آشفتگی شخصیرابطه خودتفسیری و آشفتگی شخصی با همدلی [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 117-128]
ا
اجتنابشناختینقش ویژگیهای شخصیتی، ناگویی هیجانی و اجتنابشناختی در پیشبینی عاطفه مثبت و منفی [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 43-56]
اختلال استرس حادنقش طرحوارههای ناسازگار اولیه ناشی از خیانت همسر در بروز اختلال استرس حاد پس از افشای خیانت [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 59-72]
اختلال اضطراب فراگیرتجربة زیسته فرزندان افراد دارای اختلال اضطراب فراگیر: یک بررسی کیفی [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 139-148]
اختلال شخصیت خودشیفتگیمقایسة علائم اختلال وسواسی جبری و اعتیاد به اینترنت در افراد دارای علائم اختلال شخصیت خودشیفتگی و افراد عادی [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 27-38]
اختلال وسواسی جبریمقایسة علائم اختلال وسواسی جبری و اعتیاد به اینترنت در افراد دارای علائم اختلال شخصیت خودشیفتگی و افراد عادی [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 27-38]
اضطرابپیشبینی کیفیت زندگی پرستاران بر اساس اضطراب کرونا و انعطافپذیری شناختی [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 171-180]
اضطراباثربخشی پارادوکس درمانی بر نشخوار خشم افراد مبتلا به اضطراب ناشی از بیماری کرونا [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 105-116]
اضطراب کروناپیشبینی اضطراب کرونا بر اساس جهتگیری زندگی و انعطافپذیری شناختی در بین بانوان شهرستان بانه در سال 1400 [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 85-94]
افشای خیانتنقش طرحوارههای ناسازگار اولیه ناشی از خیانت همسر در بروز اختلال استرس حاد پس از افشای خیانت [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 59-72]
افکار خودکشیمدلیابی افکار خودکشی بر اساس طرحوارههای ناسازگار اولیه با نقش میانجی تنظیم هیجانی در بزرگسالان با سابقه ناملایمات کودکی (جسمی و جنسی) [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 95-102]
انعطافپذیری روانشناختیبررسی اثر درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد- شفقتمحور بر انعطافپذیری روانشناختی و خودکارآمدی زنان مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 73-84]
انعطافپذیریشناختیرابطة بین انعطافپذیریشناختی و شفقت به خود باکیفیت خواب: نقش میانجی تنظیم هیجان [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 87-104]
انعطافپذیری شناختیپیشبینی اضطراب کرونا بر اساس جهتگیری زندگی و انعطافپذیری شناختی در بین بانوان شهرستان بانه در سال 1400 [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 85-94]
انعطافپذیری شناختیبرازش مدل ساختاری رابطه بین سبکهای دلبستگی و طرحوارههای هیجانی با توجه به متغیرهای میانجی نظمجویی هیجانی و انعطافپذیری شناختی با رغبت به ازدواج [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 57-72]
انعطافپذیری شناختیپیشبینی کیفیت زندگی پرستاران بر اساس اضطراب کرونا و انعطافپذیری شناختی [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 171-180]
ب
بهزیستی روانشناختیطراحی و اعتباریابی الگوی ارتقاءِ بهزیستی سالمندان بر مبنای تجارب زیسته و بررسی اثربخشی آن بر بهزیستی روانشناختی سالمندان [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 165-192]
بیماری کرونااثربخشی پارادوکس درمانی بر نشخوار خشم افراد مبتلا به اضطراب ناشی از بیماری کرونا [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 105-116]
بی نظمی خلقی اخلالگرانهاعتباریابی و رواسازی شاخص واکنش پذیری عاطفی (ارزیابی تحریکپذیری توسط درمانگر) [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 149-164]
پ
پارادوکس درمانیاثربخشی پارادوکس درمانی بر نشخوار خشم افراد مبتلا به اضطراب ناشی از بیماری کرونا [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 105-116]
پرستارپیشبینی کیفیت زندگی پرستاران بر اساس اضطراب کرونا و انعطافپذیری شناختی [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 171-180]
پریشانی روانشناختیاثربخشی آموزش تابآوری ادغامشده با شفقت به خود بر خودگویی و پریشانی روانشناختی در مادران دانشآموزان کمتوان ذهنی [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 19-32]
ت
تابآوریاثربخشی آموزش تابآوری ادغامشده با شفقت به خود بر خودگویی و پریشانی روانشناختی در مادران دانشآموزان کمتوان ذهنی [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 19-32]
تجارب زیستهطراحی و اعتباریابی الگوی ارتقاءِ بهزیستی سالمندان بر مبنای تجارب زیسته و بررسی اثربخشی آن بر بهزیستی روانشناختی سالمندان [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 165-192]
تجربة زیستهتجربة زیسته دختران از سوءاستفاده جنسی در دوران کودکی: مطالعة کیفی [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 49-58]
تجربه زیستهتجربة زیسته فرزندان افراد دارای اختلال اضطراب فراگیر: یک بررسی کیفی [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 139-148]
تحریک پذیریاعتباریابی و رواسازی شاخص واکنش پذیری عاطفی (ارزیابی تحریکپذیری توسط درمانگر) [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 149-164]
ترومای کودکیمدلیابی افکار خودکشی بر اساس طرحوارههای ناسازگار اولیه با نقش میانجی تنظیم هیجانی در بزرگسالان با سابقه ناملایمات کودکی (جسمی و جنسی) [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 95-102]
تنظیم شناختی هیجاننقش میانجی تنظیم شناختی هیجان در رابطه بین صفات شخصیت مرزی و خودزنیهای غیرخودکشی دانشجویان [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 33-42]
تنظیم هیجانتفاوت خودشناسی انسجامی، شفقت خود و تنظیم هیجان افراد مبتلا به کووید-19 بر اساس سطوح وضوح خودپنداره [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 131-142]
تنظیم هیجانارزیابی مقدماتی بسته آموزشی فراتشخیصی مبتنی بر مدل طرحواره درمانی، خودشفقتی و تنظیم هیجان در رفتارهای مرتبط با سلامت قلب [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]
تنظیم هیجانرابطة بین انعطافپذیریشناختی و شفقت به خود باکیفیت خواب: نقش میانجی تنظیم هیجان [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 87-104]
تنظیم هیجانرابطه بین قربانی شدن قلدری سایبری با خودزنی غیرخودکشی و رفتارهای خودکشی نوجوانان: نقش میانجی تنظیم هیجان [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 129-138]
تنظیم هیجانیمدلیابی افکار خودکشی بر اساس طرحوارههای ناسازگار اولیه با نقش میانجی تنظیم هیجانی در بزرگسالان با سابقه ناملایمات کودکی (جسمی و جنسی) [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 95-102]
تیزهوشیتحلیل روانسنجی نسخة کوتاه سیاهة غربالگری رفتارهای خودآسیبزنی در نوجوانان تیزهوش [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 193-204]
ج
جهتگیری زندگیپیشبینی اضطراب کرونا بر اساس جهتگیری زندگی و انعطافپذیری شناختی در بین بانوان شهرستان بانه در سال 1400 [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 85-94]
ح
حساسیت اضطرابینقش صفات شخصیت در پیش بینی سندرم رودة تحریکپذیر با واسطه گری حساسیت اضطرابی [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 73-86]
خ
خلقوخواعتباریابی و رواسازی شاخص واکنش پذیری عاطفی (ارزیابی تحریکپذیری توسط درمانگر) [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 149-164]
خودپندارهتدوین و آزمون مدل علی عزتنفس نوجوانان بر اساس رابطه والد-فرزند و نیازهای بنیادین روانشناختی: با میانجیگری خودپنداره [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 103-120]
خودتفسیری مستقلرابطه خودتفسیری و آشفتگی شخصی با همدلی [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 117-128]
خودتفسیری وابستهرابطه خودتفسیری و آشفتگی شخصی با همدلی [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 117-128]
خودتنظیمی هیجاناثربخشی درمان شناختی- رفتاری متمرکز بر واحد پردازهای ( MCBT) بر خودتنظیمی هیجان و نگرشهای ناکارآمد ارزشیابی خود [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 143-154]
خودزنیرابطه بین قربانی شدن قلدری سایبری با خودزنی غیرخودکشی و رفتارهای خودکشی نوجوانان: نقش میانجی تنظیم هیجان [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 129-138]
خودزنیهای غیرخودکشینقش میانجی تنظیم شناختی هیجان در رابطه بین صفات شخصیت مرزی و خودزنیهای غیرخودکشی دانشجویان [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 33-42]
خودشفقتیارزیابی مقدماتی بسته آموزشی فراتشخیصی مبتنی بر مدل طرحواره درمانی، خودشفقتی و تنظیم هیجان در رفتارهای مرتبط با سلامت قلب [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]
خودشناسی انسجامیتفاوت خودشناسی انسجامی، شفقت خود و تنظیم هیجان افراد مبتلا به کووید-19 بر اساس سطوح وضوح خودپنداره [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 131-142]
خودکارآمدیبررسی اثر درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد- شفقتمحور بر انعطافپذیری روانشناختی و خودکارآمدی زنان مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 73-84]
خودگوییاثربخشی آموزش تابآوری ادغامشده با شفقت به خود بر خودگویی و پریشانی روانشناختی در مادران دانشآموزان کمتوان ذهنی [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 19-32]
خیانت زناشویینقش طرحوارههای ناسازگار اولیه ناشی از خیانت همسر در بروز اختلال استرس حاد پس از افشای خیانت [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 59-72]
د
دخترانتجربة زیسته دختران از سوءاستفاده جنسی در دوران کودکی: مطالعة کیفی [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 49-58]
درمان شناختی- رفتاری واحد پردازهایاثربخشی درمان شناختی- رفتاری متمرکز بر واحد پردازهای ( MCBT) بر خودتنظیمی هیجان و نگرشهای ناکارآمد ارزشیابی خود [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 143-154]
درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد شفقتمحوربررسی اثر درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد- شفقتمحور بر انعطافپذیری روانشناختی و خودکارآمدی زنان مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 73-84]
دلبستگی اجتنابیپیشبینی نیرومندی من و ویژگیهای آن بر اساس سبکهای دلبستگی [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 13-26]
دلبستگی اضطرابیپیشبینی نیرومندی من و ویژگیهای آن بر اساس سبکهای دلبستگی [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 13-26]
دلبستگی ایمنپیشبینی نیرومندی من و ویژگیهای آن بر اساس سبکهای دلبستگی [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 13-26]
دیابت نوع 2مقایسه اثربخشی آموزش روانشناسی مثبتنگر و مصاحبه انگیزشی بر سبک زندگی و سرمایه روانشناختی در افراد مبتلا به دیابت نوع 2 [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 155-170]
ذ
ذهنآگاهیاثربخشی گروهدرمانی کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی بر بهبود مؤلفههای ذهنآگاهی مادران دارای فرزند مبتلا به اختلال اوتیسم [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 121-130]
ر
رابطه والد-فرزندتدوین و آزمون مدل علی عزتنفس نوجوانان بر اساس رابطه والد-فرزند و نیازهای بنیادین روانشناختی: با میانجیگری خودپنداره [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 103-120]
رغبت به ازدواجبرازش مدل ساختاری رابطه بین سبکهای دلبستگی و طرحوارههای هیجانی با توجه به متغیرهای میانجی نظمجویی هیجانی و انعطافپذیری شناختی با رغبت به ازدواج [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 57-72]
رفتارهای خودآسیبزای تعمدیتحلیل روانسنجی نسخة کوتاه سیاهة غربالگری رفتارهای خودآسیبزنی در نوجوانان تیزهوش [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 193-204]
رفتارهای مرتبط با سلامت قلبارزیابی مقدماتی بسته آموزشی فراتشخیصی مبتنی بر مدل طرحواره درمانی، خودشفقتی و تنظیم هیجان در رفتارهای مرتبط با سلامت قلب [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]
روابط فرا زناشوییاثربخشی مشاورة سیستمی بوئن بر قلدری و فرصتهای رفتاری در خانوادههای آسیبدیده از روابط فرا زناشویی [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 39-48]
روانشناسی مثبتنگرمقایسه اثربخشی آموزش روانشناسی مثبتنگر و مصاحبه انگیزشی بر سبک زندگی و سرمایه روانشناختی در افراد مبتلا به دیابت نوع 2 [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 155-170]
س
سالمندیطراحی و اعتباریابی الگوی ارتقاءِ بهزیستی سالمندان بر مبنای تجارب زیسته و بررسی اثربخشی آن بر بهزیستی روانشناختی سالمندان [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 165-192]
سبک زندگیمقایسه اثربخشی آموزش روانشناسی مثبتنگر و مصاحبه انگیزشی بر سبک زندگی و سرمایه روانشناختی در افراد مبتلا به دیابت نوع 2 [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 155-170]
سبکهای دلبستگیبرازش مدل ساختاری رابطه بین سبکهای دلبستگی و طرحوارههای هیجانی با توجه به متغیرهای میانجی نظمجویی هیجانی و انعطافپذیری شناختی با رغبت به ازدواج [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 57-72]
سبکهای دلبستگیپیشبینی نیرومندی من و ویژگیهای آن بر اساس سبکهای دلبستگی [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 13-26]
سرمایه روانشناختیمقایسه اثربخشی آموزش روانشناسی مثبتنگر و مصاحبه انگیزشی بر سبک زندگی و سرمایه روانشناختی در افراد مبتلا به دیابت نوع 2 [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 155-170]
سرمایههای روانشناختیاثربخشی درمان شناختی ـ رفتاری بر سرمایه های روانشناختی و سلامت روان مادران کودکان ناتوان ذهنی [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 1-12]
سلامت رواناثربخشی درمان شناختی ـ رفتاری بر سرمایه های روانشناختی و سلامت روان مادران کودکان ناتوان ذهنی [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 1-12]
سندرم رودة تحریکپذیرنقش صفات شخصیت در پیش بینی سندرم رودة تحریکپذیر با واسطه گری حساسیت اضطرابی [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 73-86]
سوءاستفاده جنسیتجربة زیسته دختران از سوءاستفاده جنسی در دوران کودکی: مطالعة کیفی [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 49-58]
ش
شخصیت مرزینقش میانجی تنظیم شناختی هیجان در رابطه بین صفات شخصیت مرزی و خودزنیهای غیرخودکشی دانشجویان [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 33-42]
شفقت به خوداثربخشی آموزش تابآوری ادغامشده با شفقت به خود بر خودگویی و پریشانی روانشناختی در مادران دانشآموزان کمتوان ذهنی [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 19-32]
شفقت به خودرابطة بین انعطافپذیریشناختی و شفقت به خود باکیفیت خواب: نقش میانجی تنظیم هیجان [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 87-104]
شفقت خودتفاوت خودشناسی انسجامی، شفقت خود و تنظیم هیجان افراد مبتلا به کووید-19 بر اساس سطوح وضوح خودپنداره [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 131-142]
شناخت درمانی رفتاریاثربخشی درمان شناختی ـ رفتاری بر سرمایه های روانشناختی و سلامت روان مادران کودکان ناتوان ذهنی [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 1-12]
ص
صفات شخصیتینقش صفات شخصیت در پیش بینی سندرم رودة تحریکپذیر با واسطه گری حساسیت اضطرابی [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 73-86]
ط
طرح کمیفرا ترکیب و فرا تحلیل درعمل همراه با کاربست R [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 205-221]
طرح کیفیفرا ترکیب و فرا تحلیل درعمل همراه با کاربست R [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 205-221]
طرحوارههای ناسازگارمدلیابی افکار خودکشی بر اساس طرحوارههای ناسازگار اولیه با نقش میانجی تنظیم هیجانی در بزرگسالان با سابقه ناملایمات کودکی (جسمی و جنسی) [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 95-102]
طرحوارههای ناسازگار اولیهارزیابی مقدماتی بسته آموزشی فراتشخیصی مبتنی بر مدل طرحواره درمانی، خودشفقتی و تنظیم هیجان در رفتارهای مرتبط با سلامت قلب [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]
طرحوارههای ناسازگار اولیهنقش طرحوارههای ناسازگار اولیه ناشی از خیانت همسر در بروز اختلال استرس حاد پس از افشای خیانت [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 59-72]
طرحوارههای هیجانیبرازش مدل ساختاری رابطه بین سبکهای دلبستگی و طرحوارههای هیجانی با توجه به متغیرهای میانجی نظمجویی هیجانی و انعطافپذیری شناختی با رغبت به ازدواج [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 57-72]
ع
عاطفه مثبت و منفینقش ویژگیهای شخصیتی، ناگویی هیجانی و اجتنابشناختی در پیشبینی عاطفه مثبت و منفی [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 43-56]
عزتنفستدوین و آزمون مدل علی عزتنفس نوجوانان بر اساس رابطه والد-فرزند و نیازهای بنیادین روانشناختی: با میانجیگری خودپنداره [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 103-120]
علوم روانشناختیفرا ترکیب و فرا تحلیل درعمل همراه با کاربست R [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 205-221]
ف
فرا تحلیلفرا ترکیب و فرا تحلیل درعمل همراه با کاربست R [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 205-221]
فرا ترکیبفرا ترکیب و فرا تحلیل درعمل همراه با کاربست R [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 205-221]
فرزندانتجربة زیسته فرزندان افراد دارای اختلال اضطراب فراگیر: یک بررسی کیفی [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 139-148]
فرصتهای رفتاریاثربخشی مشاورة سیستمی بوئن بر قلدری و فرصتهای رفتاری در خانوادههای آسیبدیده از روابط فرا زناشویی [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 39-48]
ق
قربانی شدن قلدری سایبریرابطه بین قربانی شدن قلدری سایبری با خودزنی غیرخودکشی و رفتارهای خودکشی نوجوانان: نقش میانجی تنظیم هیجان [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 129-138]
قلدریاثربخشی مشاورة سیستمی بوئن بر قلدری و فرصتهای رفتاری در خانوادههای آسیبدیده از روابط فرا زناشویی [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 39-48]
ک
کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهیاثربخشی گروهدرمانی کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی بر بهبود مؤلفههای ذهنآگاهی مادران دارای فرزند مبتلا به اختلال اوتیسم [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 121-130]
کمتوان ذهنیاثربخشی آموزش تابآوری ادغامشده با شفقت به خود بر خودگویی و پریشانی روانشناختی در مادران دانشآموزان کمتوان ذهنی [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 19-32]
کودکانتجربة زیسته دختران از سوءاستفاده جنسی در دوران کودکی: مطالعة کیفی [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 49-58]
کووید-19تفاوت خودشناسی انسجامی، شفقت خود و تنظیم هیجان افراد مبتلا به کووید-19 بر اساس سطوح وضوح خودپنداره [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 131-142]
کیفیتجربة زیسته فرزندان افراد دارای اختلال اضطراب فراگیر: یک بررسی کیفی [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 139-148]
کیفیت خوابرابطة بین انعطافپذیریشناختی و شفقت به خود باکیفیت خواب: نقش میانجی تنظیم هیجان [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 87-104]
کیفیت زندگیپیشبینی کیفیت زندگی پرستاران بر اساس اضطراب کرونا و انعطافپذیری شناختی [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 171-180]
گ
گروهدرمانیاثربخشی گروهدرمانی کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی بر بهبود مؤلفههای ذهنآگاهی مادران دارای فرزند مبتلا به اختلال اوتیسم [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 121-130]
م
مؤلفههای اختلال وسواسی جبری و اعتیاد به اینترنتمقایسة علائم اختلال وسواسی جبری و اعتیاد به اینترنت در افراد دارای علائم اختلال شخصیت خودشیفتگی و افراد عادی [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 27-38]
مؤلفههای ذهنآگاهیاثربخشی گروهدرمانی کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی بر بهبود مؤلفههای ذهنآگاهی مادران دارای فرزند مبتلا به اختلال اوتیسم [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 121-130]
مشاوره سیستمی بوئناثربخشی مشاورة سیستمی بوئن بر قلدری و فرصتهای رفتاری در خانوادههای آسیبدیده از روابط فرا زناشویی [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 39-48]
مصاحبه انگیزشیمقایسه اثربخشی آموزش روانشناسی مثبتنگر و مصاحبه انگیزشی بر سبک زندگی و سرمایه روانشناختی در افراد مبتلا به دیابت نوع 2 [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 155-170]
مولتیپل اسکلروزیسبررسی اثر درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد- شفقتمحور بر انعطافپذیری روانشناختی و خودکارآمدی زنان مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 73-84]
ن
ناتوان ذهنیاثربخشی درمان شناختی ـ رفتاری بر سرمایه های روانشناختی و سلامت روان مادران کودکان ناتوان ذهنی [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 1-12]
ناگویی هیجانینقش ویژگیهای شخصیتی، ناگویی هیجانی و اجتنابشناختی در پیشبینی عاطفه مثبت و منفی [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 43-56]
نشخوار خشماثربخشی پارادوکس درمانی بر نشخوار خشم افراد مبتلا به اضطراب ناشی از بیماری کرونا [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 105-116]
نظمجویی هیجانیبرازش مدل ساختاری رابطه بین سبکهای دلبستگی و طرحوارههای هیجانی با توجه به متغیرهای میانجی نظمجویی هیجانی و انعطافپذیری شناختی با رغبت به ازدواج [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 57-72]
نگرشهای ناکارآمد ارزشیابی خوداثربخشی درمان شناختی- رفتاری متمرکز بر واحد پردازهای ( MCBT) بر خودتنظیمی هیجان و نگرشهای ناکارآمد ارزشیابی خود [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 143-154]
نوجوانتدوین و آزمون مدل علی عزتنفس نوجوانان بر اساس رابطه والد-فرزند و نیازهای بنیادین روانشناختی: با میانجیگری خودپنداره [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 103-120]
نوجوانانتحلیل روانسنجی نسخة کوتاه سیاهة غربالگری رفتارهای خودآسیبزنی در نوجوانان تیزهوش [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 193-204]
نوجوانانرابطه بین قربانی شدن قلدری سایبری با خودزنی غیرخودکشی و رفتارهای خودکشی نوجوانان: نقش میانجی تنظیم هیجان [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 129-138]
نیازهای بنیادین روانشناختیتدوین و آزمون مدل علی عزتنفس نوجوانان بر اساس رابطه والد-فرزند و نیازهای بنیادین روانشناختی: با میانجیگری خودپنداره [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 103-120]
نیرومندی منپیشبینی نیرومندی من و ویژگیهای آن بر اساس سبکهای دلبستگی [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 13-26]
و
وضوح خودپندارهتفاوت خودشناسی انسجامی، شفقت خود و تنظیم هیجان افراد مبتلا به کووید-19 بر اساس سطوح وضوح خودپنداره [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 131-142]
ویروس کروناپیشبینی کیفیت زندگی پرستاران بر اساس اضطراب کرونا و انعطافپذیری شناختی [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 171-180]
ویژگیهای روانسنجیتحلیل روانسنجی نسخة کوتاه سیاهة غربالگری رفتارهای خودآسیبزنی در نوجوانان تیزهوش [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 193-204]