفیت زندگی زوجین نامزد [دوره 20، شماره 2، 1401، صفحه 1-15]
ف
فرانگرانیپیشبینی نشانههای اختلال اضطراب فراگیر بر اساس فرانگرانی، اجتناب تجربهای و سیستمهای مغزی-رفتاری BIS/BAS [دوره 20، شماره 2، 1401، صفحه 91-104]
ک
کرونا ویروساثربخشیآموزش برخط برنامه شفقت به خود بهوشیار بر اضطراب سلامت و انعطافپذیری روانشناختی در دوران شیوع بیماری کرونا [دوره 20، شماره 2، 1401، صفحه 135-147]
کمتوان ذهنی خفیفاثربخشی درمان مبتنی بر شفقت بر نشانه های افسردگی، نشخوار فکری و شفقت به خود در مادران دارای کودک کم توان ذهنی خفیف [دوره 20، شماره 1، 1401، صفحه 45-57]
کووید 19رابطه راهبردهای مقابلهای و حمایت اجتماعی با اضطراب امتحان دانشآموزان در پاندمی کووید19: نقش واسطهای تابآوری تحصیلی [دوره 20، شماره 2، 1401، صفحه 149-163]
کیفیت خواببهبود کیفیت خواب و خلق و خوی بدنسازان با ماساژدرمانی پس از تمرین ورزشی شدید [دوره 20، شماره 2، 1401، صفحه 177-187]
کیفیت رابطهویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس ناسازواری در روابط عاشقانه [دوره 20، شماره 2، 1401، صفحه 207-220]
کیفیت زندگیاثربخشی آموزش روانی خانواده بر کیفیت زندگی مراقبین اصلی بیماران مبتلا به اختلالات روانپریشی [دوره 20، شماره 1، 1401، صفحه 103-113]
کیفیت زندگیاثربخشیآموزش قبل از ازدواج مبتنی بر عوامل خطرساز با رویکرد شناختی ـ رفتاری بر تابآوری و کیفیت زندگی زوجین نامزد [دوره 20، شماره 2، 1401، صفحه 1-15]
گ
گناهاثر القای شرم و گناه بر عملکرد خودکنترلی در تکلیف در دانشجویان دانشگاه شیراز [دوره 20، شماره 1، 1401، صفحه 139-150]
م
ماساژبهبود کیفیت خواب و خلق و خوی بدنسازان با ماساژدرمانی پس از تمرین ورزشی شدید [دوره 20، شماره 2، 1401، صفحه 177-187]
مداخلهگام های عملی طراحی بسته های درمانی، مداخله ای و آموزشی در پژوهش های روان شناختی: رویکرد نقشه نگاری مداخله [دوره 20، شماره 1، 1401، صفحه 177-197]
مدل میانجینقش میانجی ذهنآگاهی در رابطه بین احساس تنهایی و اضطراب کووید 19 در نوجوانان در زمان اپیدمی کووید [دوره 20، شماره 1، 1401، صفحه 89-102]
مشکلات مربوط به خواببررسی اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر بهبود مشکلات مربوط به خواب و انزوای اجتماعی در بیماران دارای استومی کلینیک قائم شهر مشهد [دوره 20، شماره 2، 1401، صفحه 17-32]
معناویژگیهای روانسنجی پروفایل بهزیستی پرما: ابزاری چند مولفهای برای سنجش شکوفایی مولفهای برای سنجش شکوفایی [دوره 20، شماره 1، 1401، صفحه 151-164]
معنای زندگیمدلیابی نقش میانجی سرسختی روانشناختی در رابطه علّی معنای زندگی و خوددلسوزی با تحمل پریشانی [دوره 20، شماره 2، 1401، صفحه 49-60]
مهارت های ارتباطیمقایسه اثربخشی درمان پذیرش و تعهد و درمان عقلانی هیجانی بر اجتناب، رضایت زناشویی، مهارت های ارتباطی و خودکارآمدی جنسی زوجین [دوره 20، شماره 2، 1401، صفحه 61-75]
مواجهه درمانی مداوماثربخشی مواجهه درمانی مداوم بر تابآوری و نشانههای بالینی دختران آزار دیدهی جنسی مبتلا به اختلال استرس پس از آسیب [دوره 20، شماره 1، 1401، صفحه 59-73]
ن
نرم افزارمحاسبه و توجیه حجم نمونه در پژوهش های علوم روانشناختی:باکاربرد نرم افزار G*Power [دوره 20، شماره 2، 1401، صفحه 221-234]
نشخوار فکریاثربخشی درمان مبتنی بر شفقت بر نشانه های افسردگی، نشخوار فکری و شفقت به خود در مادران دارای کودک کم توان ذهنی خفیف [دوره 20، شماره 1، 1401، صفحه 45-57]
نظریه ذهنتحلیل تمایز اختلالات شخصیتی خوشه B بر اساس نظریه ذهن، چشم انداز زمان، اضطراب اجتماعی و ترس از صمیمیت [دوره 20، شماره 2، 1401، صفحه 165-176]
نقشهنگاریگام های عملی طراحی بسته های درمانی، مداخله ای و آموزشی در پژوهش های روان شناختی: رویکرد نقشه نگاری مداخله [دوره 20، شماره 1، 1401، صفحه 177-197]
نگرش به انتخاب همسرمقایسه ویژگی های شخصیتی و نحوه نگرش به انتخاب همسر در دانشجویان متأهل دارای رابطه و فاقد رابطه قبل از ازدواج [دوره 20، شماره 1، 1401، صفحه 31-44]
نگرش نسبت به رویاشناسایی رویاهای رایج و رابطه آنها با ابعاد نگرش نسبت به رویا در فرهنگ ایران [دوره 20، شماره 1، 1401، صفحه 115-124]
نوجواننقش میانجی ذهنآگاهی در رابطه بین احساس تنهایی و اضطراب کووید 19 در نوجوانان در زمان اپیدمی کووید [دوره 20، شماره 1، 1401، صفحه 89-102]
نوجوانان بیشفعالاثربخشی درمان شناختی رفتاری متمرکز بر واحد پردازهای (MCBT) بر کاهش پرخاشگری و رفتارهای ضد اجتماعی نوجوانان بیشفعال [دوره 20، شماره 1، 1401، صفحه 17-29]
نوروفیدبکاثربخشی درمان شناختی-رفتاری با و بدون نوروفیدبک، و نوروفیدبک بر درمان و ارتقای بهزیستی روانشناختی زنان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 20، شماره 1، 1401، صفحه 1-15]
و
ویژگیهای شخصیتمقایسه ویژگی های شخصیتی و نحوه نگرش به انتخاب همسر در دانشجویان متأهل دارای رابطه و فاقد رابطه قبل از ازدواج [دوره 20، شماره 1، 1401، صفحه 31-44]
ه
هیجانات مثبتویژگیهای روانسنجی پروفایل بهزیستی پرما: ابزاری چند مولفهای برای سنجش شکوفایی مولفهای برای سنجش شکوفایی [دوره 20، شماره 1، 1401، صفحه 151-164]
هیجان خودآگاهاثر القای شرم و گناه بر عملکرد خودکنترلی در تکلیف در دانشجویان دانشگاه شیراز [دوره 20، شماره 1، 1401، صفحه 139-150]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد